Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #219472:
200 metrov to určite nebude. Narátal som rozdiel +0,7km, za podmienky obojsmerného menenia pohonu až na úrovni z. Svätoplukova, inak je to ešte viac. Do úvahy treba brať aj zápchy na Košickej, ktoré zvýšia spotrebu a možno aj vynútia nasadiť o vozidlo viac.
Plus 72,1km v pracovné dni, to pri súčasnom počte spojov ročne činí cca +19 400 km na agregát. To už mi príde ako vcelku nezanedbateľný dodatočný náklad. A stále zostáva zachovaný problém spomalenia spojenia.
Reply on: jozin #219470:
Alza má celý sklad a výdaj tovaru na prízemí, takže zaberá asi polovicu priestoru. A toho tam už až tak veľa nezostáva... naviac, musia tam mať aj nejaké služobné priestory (ale vôbec netuším kde).
Nesrovnal zasa ukazuje, ako je mimo. Nielenže má pomýlené nazory, ešte si aj zle poskladal tím, keď mu nikto nevie dodať relevantné informácie. Najviac o ňom vypovedá táto perlička:

Už teraz sa hovorí, že tie kúpené autobusy stačiť nebudú, lebo kĺbových je medzi nimi málo.
-„Sú ľudia, ktorí už dopredu vedia, že niečo nebude fungovať. Keď sa ukáže, že je potrebná ďalšia obnova, tak si k tomu sadneme a pripravíme to.“

Vau. Sú ľudia, ktorí ovládajú matematiku. Dokonca už ukázali, že je potrebná ďalšia obnova, a houby sa pripravuje. No comment.

(Kto by mal na tie demagógie v spojení so slabým novinárom nervy, nech sa páči, celý rozhovor je na
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/samosprava/nesrovnal-prehovoril-o-svojej-mladosti-v-uliciach-bratislavy-ale-aj-o-buducnosti-hlavneho-mesta.html?page_id=341902 )
Reply on: jozin #219470:
"Z pohladu cestujuceho treba ocakavat velmo provizornu uroven autobusovej stanice."

Bude to horsie ako teraz? A je to mozne? ?
Reply on: Viko #219471:
210 je absolutne bez problemov. Staci ju odklonit cez Mlynske nivy, Kosicku a Landererovu. Agregatovy usek narastie o asi 200 metrov.
Reply on: Ike #219469:
MatejBA nizsie ponukal pre 88 okruznu konecnu. Rovnako sa da blokovo tocit 21 - z Karadzicovej na Mlynske nivy, dolava na Svatoplukovu a cez Parickovu pripadne az Zahradnicku spat. V oboch pripadoch zastavka na strane docasnej stanice. Jediny realny problem vidim v 210 - akakolvek zachadzka bude znamenat zhorsenie spojenia k Eurovei a predlzi usek na agregat (co nie je ekonomicke a ani bez rizika z pohladu poruchovosti)
Reply on: Error 0x007 #219467:
Hore by mala byt Alza a na prizemi docasna AS.
Z pohladu cestujuceho treba ocakavat velmo provizornu uroven autobusovej stanice.
Reply on: Andy #219460:
Áno, ale súčasné obratisko 21,88 a 210 mi zase nepripadá úplne blízko. Najmä ak presun súčasná_ASMN - nástupištia_PAD bude vyžadovať prechod cez štvorpruhovú komunikáciu. Predovšetkým v nepriaznivých poveternostných podmienkach môže byť tento presun veľmi neatraktívny aj keď sa bavíme o dočasnom riešení.
Reply on: MatejBA #219461:
Dík za info 🙂
Reply on: Mike #219462:
Alza a docasna AS budu koexistovat v jednej budove? Inac by to bol fail, ze sa tam pred chvilou nastahovali a hned zase von...
Reply on: Petto #219451:
Ktore?
Reply on: JuroZ50tky #219446:
Nuz, ked bolo treba predlzit intervaly z 6min na 7,5min...
Reply on: zlomok #219448:
Príklad #2020 je málo odstrašujúci? Alebo prečo by si mali v DP začínať s ďalšími ojazdenými predvádzacími prototypmi? To nebude len tak, že Busline sa toho zbavil za vcelku symbolickú sumu.

Ďalej, dá sa kúpiť čokoľvek bez súťaže? Alebo vypíšu znenie "biele vozidlo z autobazáru mladšie 10 rokov pod 15000€"? Keď už súťaž, ja som radšej za krátkodobý prenájom užitočnejšieho počtu, kým neprídu kvantá sól z plánovaného nákupu. Totiž, jeden autobus to tu z biedy nevytrhne. Primárne by pomohlo riešiť večne vysoký počet dlhodobých odstávok (čo teraz činí cca 5 sól a 15 kĺbov), ale to sa asi ani novému vedeniu nechce.
A NB12 ako náhrada SU15, pobavilo ?

----

Inak, nemôžu sa na reko KV znova požičať nejaké autobusy, napríklad aj tie zostávajúce tri bystrické Karosy?
Reply on: Mike #219462:
tu je to pdf ...
Reply on: Ike #219458:
Co sa tyka reorganizacie MHD - ak bude uzavrete obratisko MHD pri ASMN, tak predpokladam, ze maximalne potiahnu L21/L25 k Eurovey a L88 daju Panorama - Twin - ASMN - Kosicka okruh.

Inak kde presne ma byt docasna ASMN pre Slovak Lajns? Medzi Alzou a Mlynske Nivy/Kosicka ci medzi Alzou, Kosickou a Landererovou?
Reply on: Ike #219458:
Osobne nemám pocit, že by bola tá budova tak ďaleko od terajších zastávok, aby bolo kvôli tomu potrebné meniť MHD, ale možno si inak predstavujem vchod do budovy a polohu nástupísť. A čo sa týka zastávok, tak Svätoplukova mi nepripadá byť bližšie.
Reply on: Ike #219456:
A aký názov by si navrhoval? Továrenská? Šagátová? „Ruiny AS“? „Alza je za Twin City“?
Reply on: Andy #219457:
Nebude bližšie Svätoplukova? A inak je známe, ako bude prebiehať v súvislosti s tým reorgnizácia MHD? Či tam bude aj nejaké obratisko, alebo sa bude jazdiť s priebežnou konečnou?
Reply on: Ike #219456:
Ako to myslíš, veď zastávky zostanú ako sú, nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.