Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JuroZ50tky #219446:
Mozno, keby ste sa obratili na DPB, pripadne mesto ako objednavatela vykonov, tak by ste dostali kompetentnu odpoved.
Linka 50

Dobry den,

Chcem sa opytat, kedy sa planuje riesit problem linky c. 50. Velkost autobusu / frekvencia spojov uz dlhsiu dobu nezodpoveda poctu cestujucich v rannych a vecernych hodinach. Pre tych, ktory spojom cestuju kazdy den je neustale vystupovanie/nastupovanie za ucelom umoznenia vystupu ostatnym cestujucim uz celkom na pritaz.

Dakujem.

Juraj
Reply on: DaKr #219442:
Ono je to tak ako mi povedal istý nemenovaný výpravca: "my musíme robiť s tým, čo nám pošlú z personálneho..."
Reply on: DaKr #219442:
Presne tak. Chapem ze je malo vodicov, ale standard musi existovat. V momente ked DPB otvorene demonstruje ze nevyhodi vodica takmer za nic, mnohi kaslu na vsetko lebo vedia ze okrem premii im nic nehrozi...

Taky DPMB tiez ma pomerne malo ludi, ale skuste tam pravidelne zo zastavky odchadzat pravidelne predcasne..
Reply on: kecho #219440:
Ano, pardon 🙂
Reply on: Pe67 #219437:
Ani v Slov. lin. nemajú ludí, napriek tomu škodnú vyhadzujú. Ja si len myslím, že je nenormálne aby boli medzi nami ludia ktorí boli vyhodení zo SL pre krádeže PHM. Ešte sa to aj chovájú, ako keby im DPB patrilo, po cestujúcich vyhukujú po madarsky a podobné perličky. Velmi podarená partička, možno bude zase nafta po 0.70€, sa oplatí, nie? Dúfajme, že toho jedného zase niekto natočí na mobil, ako tankuje o stošesť ?
Reply on: 810zssk #219431:
Niekto to tu v diskusii uz raz uviedol na presny clanok zmluvy. Musis hladat
Reply on: 810zssk #219427:
Bol som v tom, ze hovori o smere z Engerau na ASMN.
1-Na vystupisko 29 - rampa z mosta ako L50, potom dalej trasa L50 cez semafor a nasledne cez kolajnice dolava L29 pod most a vyjazd ako L70 smer na nastupisko
2-Islo o trasu z mosta na Nivy, nie na most
Reply on: Pe67 #219437:
Len to som tým chcel povedať, že keby nebrali "každého" tak by DPB musel polovicu liniek zrušiť.
Reply on: DaKr #219422:
Žiaľ, zdá sa že áno. DPB môže byť rád ,že za ten plat v týchto podmienkach (IAD, zápchy, ľudia,...) mu tu vôbec niekto jazdí. Preto zoberú každého, kto je tu ochotný jazdiť a má príslušné vodičské oprávnenie, prejde lekárskou prehliadkou + psychotesty, spraví testy s vyhlášky (min. u E - technické + vyhl. D1/1). A tuším k tomu som musel doložiť výpis s registra trestov. Takže áno.
Reply on: 810zssk #219426:
Škoda že sa eurofondy nevyužili na predĺženie vlaku z Wolfsthalu do BA, končiť 5 km od hlavného mesta na dedine je také nevyužitie potenciálu. Aj keď by to bolo neekonomické, ale oproti iným kravinám, na ktoré sa minuli eurofondy...
Ani by to nebolo najrýchlejšie na Schwechat, ale asi najistejšie.
Reply on: kri #219421:
Sorry to mala byť reakcia na jeden príspevok nad Tebou ..--.
Reply on: kri #219421:
Slovak Lines má k tomu zjavne iný prístup.
Na rádiu Slovensko teraz hovorili o konci 901 u DPB a náhrade linkou Slovak Lines.
Reply on: piggee #219423:
Detto. Je v podmienkach skratenie 95? Ak ano, kde je na to zdroj? Dakujem.
Reply on: DaKr #219422:
Ano.
Reply on: MatejBA #219418:
Prosim Vas, tuto informaciu o vracani eurofondov ak by jazdila 95 do mesta mate aj niecim podlozenu, ci to cucate z prsta? Lebo stale sa tym niekto ohana, ale zatial som nevidel zdroj tejto informacie.
Reply on: Peon #219413:
1. DPB udajne stratovy na 901 nebol.
2. SLE ma pravdepodobne podstatne lepsiu nakladovu strukturu nez DPB.. hoci na druhej strane, to kreativne uctovnictvo DPB ju mohlo zdanlivo tlacit dole.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.