Neplanuje sa. Dobuducna sa skuste dopytovat u dopravcu DPB, alebo u mesta. Tu vam nikto adekvatne neodpovie. Samozrejme som za jej posilnenie aj ja. Minimalne pocas spicky prejst opat na klbove vozidla
Chcem sa opytat, kedy sa planuje riesit problem linky c. 50. Velkost autobusu / frekvencia spojov uz dlhsiu dobu nezodpoveda poctu cestujucich v rannych a vecernych hodinach. Pre tych, ktory spojom cestuju kazdy den je neustale vystupovanie/nastupovanie za ucelom umoznenia vystupu ostatnym cestujucim uz celkom na pritaz.
Presne tak. Chapem ze je malo vodicov, ale standard musi existovat. V momente ked DPB otvorene demonstruje ze nevyhodi vodica takmer za nic, mnohi kaslu na vsetko lebo vedia ze okrem premii im nic nehrozi...
Taky DPMB tiez ma pomerne malo ludi, ale skuste tam pravidelne zo zastavky odchadzat pravidelne predcasne..
Ani v Slov. lin. nemajú ludí, napriek tomu škodnú vyhadzujú. Ja si len myslím, že je nenormálne aby boli medzi nami ludia ktorí boli vyhodení zo SL pre krádeže PHM. Ešte sa to aj chovájú, ako keby im DPB patrilo, po cestujúcich vyhukujú po madarsky a podobné perličky. Velmi podarená partička, možno bude zase nafta po 0.70€, sa oplatí, nie? Dúfajme, že toho jedného zase niekto natočí na mobil, ako tankuje o stošesť ?
Bol som v tom, ze hovori o smere z Engerau na ASMN.
1-Na vystupisko 29 - rampa z mosta ako L50, potom dalej trasa L50 cez semafor a nasledne cez kolajnice dolava L29 pod most a vyjazd ako L70 smer na nastupisko
2-Islo o trasu z mosta na Nivy, nie na most
Žiaľ, zdá sa že áno. DPB môže byť rád ,že za ten plat v týchto podmienkach (IAD, zápchy, ľudia,...) mu tu vôbec niekto jazdí. Preto zoberú každého, kto je tu ochotný jazdiť a má príslušné vodičské oprávnenie, prejde lekárskou prehliadkou + psychotesty, spraví testy s vyhlášky (min. u E - technické + vyhl. D1/1). A tuším k tomu som musel doložiť výpis s registra trestov. Takže áno.
Škoda že sa eurofondy nevyužili na predĺženie vlaku z Wolfsthalu do BA, končiť 5 km od hlavného mesta na dedine je také nevyužitie potenciálu. Aj keď by to bolo neekonomické, ale oproti iným kravinám, na ktoré sa minuli eurofondy...
Ani by to nebolo najrýchlejšie na Schwechat, ale asi najistejšie.
kecho
1-Na vystupisko 29 - rampa z mosta ako L50, potom dalej trasa L50 cez semafor a nasledne cez kolajnice dolava L29 pod most a vyjazd ako L70 smer na nastupisko
2-Islo o trasu z mosta na Nivy, nie na most