Reply on: Kanarcan #219278:
Počet zamestnancov som už vysvetlil. Divízia električky zamestnáva plno ľudí v nevodičských pozíciách. Kto vie, nech dá presné číslo. Som si istý, že ich je oveľa viac ako bude celkovo počet extra vodičov, kedy by namiesto dlhej električky išli v špičke dva autobusy plus nejakí ďalší potrební ľudia do divízie autobusy.... Divízia električiek sa zruší. Veď rozmýšľaj nad tým, čo píšem.To, že inde na svete robia neefektívne blbosti neznamená, že ich máme robiť aj my.
Daj iný argument, všetky doteraz som vyvrátil. No zváž aj výhody riešenia ktoré navrhujem. Každé dobré riešenie môže mať aj nejaké nevýhody. Diskutuj poctivo, nie zaujato.
Napríklad: majú byť na hlavných radiálach bus pruhy? Kde majú jazdiť bicykle a elektrobicykle ak už pre ne nie je ďalšie miesto? Medzi koľajnicami a bus pruhmi? Odpovedz....
Ike
A upozorňujem Ťa, že RegioJet je súkromná firma a "rozdiel na od politika koaličného jedného" viem, že jediným a primárnym cieľom súkromnej firmy je zisk (to je správne a normálne). Jančura nie je ani členom UNICEFu, ani Lekárov bez hraníc a ani nič pod. Je to podnikateľ v doprave. Navyše zmluva s RJ je postavená veľmi benevolentne v prospech RJ tak, že okrem dotácie mu premávka na trate KN - BA generuje zisk, ktorý si necháva.
861 nie sú najlepšie vozy, ani najspoľahlivejšie a ani najšetrnejšie - s tým súhlasím. Ale stále je lepšie ak tam v rámci ponúkanej a možnej kapacity príde, čo môže. Pretože práve títo ľudia (+SC, PK a MA) najviac zaťažujú bratislavskú infraštruktúru a statickú dopravu. Demotivovať ich je horšie ako im neponúknuť nič. A vďaka RJ (myslím to pozitívne) zistili, že železničná doprava môže byť kvalitná. A vďaka RJ (teraz to myslím negatívne) začínajú byť posledný rok naštvaní (stačí si pozrieť Wall RJ na FB). A argument "veď aj ZSSK..." je strkanie hlavy do piesku, ktorý proste skutočnosť, že vlak necháva cestujúcich na perónoch a že niektorí opätovne volia auto, nevyrieši.