Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: munww #218558:
A kolko krat je zapcha na napriklad Racianskej a elektricky jazdia bez problemov?

Cela tato debata je o tom, ze mi ti dame fakty, ty das "mozno, asi, neviem, odhadujem, myslim si" proti-argument a aby si dal vacsiu vahu tvojim prispevkom, zacnes vyberat veci, kde ked ti uz po milion prvykrat hovorime to iste a pridame dodatok napriklad "je to hlupost", ze na teba utocime.

Teraz na teba zautocim, tak si to tak kludne zober - ty nie si normalny alebo si psychopat, lebo sme ti dali tolko argumentov, ale ty si stale melies svoje kraviny. Dali sme ti minimalne 5 roznych navrhov, ktore by sa dali realizovat najneskor do roka, ale ty stale melies o "vsezachranujucich" autobusoch.

V clanku si spominal (co som daval link), ze elektricka je 3x tak ako autobus. Ano je. Ale ma aj 3x dlhsiu zivotnost a 2-3x vyssiu kapacitu a nizsie prevadzkove naklady (ked sme tu vsetci iba spiatocnicky neandrtalci, spocitaj si, kolko pri cene nafty/elektriny stoji 1km jazdy autobusu a 1km jazdy elektricky). Az na vyhybky potrebuju kolaje minimalnu udrzbu, narozdiel od asfaltu, ktory pri tazkych autobusoch by si musel menit sakra casto. Nehovoriac o splodinach, ktore produkuju, hluku, co vydava motor (ci uz pri stati alebo jazde) a v neposlednom rade ekonomickej hovadine, ktora by sa ti nezaplatila nikdy! Nikdy neusetris tolko penazi zrusenim elektriciek a nahradenim autobusov, aby sa ti to oplatilo. Nikdy. To by musela nafta stat nie 1,1 eura/liter ale 0,1 eura/liter.

Tak a teraz sa uraz a konecne daj pokoj s blbymi napadmi.
Reply on: Ike #218563:
toto je fakt hlúpa reakcia, napísal som, že minimálne raz do týždňa....
Reply on: Ike #218561:
Aké dôkazy pýtam? Všetci vieme, že keď električka pre jednu z mnohých príčin zastane, zastanú všetky za ňou.
Pýtam sa: je to tak? Čiže o čom sa bavíme? Chceme spoľahlivú dopravu či chceme električky?
Reply on: munww #218562:
nemám, myslím, relatívne, odhadujem, niekde, možno.... Pán je pavedec.
Reply on: Mike #218559:
Štatistiku nemám, myslím, že ju nikto nerobí. Viem však že sa to deje relatívne často, odhadujem to na minimálne raz to týždňa niekde v Bratislave, možno aj dva krát.
Reply on: munww #218555:
Premisa 1: To nevidím ako riešenie, väčšinou predsa nie je miesto na cestách. Kade by chodili autá?
Premisa 2: Také bus pruhy urobiť treba tam kde sa to dá. Väčšinou však nie je na cestách miesto.
Premisa 3: Práve naopak, keby to bolo v mojej moci znepríjemnil by som autám vjazd do miest a nútil vodičov používať MHD. Spôsobov ako to dosiahnuť je veľa.

A tú štúdiu by som rád vedel? Lebo pýtať od nás dôkazy o niečom, čo funguje a vymýšlať novinky, ktoré nefungujú s tým, že niekto začať musí je prudko pavedecký postup.
Reply on: 810zssk #218557:
Načo kladieš otázky od veci a snažíš sa niečo dokázať čo nie je podstatné? Podsúvaš mi nelogické teórie...
Reply on: munww #218551:
"hlavný električkový problém. Zastane jedna (príčin je veľa), zastanú všetky..." - ako často sa tak deje? Teda ako často sú prestoje električiek na tej- ktorej radiále? Máš k dispozícií štatistiku?
Reply on: MatejBA #218554:
Čo funguje dobre? V Brne sa nestáva že zastanú električky?
Reply on: munww #218547:
Ale co maju tie platy spolocne s elektrickami? Akoze ked budes mat viac vodicov busov, teda vyssie naklady, lahsie im zvysis plat? WTF?
Reply on: MatejBA #218554:
Takéto reakcie sú fakt mimo. Také bus pruhy urobiť treba tam kde sa to dá. Väčšinou však nie je na cestách miesto..
Reply on: Ike #218553:
Prosím ťa to si odkiľ zobral? Čo mi tu podsúvaš čo som nenapísal a ani nechcem? Práve naopak, keby to bolo v mojej moci znepríjemnil by som autám vjazd do miest a nútil vodičov používať MHD. Spôsobov ako to dosiahnuť je veľa.
Reply on: munww #218551:
"Kade by chodili autá?" a sme doma - pan je gumokolista. Takze navrh na buspruh pre autobusy a auta s 3 a viac ludmi je tiez "zly"...

Tak ja navrhujem zrusit vsetky autobusy a nahradit ich lietajucim kobercom - nebudu nam smradit ulice, nebudu zavadzat autam a budu lietat nad zapchou.

A chces mesto podobne Bratislave? Dobre, nech sa paci - Brno. Tam to funguje a funguje to dobre. A teraz tvoj protiargument.
Reply on: munww #218551:
Aha, už som to pochopil. Tvojim cieľom je zlikvidovať verejnú dopravu. Tak potom na to ideš veľmi dobre. ?
Reply on: munww #218522:
Aby sme tu neplytvali priestor: budeš taký lákavý a teda predložíš aspoň nejakú štúdiu (nemusí to byť zrovna článok z Nature), ktorá podloží tvoje argumenty. Alebo aspoň mesto.
Reply on: MatejBA #218549:
To nevidím ako riešenie, väčšinou predsa nie je miesto na cestách. Kade by chodili autá?
Stále by tiež zostal hlavný električkový problém. Zastane jedna (príčin je veľa), zastanú všetky...
Reply on: MatejBA #218548:
Pri tých mestách trochu podobných platí čo som napísal ďalej. Vo svete sa deje veľa nerozumných vecí lebo to niekto presadí kvôli rôznym záujmom...
Reply on: munww #218547:
A co tak miesto volovin navrhovat realne buspruhy? Pripadne buspruhy + pruhy pre auta s 3 a viac cestujucimi?
Reply on: munww #218545:
V com to nie su mesta podobne ako Bratislava? Je tam aj vela pol milionovych miest, vela hornatych, a aj zopar mensich miest ako BA.
Reply on: 810zssk #218544:
Už som to spomínal, napríklad tak, že električky vysunuli autobusy zo svojho priestoru na cesty kde sa tlačia v zápche s autami. Vodiči busov prichádzajú o prestávky na konečných, kde často nemajú čas ani na uspokojenie svojich nutných potrieb a nie ešte niečo čítať, či telefonovať, v kľude sa najesť a podobne.
Vyššie platy by to z istého hľadiska nahradili

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.