Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #216845:
Kedysi tusim boli na vajanskeho. Asi 3-4 "gule" nad sebou s cislami odstupnovane po 10 km/h
Reply on: 810zssk #216846:
Podľa mňa bola blikavá zelená hlúposť, pretože:
1) prevzala význam žltého svetla,
2) na slovenské pomery v tom bol celkom slušný bordel: buď nebola sprevádzkovaná, alebo blikala 2, 3 alebo 4 sekundy,
3) vzhľadom na 2 bod sa mi veľakrát stalo, že som buď neúmyselne prešiel križovatku takmer na červenú, alebo opačne, že som ostal stáť a ešte dlho svietila žltá,
4) interpretácia blikavej zelenej zo strany slovenských vodičov bola jasná "pridaj a stihneš prejsť", čo je (aspoň v meste) neakceptovateľný a prekonaný pro-KDI/ pro-MVSR prístup.
Reply on: zlomok #216847:
Ja som mal vtedy tak vodičák na odrážadlo, ale podstatné je, že zelená vlna dnes funguje a je nastavená na ideálnych, pohodových a kľudných 40 - 45 km/h. Menej chápavým túrovačom by nebolo zlé ukázať, že tým jednak neohúria ženy a jednak aj tak nestihnú zelenú.
Reply on: Ike #216845:
To si ešte pamätám keď to fungovalo. Riadil som sa tým a ono to naozaj vychádzalo. Len ma všetci predbiehali a čumeli po mne že čo sa tak vlečiem. Ale nevytrubovali. Potom som po nich čumel rovnakým tupým výrazom ja, keď som ich vo vedľajšom pruhu dobehol a plynulo so zaradeným 2. rýchlostným stupňom obchádzal.
Reply on: Ike #216844:
Hlavne ze rusili ovela uzitocnejsiu blikavu zelenu lebo niektomalpocit.. 😕
Reply on: Ike #216844:
Ešte by som dodal, že riešením pre dopravné upokojovanie je možno indikátor odporúčanej rýchlosti, ktorú je zbytočné prekročiť, ak chce vodič prísť na zelený signál.
Pri zimnom štadióne pribudol odpočítavací semafor. Zo zahraničia (z Balkánu) s ním nemám osobne dobré skúsenosti, keďže čím nižšie číslo je na semafore, tým jazdia vodiči rýchlejšie nad limit.
Reply on: dyspozytor #216842:
Na Cajlanskej stáli normálne, aj na konečnú Sídlisko Sever sa premávalo. Jasné, že Jesenského a potom až Vinosady má ďaleko od reálnej podpory verejnej dopravy, ale keď uvážime že celé centrum bolo zavreté a plné kolotočov, stánkov a ľudí a minimálne všetky linky smer Modra museli chodiť cez Kalinčiakovu a Seneckú, mohla byť zastávka jedine tam. A dočasné značenie odsúhlasuje polícia, ktovie či by súhlasila so zriadením zastávky niekde na týchto uliciach (neviem či je tam niekde nejaká nika alebo miesto na obiehanie, nepoznám to tam až tak..) Druhá vec je, či to mesto Pezinok, alebo SL vôbec navrhovali.

S tým informovaním je to fail, nebol žiadny oznam ani nikde na autobusovej stanici (ani v budove, ani na nástupištiach), ale ani zvonku vo vozoch (pri nástupe..). A rovnako nebol nikde žiadny oznam o bezplatnej preprave čo bola v piatok...
Keď sa tu už skloňuje SlovakLines, chcem poukázať na riešenie a informovanosť dopravcu SL cez vinobranie v PK. Toto je zverejnené na stránke SL?! :
https://www.slovaklines.sk/aktuality/slovak-lines-posilni-dopravu-pre-navstevnikov-pezinskeho-vinobrania.html
Na stránkach IDSBK je podrobnejší oznam (avšak chýbajú mapky), ale uvítal by som ho aj na stránke dopravcu. A hlavne na samotnej zastávke!!! Tam je uvedené, že : ..."bude dočasne premiestnená"... nie je uvedené, že kde vlastne?!

A teraz to podstatné. Zrušené zastávky sú zrušené bez náhrady. Teda celá severo-východná časť PK zostala 3 dni bez spojenia. Najbližšia obsluhovaná zastávka PK, Jesenského. Pýtam sa, prečo na obchádzkových trasách neboli zriadené náhradné zastávky? (moje otázky budú smerovať v tomto aj na BID, SL a mesto PK).

z oznamu na webe idsbk:
"V dňoch 16.09.2016 (piatok) až 18.09.2016 (nedeľa) budú spoje liniek 520 a 522 premávať obchádzkovou trasou cez Kalinčiakovu, Šenkvickú a sídl. Muškát."
Čiže, na bývalej linke MHD (dnes integrovaných do L 520,522) je zastávka PK, žel.st., resp. PK, Jesenského a potom až na zast. PK,Muškát !!! Na obchádzkovej trase dlhej cca 3,5 km bez jedinej zastávky! Ešte máte chuť "nariekať" ako ochromila "rozlúčka s letom" na Štúrovej dopravnú obslužnosť v meste? A podotýkam, že 520,522 cez víkend nie je rozhodne žiadna "taktová" doprava. Tranzitujúce RegioBusy v smere od Svätého Jura ďalej na smer Modra, majú tak poslednú zastávku Pezinok,Jesenského a ďalej už nič!
Reply on: BigMac #216838:
Z EP to bolo 0,75, dnes 1,35. To skutocne zdrazelo pomerne dost.

Povodny cennik je tu: http://public.samomuransky.sk/Cenov%C3%A9%20v%C3%BDmery/BSK%202014.pdf
Reply on: Mike #216837:
A to nielen v smere od Senca. Rovnako aj od Pezinka a aj zo Záhoria... Doplatili na to tí, čo chodia len "kúsok" za hranicu mesta. Ale tí zväčša aspoň nekolonizujú v špičke a hlavne nie v centre.
Reply on: Mike #216837:
Podobných príkladov by si našiel ojojoj... A súdruhov z DPB ani nespomínaj, tí sú schopní narobiť bordel aj vo vlastných radách a len vo vlastných grafikonoch, viď prvé dva spoje 210 z Hl.st.
To radšej nekomentujem vôbec.
Reply on: 810zssk #216835:
Pri cene lístka z EP SL to bolo nejak 0,55 - 0,65. Neviem presné čísla, ale keď som chodil na elektroliečbu v relácii Bajkalská - Trávna, zo zásady som jazdil Lajnistami, pretože boli najrýchlejší, bez prestupu a z karty to bolo 0,45 (november a december 2014). DPB to robil cez Račianske mýto, s minimálne jedným prestupom a vtedy za 0,70 € ( v mojom prípade cena bezpredmetná).
Reply on: BigMac #216829:
c) súdruhovia aj z DPB. Aby sa na tých žel. staniciach v BA dalo prestúpiť z vlaku na MHD, ktorá ma dovezie do cieľa.
Lebo v opačnom prípade máme cestujúcich z ÚR (napr. obce za Sencom) ktorí dnes pracujú niekde v okolí Vajnorskej (napr. ako je Jurajov Dvor) a majú priamy spoj SL dom - práca. A Ten SL skrátime po Senec, tam si prestúpia na vlak, vlakom prídu do BA ale v Ba nikde neprestúpia z S60 na MHD, ktorá ich dovezie na Jurajov Dvor (jedine ešte na ďalší prestup). (Prestupný "bod" ŽST Vajnory - zast. MHD Vajnory nadjazd s presunom medzi nástupišťami 710 metrov neberiem). Takže keď priamy spoj nahradíme 3 prestupmi, tak ľudia tiež pôjdu do áut. A takéto príklady sú aj z iných smerov...
Reply on: Mike #216833:
Určite to menej je, pretože jazdia vlakom za tarifu zssk. V horšom prípade autom, ale aj tak ho to výjde lacnejšie. Teda aspoň to tak dotyčný človek tvrdí. Jediné zlepšenie v cene nastalo v segmente predplatných lístkov, ale to on pri 12 - 15 cestách mesačne nevyužije.
Reply on: BigMac #216834:
Aha, no tak to je po novom 1.50. Ale predtym podla km tarify to bolo 1.10 (13 km), nie 0.55.
Reply on: 810zssk #216832:
Pardon, Sv. Jur - Bajkalská
Reply on: BigMac #216831:
Svätý Jur - Rača je podľa IDS BK tarify 0,70 €, neviem koľko podľa železničnej ale asi najskôr to bude ešte menej.
Reply on: BigMac #216831:
Sv. Jur - Raca nestoji 1.10. Cena toho useku je bud 0.70, alebo 0.90 (pri platbe EP o 10% menej), podla toho ci jazda trva do 15, alebo do 30 minut. Az v pripade jazdnej doby nad 30 minut by to bolo 1.20, ale taku jazdnu dobu tam podla mna nema ziaden spoj, ci?
Reply on: S499.1023 #216826:
Má aj nemá, podľa toho či ide ako diaľničná alebo nie. A aj keď ide ako vymeták, aj tak nemáš veľa vhodných bodov na vetranie. Oni totiž majú problém, že čím bližšie si k BA, tým viac liniek má spoločné zastávky a v prípade vetrania by si výdatne začali zavadzať.
Jediné prijateľné riešenie je to voziť k vlakom, hoc aj v časti trasy cestujúceho protismerne. Lenže to má zas jeden drobný háčik a to tarifný. Nevhodne navrhnuté zónovanie a asi nik nebude mať chuť platiť o dve až päť zón naviac. Už len samotným spustením integrátu sa výdatne zdražilo cestovanie napr. v relácii Sv. Jur - Rača (z 0,55 € na 1,10 €), takže aj ľudia, čo dovtedy jazdili SL vytiahli autá a počali kolonizovať. Trošku kontraproduktívna integrácia dopravy, nemyslíš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.