Takí, ako Ty, sa bežne nájdu na Devínskej ceste, pričom tam môžu ísť po kraji a bolo by to pre nich oveľa bezpečnejšie. Streďákov tiež nájdeš veľmi často medzi Dúbravkou a Karlovou Vsou, pričom 10 metrov vedľa je cyklotrasa, no oni potrebujú zavadzať v strede pruhu určeného najmä pre motorovú dopravu. Nechcem sa nikoho dotknúť, ale ak má niekto pocit, že si pri normálnej jazde po kraji cesty oškrie zadok o krajnicu, mal by si nasadiť pomocné kolieska a skúsiť to znova.
Zapamätaj si, že ak budeš jazdiť stredom, neskončíš dobre. A ten, ktorý Ťa neberie, bude ešte aj v práve, lebo Ty si tam nemal čo robiť. Neber to v zlom, ale ako dobrú radu.
Videl si už kolónu áut, na začiatku ktorej každý videl autobus a nadával naň? Bol som v tom buse, no pred ním strečkoval dlhovlasý cyklista stredom pruhu a bus vďaka nemu nabral vytúžené meškanie, lebo v protismere nemal ako predchádzať - v premávke na Devínskej ceste.
Ešte raz, neber to v zlom.
Jedná sa tu o hlavné cesty (typu Bajkalská) v Bratislave, nie o chodníky alebo bicyklovanie po hrádzi. Tam ťa auto neohrozí.
Sopľoutierači si to obzvlášť vychutnávajú v zákrutách. Keď som išiel po Bajkalskej pravotočivou zákrutou pri Národnej futbalovej pri krajnici tak sa našiel V-Ž-D-Y nejaký sopľoutierač. Raz to bol **bo v dodávke, inokedy dôchodkyňa v Daewoo Tico.
Ja som dal bratislavským vodičom už veľmi veľa šancí a preto už jazdím bicyklom pri strede pruhu. Vedeli by o tom rozprávať aj iní cyklisti, aj tí čo už nemôžu, lebo skončili pod kolesami.
A to niekde navrhujem?
Konecna busov na Safku nie je nutnost iba ak zvyk.
Podla mna treba vypovedat zmluvu s Eurovea a vybudovat zastavky na Dostojevskeho (pred umelkou obojstranne) a z uzlu pod Novym mostom urobit skutocne prestupny uzol so zastavovanim liniek na zastavke elektriciek.
zakaznik