Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nikomu v DPB sa nezda drze ked voz z L6 stoji na nastupisti zast. Most SNP a ludia cakaju vonku na zazrak? To je taky problem aktivovat dopyt po pristaveni voza?
Reply on: zakaznik #215546:
Cyklista má jazdiť po kraji a nie stredom pruhu. Stredom ide len ignorant, ktorý si mastí svoje miniego zbytočným zdržovaním ostatných účastníkov cestnej premávky svojou pomalou jazdou, ktorou blokuje celý jazdný pruh. Takým by som doprial, aby raz museli trčať v kolóne vlečúcej sa 15km/h kvôli cyklistovi, ktorého to proste baví.
Jazdím autom aj na bicykli, takže to poznám z oboch strán. Autom predchádzam cyklistov jazdiacich slušne po kraji s minimálne dvojmetrovým bočným odstupom a spomalením jazdy, ale stredopruhovým ignorantom sa proste nemám kam uhnúť (nepôjdem kvôli nim zrážať veveričky na trávniku) a idem relatívne blízko pri nich. Niektorým by bolo treba okrem mušiek aj ostrekovač, aby si umyli oči a videli, kade idú (ale to im radi robia väčší frajeri na úrovni stredopruhárov).
Reply on: Ámos #215545:
Veru, parkovacie miesta namiesto zastavky. Typicky bratislavsky progress.
Reply on: Solider #215547:
asi nie.
No nech si skusia tam robit nastupistia. Ludia ich ubiju.
Reply on: Ámos #215545:
Asi sa k tebe aktuálne informácie ešte nedostali.
Reply on: S499.1023 #215541:
Skúsený cyklista sa vie so sopeľutieračmi vysporiadať. A to taķ že ide v strede alebo takmer v strede pruhu, aby bol vodič za ním donútený vybočiť z pruhu, ak to nevie urobiť sám. Je to neštandardný, ale žiaľ jediný bezpečný spôsob jazdy. (A zásadne sa neuhýbať. Uhnúť sa ku kraju znamená nechať sa ohroziť nasledujúcim vodičom, ktorý nedodržuje bezpečnú vzdialenosť od vozidla pred sebou a cyklistu si nevšimne. (Obľúbený spôsob jazdy najmä u vodičov C a D.))

To, čo píšeš ale vôbec nemá logiku, lebo v strede - narozdiel od pravého pruhu, je cyklista vystavený sopeľutieračom z oboch strán. A okrem nich je ešte aj ohrozený pretekármi a meničmi pruhov naslepo.
Reply on: Solider #215543:
Neda, po novom tam ziadne byvale nastupista nebudu, bude tam namestie. Chvalabohu.
Reply on: david1 #215535:
To je samozrejme dobrá vec, ale iná vec je niečo, na čo treba financovanie a projekt, iná vec je zbúchať doplnkovú tabuľku a prerokovať ju na operatívnej komisii.
Reply on: david1 #215534:
Z bývalých autobusových nástupíšť sa nedá vojsť s autobusom na električkové zastávky, je to priveľmi ostré. To však neznamená, že sa to nedá prerobiť, rovnako ani, že sa nedá prerobiť vjazd od mosta na bývalé autobusové výstupište.

A ak by bolo treba, tak umožnenie ľavého odbočenia z Nám. SNP na Štúrovu (tam už nie je Dunajská, pozor!) pre vozidlá MHD je podľa mňa minimálna robota.
Reply on: S499.1023 #215541:
Moja cyklistická skúsenosť hovorí, že v strede cesty ma predbiehajú tesnejšie, než na kraji.
Reply on: zakaznik #215540:
Ja na tvoj odkaz nevidím, lebo Facebook nemám ale cyklista v strede cesty je rozhodne vo väčšom bezpečí, než na kraji, kde sa ho každý snaží natesno predbehnúť.
Množia sa vodiči autobusov, čo vytrubujú po cyklistoch:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10206765247510627&substory_index=61&id=1258237962

Myslím, že ak niekto posiela iného človeka do nebezpečenstva ohrozenia života (bicyklom do stredu cesty), zakladá to podozrenie na prítomnosť psychickej poruchy. A to bez ohľadu na výklad zákona. ?
Reply on: UltraM #215537:
Vraj uz zacinaju spustat. Uvidime kolko vydrzi (casovo i poctom :)).
Reply on: UltraM #215537:
A aj niečo robí, či len sedí? ?
Vsetky automaty az po Safko stale nefunguju, chlapik s notebookom sedi na z. Sad Janka Krala 😃
Podla mna je jasna volba na NAD slucka Sturova - Jesenskeho - Nam. L. Stura - Vajanskeho nabrezie. Prestup na hrane z/na elektricku v oboch smeroch, rychlejsi obrat nez cokolvek ine, ziadne fyzicke prekazky. Jedina nevyhoda je ze zast. Safarikovo nam. by sa obsluzila az na rampe.

Podla mna je ale ovela vacsi problem Petrzalka.
Ja by som skôr zrušil to platené mini parkovisko na bývalom vyústení z Dunajskej ul. Do Špitálskej a tam potiahol trolíky od Nív a urobil obratisko pre NAD , ktorá by išla z mosta rovno po Štúrovej. To je jediný vhodný priestor na Kamennom nám.
Reply on: Peon #215533:
Z Dunajskej máš prikázaný smer vpravo. X13 pojazďovala dlažbu smer SNP na výnimku.
Zo Šafka sa dá vyliezť , len do neho sa nedostaneš z mosta pre ten nový parčík.
Reply on: Peon #215515:
Ja predpokladám, že pri neplánovaných výlukách to v praxi bude vyzerať tak, že vozidlá stiahnuté z linky 95 budú pokračovať priamo s cestujúcimi s označením napr. "95 Malá scéna" alebo "95 SLUŽOBNÁ JAZDA". Niektorí vodiči pôjdu cez Most Apollo a ďalší cez Nový Starý most [ak to fyzicky bude prejzadné]. 😛

Možno niekomu napadne ísť do centra až na Námestie SNP, aby bol zabezpečený prestup na električky, ale s cieľom "95 Vyšehradská". 😉 Reálne sa v okolí Námestia SNP môže teraz NAD otočiť iba na Kollárovom nám.? Ako je možné, že kĺbová X5 to pred niekoľkými mesiacmi zvládala cez Rajskú a Dunajskú ul.?

Na Šafku je tam vážne oficiálne parkovisko, a teda NAD sa tam neotočí? Možno v Petržalke zažijeme aj ďalšie kuriozity z organizovania NAD ako "bez označenia linky s cieľom Malá scéna" a vozidlo stiahnuté z 93-ky pôjde na NAD označené ako "93 Hlavná stanica". 🙂 Verím, že aspoň niektoré z týchto mojich veštieb sa naplnia.
Reply on: 810zssk #215524:
Myslíš user interface, teda používateľské rozhranie? To nerobí TransData?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.