Jednu rýpavú podotázočku:
Spací autovlak AB - BA Ti je nač Francku?
Reláciu AB - PO plne chápem aj vzhľadom na vzdialenosť, aj na cestovný čas po "VRT", hlavne v úseku Čadca, Gr. - Prešov, ale Praha - Bratislava? Však len odbavenie na Wilsone je nejakých 60 minút pred odchodom... To si pri 130 km/h rýchlomerových niekde pri Jihlave alebo Velkém Meziříčí.
Ja som tym cestoval pomerne aktivne v prvy den a bolo to prekvapivo v pohode. Ak ludia nadavali, tak urcite nie preto ze by nieco bolo v neporiadku s infosystemom. Naopak, mnohi si na nom naozaj vcas vsimli ze linka ide inak, co ma prekvapilo.
Celkovo pri mojich cestach boli cestujuci az sokujuco v pohode s tou zmenou. Aj ked je pravda ze som zacal cestovat az okolo 13:00, teda ked uz velka cast vedela "z rana".
Mne chyba najma doplnkove hlasenie (preco sa toto u nas stale nepouziva??) ktore by povedzme prvy tyzden upozornovalo "Prosim pozor, linka ide smer ...., pre cestu smer .... prestupte na linku ......".
A najvacsia zabava na tom celom je, ze zrovna vtedy ked by sa tie dynamicke informacie najviac hodili, teda pri kratkodobych vylukach, namiesto nich proste infosystem zhodia, lebo niekomu sa nechce vyluku nahadzovat do palubakov.
V DPB asi stále nikto nepochopil, načo sú tie elektronické tabule. Informácie o tom, že vo vozidle sa nemá fajčiť alebo že hľadajú vodičov, môžu kľudne vylepiť na nejakú A3, a vydrží to tam 5 rokov bez nejakých úprav. Elektronické tabule by mali slúžiť na dynamické informácie (informácie o zastávkach výlukových trás, zobrazovanie prestupov atď.), ktoré by sa na papier dávali komplikovane. Takto sa vlastne tabule nakupujú na niečo, čo stačí vylepiť na papier a na to podstatné sa vôbec nevyužívajú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike