Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dyspozytor #215354:
Viem aké je radenie...
Reply on: 810zssk #215323:
Len by ma zaujímalo, keď ideš spať o 3:00, taký Zemplín ťa vyloží v KE 5:46, ako potom vyzeráš o 9,11,13,15:00 a prakticky celý deň... (ale zas chápem, v tvojom veku som tiež vydržal byť tri dni jarý)
810zssk:"Ak to zvladaju ludia o 12:00, preco to zrazu o 0:00 je problem?" - tomu sa hovorí ľudský biorytmus, ktorý má väčšina ľudstva nastavený tak, že o 0:00 chcú spať...?
Reply on: S499.1023 #215321:
ZSSK eviduje takmer jeden milión preukazov na bezplatnú prepravu. Z toho počtu sú študáci "iba" ca. 300 tisíc, čo myslíš, kto tvorí zvyšok?
Reply on: dyspozytor #215354:
Až bude mať Jančura lôžkové vozne a prestane za ne vydávať lehátka a až na koniec vlaku zapriahne autovozeň, tak s ním začnem cestovať. Zatiaľ je pre mňa nepoužiteľný, hoci si manželka jeho raňajky proti JLV/WGS pochvaľovala.
Reply on: ceres #215353:
Síce som tento klip videl zo zvrátených pohnútok veľakrát, tak až dnes som si všimol čas 0:20. Veľa dlhoročných účastníkov tejto diskusie bude vedieť.
Reply on: ufo #215345:
Všetky nočáky EN/R (vetva Praha-KE/BA-KE) vezú aj klasické sedačky (EN Slovakia v časti trasy), takže sú to vlaky ako ostatné. Jedine EN Bohemia je v ČR vyňatá zo zväzku vo verejnom záujme.

Niečo o spore Jančura&nočné vlaky: http://ekonomika.idnes.cz/stat-prestane-objednavat-cast-vlaku-z-prahy-do-brna-fxf-/eko-doprava.aspx?c=A160628_100002_eko-doprava_suj
Reply on: Solider #215341:
Keď už sa tu spomína tá zážitková agentúra zameraná na osobitnú poetiku (post)socialistických služieb a podnikania na východnom pobreží maskovaná za poskytovateľa reštauračných a ubytovacích služieb vo vlakoch, možno tu niektorí z diskutujúcich nejakým zázrakom nevideli https://www.youtube.com/watch?v=dlv-4CHcNC8
Upozornenie: What has been seen cannot be unseen...
Reply on: Ike #215347:
Taký bol zámer už od vlani.
Reply on: ufo #215349:
Rychle vlaky ale nemozu byt nahradou, len doplnkom, 6xx. Teda ti zozeru kilometre navyse, nie usetria.
Reply on: 810zssk #215348:
Keď môžeš byť niekde za 5 hodín, prečo by vlak mal suplovať nejaké ubytovanie?
Ja nehovorím, že nemá byť nejaký vlak s príchodom o 6.00 do BA a KE. Takt rýchlych vlakov BA-KE, do ktorých sa nebude rvať ten, čo ide z Trnavy do práce do Bratislavy doplnený o takt rýchlikov BA -TN(ZA) a hustý takt prímestskej dopravy, nie každé 2 hodiny, ako je to teraz (Malacky, Galanta, TT).
Reply on: ufo #215345:
Ja by som zrusil aj vozne na sedenie, co ma vysedavanie vo vlaku s verejnym zaujmom?

Mimochodom, ak v navrhu na zrusenie dotovania lozkovych/lezadlovych voznov este nejake racio moze byt, navrh na UPLNE zrusenie dotovania tych vlakov je uz uplne chory. Nahrada by bola akoze co? Ci zlikvidujeme este aj tie posledne naznaky normalnej obsluhy na trase BA-KE? A tie obrovske mnozstva ludi presunieme kam? Zemplin by vzhladom na vytazenost potreboval posilnit, nie rusit.
Reply on: 810zssk #215342:
Tak ja mám výhodu, že BA - KE cestujem pomerne málo, v priemere tak raz ročne a práve kvôli dlhšej jazdnej dobe a možnosti vyspania uprednostňujem Poľanu pred Zemplínom. A na trase Praha - Košice príp. Humenné jazdia aj lôžka so sprchou.
Reply on: Solider #215341:
Nejde ani tak o obsadenosť, to že sú tie služby zúfalé, je jasné. Ale aj pri plnom obsadení si tie vlaky nepokryjú náklady, za čo môže hlavne zmluva s tým košickým mafiánom.
A ďalej tie vlaky nemajú byť ani dotované, čo má spanie vo vlaku s verejným záujmom?
Ak by tie vlaky mali existovať, nech si na seba zarobia...
Míňajú sa vlkm zo zmluvy na 2 páry EN KE-Praha, Zemplín a v prímestskej doprave chýbajú vlaky...
Vodic sa prave na zastavke Karadzicova marne brani davu, ze preco 208 ide po Zahradnickej a ze preco sa nezmenilo cislo, ked sa zmenila trasa...
Reply on: Mike #215340:
Toho som sa obaval 🙂
Reply on: S499.1023 #215336:
No ano, s tymi co sa snazia spat na sedacke suhlasim, rovnako s tym ze by tam mali byt iba velkopriestory.

Co sa ludi v lozku tyka, pri pomerne malo cestach v T3 som pozazival viacero ludi s ktorymi sa mi zrovna dobre v lozku necestovalo, aj ked nebolo to nic tragicke. Ja som potom vacsinou kupoval Single, ale to uz cenu tlaci hore tak ze clovek si to dva krat premysli - ma to zmysel pri dlhych trasach typu HE-BA, pripadne na lozku s pobytom v Ziline. Ale ak to platim len za par hodin (napr. BA-KE Zemplin) tak to uz radsej zvazim nejaky lacny hotel (ak to je moznost z casoveho hladiska).

Vyssie uvedene sa vztahuje na ZSSK lozka, v Europe to je inak, tam sa k nim priklanam viac. Rovnako plne chapem ze rozni ludia tie veci vnimaju rozne 🙂

Co mi este u ZSSK chyba su oddiely so sprchou. Lebo to je sice pekne ze ma ZSSK rano vypluje oddychnuteho v cieli, ale ked nemam ani moznost sa osprchovat (a do hotela v destinacii sa dostanem najskor kratko po poludni) tak tazko sa mi "hned zacina den".
Reply on: ufo #215324:
Čo ťahá ubytovacie vlaky dole nie je samotná existencia ubytovacích vlakov, ale 40-ročné WLAB, Wagon Slovakia a nulový marketing.
Reply on: 810zssk #215333:
Na papieri si pozrú odchod z konečnej, ten dodržia a ďalej idú po trase ako výjde. Teda aspoň tak to vyzeralo v meste tieto dni čo som mal ja skúsenosť..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.