Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
..ahojte! ako to je s tou petržalskou električkou,neviete niečo ... ??
Reply on: ufo #215324:
Mna by velmi potesil nocny rychly vlak (napokon aj chvilu jazdil) - ale je na to dost velky dopyt? A co s ludmi z/do ostatnych stanic?
Reply on: S499.1023 #215322:
Doba už trochu pokročila, ubytovacie vlaky sú totálne stratové, do Wlab nedáš logicky toľko ľudí ako do Bmp, takže vzor DB by sa mal realizovať aj na Slovensku. Radšej niečo ako IC,čo spraví BA - KE za 5 hodín aj v noci...
A keď spacáky áno, tak nech sa páči s príplatkom 50€, aby si na seba zarobili. A potom sa uvidí, či sú tu tie vlaky nitné.
Reply on: S499.1023 #215321:
Ja mam s lozkom na uvedenych vlakoch ten problem, ze jednak je jazdna doba prilis kratka na to aby som sa vyspal (ak vstavat musim hodinu vopred, tak mam z KE 5-6 hodin, navyse vo vlaku sa casto budim). A platit si lozko za to, ze budem aj tak nevyspaty mi pride ako slusna blbost. Dalsi problem je ze su ludia ako ja co bezne chodia spat okolo 3:00 a co by som dovtedy v tom lozku asi tak robil? No a potom je tu ten element, ze lozko znamena bud spat vo velmi malom priestore s dalsimi dvomi ludmi (a na tych vlakoch to su rozne osobnosti) alebo si zaplatit pomerne vysoky priplatok. Oboje moze odradzat.

Osobne nechapem co je kolenovrtanim na ceste na sedacke. Ak to zvladaju ludia o 12:00, preco to zrazu o 0:00 je problem? Kolenovrtanim to je mozno vtedy ak chce clovek po ceste spat. Inak nie.
Reply on: dyspozytor #215318:
Ja nemám žiaden problém cestovať Zemplín či Poľanou - v lôžku. Len je chyba, že tie "ruské" WLABmee sa nechcú rozmnožiť a lôžkový vozeň evidentne nie je pre ZSSK prioritou, lebo ho nevie postaviť Móric ani Póor.
Reply on: dyspozytor #215313:
To je zase nezmysel od teba, ľudia bez domova si nebudú platiť lístok v Zempléne, lebo naň nemajú. Ten vlak je jednak plný kolenovrtov, ktorí idú celú trasu na sedačku, jednak je plný preto, že chýba kapacita na kratšie trasy.
Mmch., tí kolenovrti sú prevažne režimkári, ktorí si nedokážu predstaviť, že by mali vo vlaku za niečo (napr. za lôžko / ležadlo) platiť.
Reply on: dyspozytor #215318:
Lebo...? Ja skor lutujem ludi co su odkazani na posledny vlak o 17tej.
Reply on: dyspozytor #215317:
Neboli to ani ludia s igelitkami. Boli to uplne bezni cestujuci. Mas ocividne zly prehlad o tom kto tymi vlakmi cestuje 🙂

S tym radenim suhlasim. Ale velkopriestor tam je neoblubeny vacsinou ludi a teda aj ked ten je narvaty tak to o niecom svedci. Erste klasse tam zial nie je - co tiez povazujem za chybu.
Reply on: dyspozytor #215317:
Inak celkom úprimne ľutujem ľudí, čo musia cestovať Zemplínmi či Poľanami... ?
Reply on: 810zssk #215314:
len technická k tým bezdomovcom: Väčšina z nich je latentný bezdomovec. Vedia, že keď budú enormne páchnuť, môžu byť vylúčení z prepravy. Spoločným znamením je igelitová taška, alebo viac tých tašiek. Jasné, tak sú nastavené pravidlá, tak majú právo na kapacitu... na nocľah...
Bdteer ako najneobľúbenejší vozeň súpravy - prečo asi? Lebo sa nedá drichmať ako v B-čku cez 4 miesta? Do nočákov typu Zemplín by som radil len velkopriestor (možno okrem erste klasse), samozrejme nie Bdteer, ale Bmpeer...
Reply on: Joyki #215315:
No to viem ze Zemplin sa neda predlzit, preto hovorim o nedostatocnom pocte vlakov. Moja predstava riesenia je vlak navyse aspon v silne dni.
Reply on: 810zssk #215314:
No a keďže je Zemplín plný už v Žiline, od Trenčína sa už nedalo cestovať, preto zaviedli Beckov a preto potom vymenili príchody do BA, aby tam neskapali ľudia v tom Zeplíne.
Zemplín má 11 vozňov + autovozeň, maximálne by mohli pridať ešte jeden vozeň, viac už nie (a možno ani to nie), alebo zaviesť nový vlak o 2:30 zo Žiliny (REX 730 Tematín) ? Proste je to raňajší vlak do BA a je plný. Aj bratislavské S-kové vlaky sú plné ráno, a napr. cez víkendy sa permanentne stojí pri dverách, občas sú také spoje...
Reply on: dyspozytor #215313:
Prepac ale to je nezmysel. Nie tak davno som tym isiel a nas vozen bol narvaty, pricom siroko daleko ziaden ocividny bezdomovec nebol. A to som sedel v cestujucimi najneoblubenejsom vozni tej supravy - Bdteer.

A aj keby to bolo tym, nie je to dovod na neriesenie problemu s nedostatocnou kapacitou pre platiacich cestujicich.
Reply on: 810zssk #215312:
Narvatý Zemplín v sedacej časti je do veľkej miery spôsobený tým, že slúži najmä ľuďom bez domova, ako útočisko na noc...
Reply on: dyspozytor #215310:
No, to uz postupne zavadzaju, ale to stale znamena malo vlakov BA-KE. Plus neriesi narvaty Zemplin (uz z pred Ziliny).
Reply on: dyspozytor #215309:
Pardon, zle som si pamatal taktovy odchod 6xx, myslel som ze je x:50. Moja chyba. Viem ze nemoze ist na tu hranu hned, ale 15 sa mi zdalo dost.

Reply on: 810zssk #215308:
Nie. 6xx + 7xx (17xx) v preklade = int. 60´ BA-ZA... Samozrejme plus vlaky mimo objednávku MDVRR
Reply on: 810zssk #215297:
V sobotu,nedelu a vybrané dátumy ide Zemplín ako R1614 a od TN ide v polohe "kladivového" RR700, čiže na hlavnú stanicu má príchod 6:05 - teda 10min. po odchode R 601. Kde si vypočítal tých 15min.?
Ešte drobná poznámka. Ak má odchod vlak 5:55, neznamená to, že ďalší vlak má voľnú tú istú hranu 5:56.
Reply on: dyspozytor #215307:
A nova koncepcia znamena len viac vlakov? Lebo este nedavno boli informacie skor v tom duchu ze pojde primarne len o zrychlenie R 6xx (+ 7xx po ZA), ale so zachovanim sucasneho nedostatocneho rozsahu dopravy. Ak to uz neplati, budem len rad.
Reply on: 810zssk #215298:
K novej koncepcii na trati 120 zrejme dôjde až po ukončení výluk PU-ZA. Hovori o tom aj projekt GVD 2020... K prestupu na S.Strelu - frekvencia HE-ZA nebude asi cestovať do Prahy cez Bratislavu. Ak ale predsa, je možnosť prestúpiť v X v TN na R700.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.