Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #215297:
V sobotu,nedelu a vybrané dátumy ide Zemplín ako R1614 a od TN ide v polohe "kladivového" RR700, čiže na hlavnú stanicu má príchod 6:05 - teda 10min. po odchode R 601. Kde si vypočítal tých 15min.?
Ešte drobná poznámka. Ak má odchod vlak 5:55, neznamená to, že ďalší vlak má voľnú tú istú hranu 5:56.
Reply on: dyspozytor #215307:
A nova koncepcia znamena len viac vlakov? Lebo este nedavno boli informacie skor v tom duchu ze pojde primarne len o zrychlenie R 6xx (+ 7xx po ZA), ale so zachovanim sucasneho nedostatocneho rozsahu dopravy. Ak to uz neplati, budem len rad.
Reply on: 810zssk #215298:
K novej koncepcii na trati 120 zrejme dôjde až po ukončení výluk PU-ZA. Hovori o tom aj projekt GVD 2020... K prestupu na S.Strelu - frekvencia HE-ZA nebude asi cestovať do Prahy cez Bratislavu. Ak ale predsa, je možnosť prestúpiť v X v TN na R700.

Reply on: afeno #215303:
Košice sú kapitola sama o sebe. Tu niektorí ešte verili v akú takú MHD, tú hračkársku na baterky by som do toho nemiešal. Mimochodom pôvodne sa mala verejná doprava riadiť nejakou legislatívou. Nie zvykovým právom.

------
Čiže napr. na zastávke Novohradská mohli rovno napísať, odporúčajú vykláňať sa do cesty pomedzi stromy, alebo postaviť sa do buspruhu, aby im bolo ich službu umožnené využiť.
Reply on: zakaznik #215302:
Mne sa paci ta opakovane pouzivana formulacia "dat umysel" ?

Inak je samozrejme uplny vysmech ze DPB riesi svoju neschopnost spravit poriadok so svojimi zamestnancami takto..
Reply on: afeno #215303:
Ziadna bezna prax. Podla predpisu ziadna povinnost zdvihat ruku v Bratislave (a vacsine okolitych miest) neexistuje - postacuje byt v priestore zastavky.
Reply on: zakaznik #215302:
a? bežná prax na zastávkach na znamenie... v Košiciach to máme dlho
V tom DPB sa už načisto zbláznili.
Reply on: dyspozytor #215300:
Nevieme, bohuzial to uz asi nenajdem. Ano, viem ze to moj argument robi nepouzitelnym.
Reply on: 810zssk #215296:
vieme doložiť?
Reply on: 810zssk #215297:
Tych 15 minut plati v noci ked NESTOJI v Raci, aby sme sa rozumeli.
Reply on: S499.1023 #215293:
Zemplin vezie niekolko voznov na sedenie a prepravuje aj ludi zo stanic ako Zilina, kde naozaj nema najmensi zmysel si kupovat lozko. Takze dlhsia jazdna doba nevyhovuje. Navyse tymto dochadza k rozbitiu pripoja na Slovensku strelu.

Ide o idiotske riesenie toho ze Zemplin je dlhdobo preplneny (uz pred Trencinom) a MDVRR sa nema k tomu konecne objednat nejaky normalny rozsah dopravy na hlavnej dialkovej trati v state.
Reply on: dyspozytor #215291:
Aha a v sobotu a nedelu kedy Zemplin pobyt v Raci nema uz zazracne nekoliduju? Najma ked Zemplin prichadza do BA 15 minut po odchode 601...
Reply on: dyspozytor #215292:
Nie, toto bolo oficialnym zdovodnenim ZSSK.
Reply on: S499.1023 #215294:
Bez pochýb, súhlasím! Ja sa s jeho názormi na rôzne témy inak dlhodobo stotožňujem na 99%, ale v tomto prípade je skutočne "mimo"?
Reply on: dyspozytor #215291:
Problém je v tom, že zlošuk je inteligentný človek ale železničnej technológii nerozumie.
Reply on: 810zssk #215288:
Zemplín je ubytovací vlak, takže dlhšia jazdná doba vyhovuje a prímestskí cestujúci skutočne nemajú takýmto vlakom cestovať. Hlavne keď tam majú ten Beckov ako plnohodnotnú náhradu.
Reply on: 810zssk #215288:
"pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo"

A kto tým argumentoval? "Gazda" v rýchliku? ?
Reply on: 810zssk #215288:
Kecáš, ale že absolútne kecáš v tomto prípade! Ty si naozaj presvedčený, že celá technológia a konštrukcia GVD je postavená na "nezneužívaní R 614 cestujúcimi"???
Ak by R614 bol vedený priamo pred R 700 až do BA hl.st. - kolidoval by s R 601, nakoľko oba vlaky pre svoje parametre majú podľa TPPS určenú v BHS 10.koľaj. To je celé... !
Napokon, ak by ZSSK chcela robiť v tomto nejaký regulatív, mohli by mimo iné zavisť do CP R 614 poznámku (značku) vlak v úseku TN - BA zastavuje LEN PRE VÝSTUP CESTUJÚCICH.
Reply on: 810zssk #215288:
Lenže prímestskú obsluhu nemá riešiť diaľkový, a ešte k tomu nočný, lehátkovo-lôžkový vlak, tak preto zaviedli Beckov pred rokmi a potom aj spomalenie Zemplína. Je to divné riešenie, ale určite lepšie, ako to, že sa od Trenčína začali ľudia tlačiť, kým im Beckov išiel za nimi o pár minút (lebo ľudia nastúpili do Zemplína, pretože ten mal odchod skôr a nepochopili, že sa im oplatí počkať 5 min. a netlačiť sa - boli ešte aj sťažnosti na preplnený Zemplín a málo vozňov 2. tr. pre sedenie).
S Poľanou je tiež problém ráno, teda problém až tak veľký nie, keďže z úseku Zvolen - Šurany chodí málo denne dochádzajúcich a vlak zaplnia vlastne len zo Šurian, Šale a Galanty. Oni v tom čase na výber nemajú, žiaden iný vlak v tom čase nejde.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.