Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #215348:
Keď môžeš byť niekde za 5 hodín, prečo by vlak mal suplovať nejaké ubytovanie?
Ja nehovorím, že nemá byť nejaký vlak s príchodom o 6.00 do BA a KE. Takt rýchlych vlakov BA-KE, do ktorých sa nebude rvať ten, čo ide z Trnavy do práce do Bratislavy doplnený o takt rýchlikov BA -TN(ZA) a hustý takt prímestskej dopravy, nie každé 2 hodiny, ako je to teraz (Malacky, Galanta, TT).
Reply on: ufo #215345:
Ja by som zrusil aj vozne na sedenie, co ma vysedavanie vo vlaku s verejnym zaujmom?

Mimochodom, ak v navrhu na zrusenie dotovania lozkovych/lezadlovych voznov este nejake racio moze byt, navrh na UPLNE zrusenie dotovania tych vlakov je uz uplne chory. Nahrada by bola akoze co? Ci zlikvidujeme este aj tie posledne naznaky normalnej obsluhy na trase BA-KE? A tie obrovske mnozstva ludi presunieme kam? Zemplin by vzhladom na vytazenost potreboval posilnit, nie rusit.
Reply on: 810zssk #215342:
Tak ja mám výhodu, že BA - KE cestujem pomerne málo, v priemere tak raz ročne a práve kvôli dlhšej jazdnej dobe a možnosti vyspania uprednostňujem Poľanu pred Zemplínom. A na trase Praha - Košice príp. Humenné jazdia aj lôžka so sprchou.
Reply on: Solider #215341:
Nejde ani tak o obsadenosť, to že sú tie služby zúfalé, je jasné. Ale aj pri plnom obsadení si tie vlaky nepokryjú náklady, za čo môže hlavne zmluva s tým košickým mafiánom.
A ďalej tie vlaky nemajú byť ani dotované, čo má spanie vo vlaku s verejným záujmom?
Ak by tie vlaky mali existovať, nech si na seba zarobia...
Míňajú sa vlkm zo zmluvy na 2 páry EN KE-Praha, Zemplín a v prímestskej doprave chýbajú vlaky...
Vodic sa prave na zastavke Karadzicova marne brani davu, ze preco 208 ide po Zahradnickej a ze preco sa nezmenilo cislo, ked sa zmenila trasa...
Reply on: Mike #215340:
Toho som sa obaval 🙂
Reply on: S499.1023 #215336:
No ano, s tymi co sa snazia spat na sedacke suhlasim, rovnako s tym ze by tam mali byt iba velkopriestory.

Co sa ludi v lozku tyka, pri pomerne malo cestach v T3 som pozazival viacero ludi s ktorymi sa mi zrovna dobre v lozku necestovalo, aj ked nebolo to nic tragicke. Ja som potom vacsinou kupoval Single, ale to uz cenu tlaci hore tak ze clovek si to dva krat premysli - ma to zmysel pri dlhych trasach typu HE-BA, pripadne na lozku s pobytom v Ziline. Ale ak to platim len za par hodin (napr. BA-KE Zemplin) tak to uz radsej zvazim nejaky lacny hotel (ak to je moznost z casoveho hladiska).

Vyssie uvedene sa vztahuje na ZSSK lozka, v Europe to je inak, tam sa k nim priklanam viac. Rovnako plne chapem ze rozni ludia tie veci vnimaju rozne 🙂

Co mi este u ZSSK chyba su oddiely so sprchou. Lebo to je sice pekne ze ma ZSSK rano vypluje oddychnuteho v cieli, ale ked nemam ani moznost sa osprchovat (a do hotela v destinacii sa dostanem najskor kratko po poludni) tak tazko sa mi "hned zacina den".
Reply on: ufo #215324:
Čo ťahá ubytovacie vlaky dole nie je samotná existencia ubytovacích vlakov, ale 40-ročné WLAB, Wagon Slovakia a nulový marketing.
Reply on: 810zssk #215333:
Na papieri si pozrú odchod z konečnej, ten dodržia a ďalej idú po trase ako výjde. Teda aspoň tak to vyzeralo v meste tieto dni čo som mal ja skúsenosť..
Reply on: S499.1023 #215322:
Nákup nových lôžkových vozňov viackrát neprešiel z finančných dôvodov, pretože to nie je financovateľné z eurofondov a vlastné prostriedky šli do iných typov vozňov, tak sa vymyslel tender na prenájom 30 lôžkových vozňov, ten však bol zrušený z dôvodu toho, že sa doň prihlásil iba jeden uchádzač – Wagon Service SK, ktorý zhodou náhod obstaral nové vozne práve kvôli tomuto tendru.
Reply on: Valec #215335:
Pri peróne alebo mimo perónu?
Reply on: ufo #215324:
Slovensku k tomu modelu DB chýba jedna maličkosť - VRT. 50 € za čo? Za single? Nemám problém. Ak to bude 50 € za T3, tak pôjdem radšej skôr a prespím v cieli v hoteli.
Reply on: 810zssk #215323:
Mne tých 5 - 6 hodín pomôže. A ak chodíš spať o tretej, tak tam máš tých pár vozov na sedačku. Kolenovrti sú práve tí, čo "nechcú" spať a potom sa snažia za každú cenu sa v tej sedačke roztiahnuť a zabarikádovať. Preto by tam mali byť, ako správne ufo písal, len tie veľkopriestory.
Mmch., ja už cestujem prakticky výhradne lôžkami a problém s "rôznymi osobnosťami" som nikdy nemal. Empiricky mám vyskúšané, že ak si kúpim double, tak v 99.9 % prípadov som tam sám, aj keď je to pred Veľkou nocou, pred prázdninami, pred Vianocami. Kolenovrti predsa nebudú kupovať "predražený" double.
Reply on: S499.1023 #215284:
V RegioJete sme takto raz v Rači vystúpiť chceli, ale stevardka nás začula a postaviac sa do dverí prosila aby sme nevystupovali. Kým sme sa nepohli, tak tam zostala stáť.
Reply on: Solider #215332:
Keby to bolo len teplom.. Aspon zvysok roka by to fungovalo ?
Reply on: Dezerter #215331:
Este treba pockat zhruba 42 rokov a DPB mozno konecne pochopi ze elektronicke informacne systemy byvaju obzvlast uzitocne pri vylukach, teda vtedy kedy ich DPB vypina.

Mna by inak zaujimalo ako vodici pocas vyluky zabezpecuju dodrziavanie CP ked ho v PP nemaju...
Reply on: Dezerter #215331:
To myslíš, že niekoho trápi? Ani automaty tam donedávna neboli pustené, ani koše tam nie sú, nikoho to netrápi. Teplo im lezie na mozgy.
Reply on: 810zssk #215330:
Mne je to jasné, že je to neschopnosťou DPB ale tabula na Šafku plus tie virtuálne sú úplne zbytočné ?
Reply on: Dezerter #215329:
Lebo na to aby boli by si niekto musel urobit svoju robotu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.