Reply on: Žáržo #214850:
Mimochodom ak by bola linka 8 v trase: Ružinov - Blumentál - Obchodná - Tunel - Most SNP - Jesenského - Obchodná - Ružinov tak by uzol "Most SNP" okrem celodenného spojenia z Obchodnou získal aj priame spojenie s Ružinovom. A chodilo by niečo aj po Jesenského smerom na nám. SNP. Tým pádom by spojenie špičkových liniek 6+7 do krkolomnej trasy cez Obchodnú stratilo akýkoľvek význam.Inak najrýchlejšie spojenie z Obchodnej pod Most SNP je pešo (vlastná skúsenosť). Pre tých ktorí majú funkčné a plne výkonné nohy - plne doporučujem.
Petto
Pevne verim ze Jesenskeho pre L6 ostane, ak to bude linka KV-Safko-KV. Manderlak a Jesenskeho nebudu zase az tak nebezpecne pri sebe, ze by sa zrusila Jesenskeho. Ale ak by si aj spojil L6 a L7 tak su to len spickove linky stale - cize aj tebou navrhovane spojenie Most SNP - Obchodna nemas celodenne/celotyzdenne. A trasa L9 Spitalska Nam SNP Kapucini nie je ani tak kvoli spojenie tych 3 zastavok, ale je to stale najrychlejsia cesta z Oblasti TRMY a ci Ruzinov do celej KV, preto by mala ostat zachovana ci bude / nebude Manderlak2