Reply on: Žáržo #214850:
Mimochodom ak by bola linka 8 v trase: Ružinov - Blumentál - Obchodná - Tunel - Most SNP - Jesenského - Obchodná - Ružinov tak by uzol "Most SNP" okrem celodenného spojenia z Obchodnou získal aj priame spojenie s Ružinovom. A chodilo by niečo aj po Jesenského smerom na nám. SNP. Tým pádom by spojenie špičkových liniek 6+7 do krkolomnej trasy cez Obchodnú stratilo akýkoľvek význam.Inak najrýchlejšie spojenie z Obchodnej pod Most SNP je pešo (vlastná skúsenosť). Pre tých ktorí majú funkčné a plne výkonné nohy - plne doporučujem.
Ámos
Aj preto sa kazda vyluka riesi vzdy nanovo.
Malo by platit, ze ak je neprejazdny usek (od-do) platia tieto obchadzkove trasy, rovnako tiez automaticky nabeh na vyluku pri mimoriadke.
A tieto plany by mali byt vzdy rovnake, a je jedno ci je vyluka planovana alebo neplanovana. Lebo je nemyslitelne, ze ked sa dnes nieco stane na L3, tak stoji aj Ruzinov a ostane jazdit na jednej linke.. A ze sa neda kde otocit v centre? A naco mame v centre triangle a dispecerov?
S tym vsak nic nema kolko liniek jazdi na radiale, ale to ako je manazment podniku schopny zvladat jeho riadenie. Bohuzial nakup novych vozidiel z nich odbornikov neurobilo, akurat sa vozime kulturnejsie. Podnik zda sa rovnako zahniva ako kedysi.