Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #214838:
Možno tak v smere na Zl. Piesky a Hl. stanicu nastal úbytok. A v Dúbravke - tam je to spôsobené dlhou jazdnou dobou do mesta (aj keď 4ka má dosť ľudí). Inak je dvojlinkový variant veľmi dobrý. Napr. keď je v úseku ŽST Vinohrady - Malé Krasňany výtržnosť alebo nehoda - čo je takmer každý deň tak do Ružinova premáva aspoň linka 9, s Kapucínskej do Karlovky to zatiahne 9 a do Dúbravky 4. Pri jednolinkovom variante by tie výpadky boli veľmi citeľné (časté). A to nehovorím o tom že pokiaľ by do Dúbravky chodila iba 4ka v int. 4 min. tak by sa aj tak dobehli a na konečnú by išli aj tri naraz, takže odchýlky by boli tak či tak.

Inak pamätníci - kto si pamätáte na linku 12 v trase Ružinov - Dúbravka do r. 1993 tam bolo v špičke 24 poradí (z toho 16 celodenných). Interval v špičke bol 4-5 min, bolo úplne bežné že sa dobehli aj 3 súpravy 2xT3 a to nebolo vtedy toľko semafórov čo zdržovali električky ako je to dnes.
Reply on: Ámos #214837:
Tak 8 a 7,5 je uz podla mna naozaj jedno co sa tyka atraktivnosti. 7,5 ma len vyhodu zapamatelnosti a kazdu 2.hodinu jeden spoj navyse (resp. 1 spoj za hodinu pri 2linkovom variante) Samozrejme aj ja preferujem 7,5 ktore lepsie pasuje Bratislave elektrickam a prestupom na mnohe linky s 15min int. alebo 7,5
Reply on: Pe67 #214836:
Cize zmena na dvojlinkovy variant priniesol ubytok cestujucich?
Reply on: Petto #214832:
8 interval je podla vyskumov v tejto oblasti za hranicou atraktivnosti. Ten bol v prieskume ako hranicny oznaceny ako 7,5minuty.
L93 mala pred zmenou interval ak si dobre pamatam nieco medzi 6-8minut. L 95 detto. Po zahusteni na 3-4 vozidla boli plnsie ako predtym.

Je uplne logicke, ze cim pojde spoj castejsie, tym viac ludi sa pre MHD rozhodne. Ak toto popieras, tak rovno sa vykaslime na vsetky moderne pristupy vo verejnej doprave a rovno zavedme SADisticke CP.
Reply on: Ámos #214826:
To určite nie, skôr úbytok.
Reply on: jandro #214831:
A čo sa týka ivek daily way už čoskoro bude zoznam liniek, kde budú premávať, rozšírený o nejaké ďalšie.. Len škoda že tie vozidlá len tak zrazu neomladnú alebo že zrazu neprestanú byť poruchové..
Reply on: jandro #214823:
Buďme radi, že tieto dni je dostatok aj vodičov aj vozidiel, takže sa vypravuje "plný počet" záložných vozov. Hneď je tých výpadkov, ktoré sú hradené podstatne viac - teda vynechaných spojov menej a zvlášť pri hradení takých liniek ako je 54 sa netreba uchyľovať k sťahovaniu vozov z iných liniek, kde potom tie vozy chýbajú, ale vie to vyhradiť záložný voz, ktorý je na to určený. ?
Reply on: Ámos #214826:
O tom dost pochybujem. V Petrzalke bola kopa liniek s neatraktivnym intervalom a la odvsadial vsade. SIce sa urobili nosne , ale to uz su aj dnes elektricky s int. 8 min a 4 min interval podla mna uz neprilaka nikoho navyse, ba dokonca zase len nasere mnohych ze mali aspon priamy spoj ci uz na Raciansku alebo Vajnorsku ci Spitalsku a zrazu ju nemaju. Koniec koncov aj Praha si teraz schvalila zmenu CP a tras elin a budu 3 nosne s 4 min int. a kopa liniek s 8min. intervalom, v sedle dokonca horsie jak u nas.
Reply on: Ámos #214826:
Jednolinkový by bol ok, ak by sa mali kde točiť električky v centre, bez toho, aby sa hromadili, takto je dvojlinkový absolútne vyhovujúci, obzvlast, ked v meste su dve centralne linie Špitalska a Obchodná ul.
Reply on: MatejBA #214829:
Ale tam nechodi vobec ziaden bus. Skor bol na tej linke premierovo a mal tam niekoho, kto ho zaucal a iba mu hovoril, kade ma ist. Viem si to zivo predstavit: "Tu pojdes rovno, teraz tu je zastavka, teraz rovno, tu odbocis dolava, nee k******t, ta druha lava!"
Reply on: piggee #214825:
Divis sa im? 31Tr ako NB18, zabudol, ze ma palice a nie naftu ?
Reply on: Ámos #214826:
Rovnako ako ho priniesla zmena linkovania v Petrzalke v roku 2005, kedy mensi pocet liniek s mensim poctom vzkm prilakal viac cestujucich. Ale to si sotodeti nepamataju, srali este do plienok.
Reply on: Petto #214815:
No ak sa rano ludia nepomestia, tak logicky poobede nie je co voziť spat na sidlisko...
Bohuzial stav je taky, ze to co rano vezies jednym smerom medzi 6-8, vezies opacnym medzi 14-18. Logicky teda mas vozidla prazdnejsie.
Reply on: Petto #214794:
Jednolinkovy variant by priniesol narast poctu cestujucich.
Reply on: Petto #214815:
V špičke určite nie K2S na žiadnej Ružinovskej linke. Keď tak môže byť podobný systém ako dnes, že by K2S z linky 6 prejazdovali po špičke na linku 8 a naopak.
Na 54-ke dnes zalozny voz 2643, asi sa snazia "minut kredit" na tych Karosach, lebo vyzeralo to dost komicky. 54-ky moc ľudí nevozia a stačili by na nich aj tie Iveca Daily.
Reply on: Valec #214820:
A co tak spickova L18 na Hlavnu stanicu ? Ci by to potom Ruzinovcania chceli opat jednohlasne celotyzdenne a sme v jame levovej. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.