V špičke určite nie K2S na žiadnej Ružinovskej linke. Keď tak môže byť podobný systém ako dnes, že by K2S z linky 6 prejazdovali po špičke na linku 8 a naopak.
Na 54-ke dnes zalozny voz 2643, asi sa snazia "minut kredit" na tych Karosach, lebo vyzeralo to dost komicky. 54-ky moc ľudí nevozia a stačili by na nich aj tie Iveca Daily.
Podľa príspevkov na FB DPB sa to stáva dosť často. Treba to oficiálnou cestou reklamovať... zo systému je možné zistiť, koľko bolo poslaných požiadaviek a koľko prišlo SMS lístkov.
Ahoj, stalo sa niekomu, že na jednu SMS na číslo 1140, dostal naraz dva SMS lístky, každý s iným kódom? Mne včera, mám screeshot, predpokladám, že si ich obe zaplatím.
No tak budu v sedle vozit vzduch (akoze podla mna by nevozili, ale budis). A co? Debata by mala byt o jedinom: mame dost ForCity, resp. TT v dobrom stave na pokrytie aj linky 8? Ak ano, potom nie je co riesit a nech su tam nasadzovane. Nemame tie vozy na to aby stali vo vozovni a umelo znizovat kapacitu, len aby sme naplnili sotopotrebu vypravit niekam K2S je blbost.
V sedle by sa aj tak malo ist po standarde "vsetci cestujuci mozu sediet".
Presne tak, a nie je to len ráno ako sa píše nad príspevkom ale aj poobede a večer smer Ružinov je čistá katastrofa, keď na L9 príde K2S. Plus víkend by aspoň jedna linka mala byť obsadená 29/30T
Dobre, to je rano a aj to len Ruzinov max po Blumental a co zbytok dna , trasy ? Supravy budu vozit na L8 vzduch na NLS hocakou otockou . Skor dat na L8 K2S celodenne a nech rano vypomahaju vlozene spoje na L8 ako cely den supravy / 29T. Isty cas uz to tak fungovalo za ery 8 9 14 kedy boli vlozene 9tky.
K2S nemajú čo robiť v špičkách v premávke (okrem liniek 2 a možno 6/7). Prídi sa niekedy ráno previesť z Ružinova v nejakej K2Ske a je jedno či na L8 alebo 9.
Tej L8 na NLS pevne verim odzvoni so supravami/29T a budu K2S. A K2S nemaju co robit na L9 !!! okrem vikendov.
A ten 1linkovy variant si predstavujes teda ako ? Spicka 4minuty a sedlo 6 ?
No skús v nejakom IDS na západ od SK povedať, že je jedno, či idú dva spoje na radiále za sebou alebo v preklade, hneď by ti znížili o polovicu dotáciu.
Tak ako má KV v špičke teraz 2 min a mimo špičky 2,66, môže mať aj Ružinov alebo Rača v špičke 4 min a mimo špičky 6 min. Vzduch netreba voziť.
Jasný dôkaz je napr. L9 do Ružinova mimo špičky K2, krorá ide 5 min po L8. A na L8 29T a ide 3 min po L9 s K2.? ? ?
Jak ze nie je prestupny uzol Safko .... Ved abus 95tku sme nahradili 1+3 , prestupy medzi 4,6 a 1,3 sa obnovia urcite o tom nepochybujem vo vztahu KV vs. Petrzalka alebo Petrzalka vs. Vajnorska . Skoda ze tam nezachovali aj abus otocku pre L78
Tak este rano chodia akotak obe obsadene, ale po rannej spicke by sa dala kludne skratit jedna z nich len do Karlovky . Primarne sak obe dubravske elektricky beru ludi do centra/z centra do uplne inych lokalit, takze je jedno ci idu za sebou alebo v dokonalom preklade. To ze chodia prazdne v spicke nie je problem ze 4,5 idu za sebou ale v ich trasach a otrasnej priemernej rychlosti.
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.
A kam sa nevieš dostať s MHD? Prestúpiť sa nedá? Tak si spoj v tomto chaotickom linkovaní 6 so 7 a budeš mať priamy spoj od mosta SNP na Obchodnú. Šafko už nie je prestupný uzol, nemusí sa 6 točiť naspäť do KV. V 1- linkovom variante si môžeš spraviť zástavku pre 31,39 rovno pri moste SNP.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto