Reply on: Žáržo #214850:
Mimochodom ak by bola linka 8 v trase: Ružinov - Blumentál - Obchodná - Tunel - Most SNP - Jesenského - Obchodná - Ružinov tak by uzol "Most SNP" okrem celodenného spojenia z Obchodnou získal aj priame spojenie s Ružinovom. A chodilo by niečo aj po Jesenského smerom na nám. SNP. Tým pádom by spojenie špičkových liniek 6+7 do krkolomnej trasy cez Obchodnú stratilo akýkoľvek význam.Inak najrýchlejšie spojenie z Obchodnej pod Most SNP je pešo (vlastná skúsenosť). Pre tých ktorí majú funkčné a plne výkonné nohy - plne doporučujem.
Technopol
2. Ja osobne vidím problém v až príliš hustom intervale v jednolinkovom variante v podmienkach Bratislavy. Prvý spoj naberie krátke meškanie (semafor, zastávka), už chytá cestujúcich čo mali byť v následujúcom spoji, tým sa stále predlžuje výmena cestujúcich na zastávke a druhý spoj dobieha ten prvý. Bolo to bežné na spomínanej 95, že na Nám Hraničiarov prišli už 2x95 a na Šafko 3x95, pričom prvá bola sardinkáreň, druha poloplna, tretia prázdna. Tu sa stráca výhoda krátkeho intervalu pretože namiesto pravidelného 3 min. intervalu 0-3-6-9 sa budú tvoriť pravidelne dvojičky (trojičky) s 6min. intervalom 2-2-8-8 (viď zápchy a napr. L50 a 68). V tomto je vhodnejšie vedenie niečo ako napr. 93/94 kde ak sa aj vytvorí dvojička, na konci trasy sa vetvia a tým obslúžia aspoň viac územia a cestujúci má viac možností dostať sa niekde bez prestupu. Samozrejme interval na vetvených koncoch má zostať stále atraktívny.