Reply on: Mike #213603:
Nevyhoda s prestupom naviac tu urcite je, ale ani sucasny stav nie je udrzatelny - z Patronky smer Sancova - Zimny stadion / AS Ml. Nivy idu paralelne primestske autobusy, 21 a 63, pricom kazde z toho ma iny (alebo nahodny) interval, na roznych zastavkach stoji / nestoji / alebo sa nastupuje z ineho nastupista, prirodzene prestupne uzly su vynechane (napr. SAV / Nam. Fr. Liszta pre primestske autobusy, zast. Sokolska).Takze nahradenie sucasneho stavu jednou nosnou linkou (bez ohladu na to, ci autobusovou, alebo trolejbusovou) by podla mojho nazoru mohlo byt logickym krokom.
Ak ale ano, tak koncepcne, to znamena nie nejaky prestup pri Tesco Lamac "kdesi v poliach", ale napr. na Patronke, z ktorej by sa mohol vybudovat realny terminal s ukoncovanim mestskych aj primestskych autobusov a dostupnostou zeleznice (tzn. ciastocne aj v novej polohe, napr. medzi Lamacskou cestou a ul. Pri suchom mlyne).
Mike
Nová tbus trať Hroboňova = prestup naviac (a v prípade cestovania na hlst to boli dva prestupy naviac ; - nespokojní cestujúci, vypisujú petície za obnovenie pôv. stavu (dosiahla v rámci predvolebnej kampane až Rosová)
Nová tbus trať Patrónka = prestup naviac - nespokojní cestujúci, vypisujú petície za obnovenie pôvodného stavu
A v prípade trolejovania 63 by bol efekt asi rovnaký... okrem toho tu by sa dosiahlo ešte mierne spomalenie pravdepodobným zastavovaním tbusu 63 na Dubovej, Sokolskej a Karpatskej..