Reply on: Mike #213603:
Nevyhoda s prestupom naviac tu urcite je, ale ani sucasny stav nie je udrzatelny - z Patronky smer Sancova - Zimny stadion / AS Ml. Nivy idu paralelne primestske autobusy, 21 a 63, pricom kazde z toho ma iny (alebo nahodny) interval, na roznych zastavkach stoji / nestoji / alebo sa nastupuje z ineho nastupista, prirodzene prestupne uzly su vynechane (napr. SAV / Nam. Fr. Liszta pre primestske autobusy, zast. Sokolska).Takze nahradenie sucasneho stavu jednou nosnou linkou (bez ohladu na to, ci autobusovou, alebo trolejbusovou) by podla mojho nazoru mohlo byt logickym krokom.
Ak ale ano, tak koncepcne, to znamena nie nejaky prestup pri Tesco Lamac "kdesi v poliach", ale napr. na Patronke, z ktorej by sa mohol vybudovat realny terminal s ukoncovanim mestskych aj primestskych autobusov a dostupnostou zeleznice (tzn. ciastocne aj v novej polohe, napr. medzi Lamacskou cestou a ul. Pri suchom mlyne).
Error 0x007
Pre porovnanie moje skusenosti z Viedne (ó Vieden zalat, vsetko je tam stokrat lepsie): Niekolko krat sa mi stalo, ze elektrickar zdrhol skorej nez mal (viem ako idu moje hodiny v porovnani z hodinami v MHD vozoch), ovela castejsie nez v Bratislave. Moji oblubeni su ale ti, ktori zablokuju dvere a potom este vyse 10 sekund stoja na cervenej (ani predsignal neoznamoval zmenu signalu). Ale na druhej strane som sa dopocul, ze polovica Viedenskych bim-karov a busarov su Juhoši a Turci, takze by som nebal byt taky prekvapeny ?