Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #213165:
? ? ?
Reply on: TeBeCe #213167:
pravdu píšeš, síce na druhýkrát, ale prešla, uvidíme, kedy bude aj reálne jazdiť ?
keď pozerám históriu STK-čok, je to nejaké divné - sú tam ročné odstupy medzi jednotlivými kontrolami - nemajú vozidlá MHD polročné intervaly?
Reply on: Valec #213165:
? ? ? dúfam, že tá pani a jej podobný sa nedostanú k volebnej miestnosti, resp. dúfam, že je ta miestnosť viac ako 25m do zastávky....? ? ?
Reply on: trolejbus6207 #213166:
V pondelok presla cez stk...
Reply on: Gryzly65 #213164:
žeby do večných lovíšť? ?
za posledný rok odjazdila až 6dní, má význam držať v stave jediný exemplár takého voza❓
jedine, že by nebola ešte odpísaná, čo mi príde pri 6ročnom voze( v stave DPB, nie reálny vek) asi nereálne...
Kúsok z aktuálnych Bratislavských novín.

Pred 5 minútami na diaľnici pri Červeníku smer Piešťany videná #2020, zavesená prednou nápravou na ťahači Asosu (zadok normálne po zemi). Kukal som jak puk veru... Kam šla, nevie niekto?
Reply on: Peon #213162:
Takýto článok by bol určite zaujímavý aj o Kontaktnom centre ZSSK a možno aj v Slovak Lines či inde by sa niečo podobné našlo. ?
Kuriózne žiadosti cestujúcich na infolinke dopravného podniku: Predaj šteniatok, otvorené hraničné priechody alebo zmeškané rande: http://refresher.sk/31529-Kuriozne-ziadosti-cestujucich-na-infolinke-dopravneho-podniku-Predaj-steniatok-otvorene-hranicne-priechody-alebo-zmeskane-rande ?
Reply on: Dispecer #213160:
Tak v podstate už voz taký, aký navrhujú už je aj vyvinutý - EVO1, len otázne aký bude úspešný. Možno sa uplatní v nejakých malých prevádzkach.
Reply on: Mirtschi #213159:
Ja by som ťa rád upozornil, že sú to návrhy (ešte len budúcich) dizajnérov, nie strojárov... ?

Je jasné, že ak by to malo ísť do výroby, museli by sa ešte udiať radikálnejšie zmeny...
Reply on: Ámos #213157:
No ok, ale ten voz Eurotram zo Štrasburgu má neotočné podvozky a má 33m dĺžky (kratšia verzia, dlhšia má 43), tak výzbroj sa dá akotak rozložit odhadujem hlavne v miestach kĺbov. Kdežto ten návrh pre Prahu musí mať jedine otočné podvozky a má dĺžku cca len 15m.
Zda sa, ze uz ani v kovosrote nemaju zaujem o DPB vraky. Stanoveny bol dalsi termin na predkladanie ponuk. ?
Reply on: 810zssk #213155:
Ja sa len divím tým študentom, že sa neoboznámili so súčasnými trendami. Keď už nechceme koncept PCC celkom vytlačiť z ulíc miest, tak ponechať ich na nejakej historickej linke ako napr. v Prahe L91, ale toto? Obávam sa, že ani vozidlá EVO nebudú mať moc úspech. Možno tak Olomouc/Ostrava kúpi pár kusov. To už však pri tomto koncepte sa viac vyplatí "modernizácia" starých T3 na VarioLF.
Reply on: Mirtschi #213154:
Hlavne je to koncepcne uplne nevhodne vozidlo..
Dnes mi padol do očí tento článok:
http://praha.idnes.cz/studenti-navrhli-moderni-tramvaje-dtp-/praha-zpravy.aspx?c=A160222_2227409_praha-zpravy_rsr
Ide o návrh vzhľadu električiek pre Prahu od študentov priemyselného dizajnu.
Viacerí sa nad tým zrejme len pousmejú, mňa by zaujímalo, otázka pre znalých, či je vôbec takéto vozidlá technicky možné vyrobiť. Podľa mňa, človeka s akotak základami techniky, by bol dosť veľký problém z podvozkami, vo vnútri by museli byť dosť veľké podesty a schody nakoľko by museli byť otočné. Tiež nevedno kam by sa dala elektrovýzbroj nakoľko strecha je príliš nízka.
Veľmi podobný už vyrobený prototyp električky EVO1 väčšiu výšku a v interiéri všade podesty.
Reply on: Ike #213151:
To je taka Evička, ktoru Praha vyrobila ale zatial ju nikto nechce. A ano fotomontaz z FB skupiny Miluju tramvaje.
Reply on: Andy #213149:
to je fotomontáž, alebo čo je to za električku?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.