Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Palo1987 #213133:
Subeh 59 a 95 je ale pramaly, takze o tom nie som uplne presvedceny. Ked bude elektricka az do Janikovho dvora, tak prosim, ludia sa k nej dovezu, raz prestupia a idu. Ale kym je este prestup na Farskeho, tak by som to nesilil. Samozrejme ak odbudnu z 59 cestujuci a zacnu cestovat elektrickou, tak potom bude priestor na redukciu, pripadne zrusenie.

Ale to skratenie 95ky po Muchovo namestie bude este celkom problem. Ona totiz medzicasom zacala plnit aj ine ulohy nez tie na ktore bola zriadena - a v tych ju elektricka nenahradi.
Reply on: 810zssk #213132:
Inak este je na zvazenie ze ked bude do Petrzalky chodit 1 + 3, ci sa pri skrateny 95, nezrusi povedzme aj vecne meskajuca 59, aj tak chodieva podla nahodneho grafikonu, teda vzdy ked som ju potreboval.
Reply on: Palo1987 #213131:
Ale ved ja nehovorim o rieseni ako je na Blumentali.

Co sa liniek tyka, 8 cez Obchodnu do Petrzalky by bola nezmysel. Ak by doslo k prehodeniu trasy 8 a 9 v centre, potom by 8 bola zaujimava volba, hoci ked uz ist do vacsich zmien, tak ja by som velmi intenzivne uvazoval nad linkou 2 (cez Spitalsku).

Ale 1+3 je fajn kompromis. Ideal by bol 3+8, alebo 2+3.
Reply on: 810zssk #213130:
lebo keby to malo byt jak na Blumentali tak neviem, sem tam su tam ludia na tej zastavke stale jak telce, ze aj ked tam neni spoj MHD prechadzaju sa po perone, cize to asi nebude pre Bratislavu vhodne riesenie. Inak keby bolo na mne z hladiska elektriciek by som do Petrzalky skor preferoval 1 + 8. Ale tak chapem, ze 3 obsluzi aj Blumental aj Racko + Racu. Ale 8 by mala potencial bez prestupu ludi doviest na Trnavske Myto.
Reply on: Palo1987 #213129:
Tak na Odbojarov to kedysi zvladli.
Reply on: 810zssk #213128:
nemyslel som ze len niekto dojde a zacne malovat na cestu, ked sa vybavia papiere a povolenia, bude sa malovat 😃, no, neviem ci tam budu vediet nieco take spravit, kedze u nas je vsetko komplikovane.
Ono keby sa velmi chcelo tak tato zastavka sa dorobi ako trvaly peron a auta mozu jazdit po kolajach, zase az taka husta premavka tam nie je.
Reply on: Palo1987 #213127:
Tak nemoze si hocikto podla nalady malovat ciary po ceste, tak to nefunguje.

A osobne dufam ze tam bude aspon provizorne nastupiste (nieco na sposob niekdajsej docasnej zastavky Odbojarov), nie zastavka s vystupom na cestu. Tam sa to fakt nehodi.
Reply on: 810zssk #213123:
Tak ono ta provizorna zastavka by nemala byt az taky problem z hladiska osadenia, nahodi sa oznacnik, namaluju sa ciary na zem a hodi sa tam pripadne daka dopravna znacka, pozor chodci, zastavka hromadnej dopravy, ale skor bude problem s papierovackami a povoleniami ako vzdy. Ved ked si len zoberiem, ze je koniec februara a elektricky do Petrzalky este nechodia a ani este nebudu tak skoro. V takej Cine to za pol roka postavia a aj sprevadzkuju.
Reply on: Ike #213125:
Včera sa tiež rozdávali papuče autám parkujúcim okolo žltej čiary na zastávke Račianske mýto smer Trnavské mýto.
Včera bola chytačka vodičov vo vyhradenom jazdnom pruhu na Lamačskej. Použila sa civilná modrá fabia s trnavskými EČV ?. Len tak ďalej. Škoda, že len cez víkend.
Reply on: ivanbuto #213119:
Ak sa rozmyslalo tak netusim ako sa dospelo k takemuto rieseniu 😞 Ja osobne som zvedavy uz na samotny sposob vedenia NAD po tej trati...
Reply on: ivanbuto #213118:
No aspon nieco. Vdaka za info. Kedy by potom mala nasledovat uz riadna zastavka pod Manderlakom?
Reply on: dyspozytor #213120:
I mne už takáto šotoušina napadla, už keď teda tak vyplakávajú za tou 34, ktorá i tak ten úsek vymetala okruhom. Každopádne, až taký win-win to nie je, nakoľko z takej Povrazníckej by si sa 84kou nedostal...
Reply on: Error 0x007 #213113:
tak ono sa dá zistiť všetko keď človek sleduje 🙂 ... ale bohužiaľ cestujúce ovečky nepochopia
Reply on: Mike #213078:
Konsenzuálnym riešením by mohlo byť vedenie 84-ky v smere do Petržalky cez Šancovú - Račianske mýto a Mýtnu s napojením na Zochovej. Prinieslo by to opätovné prestupné väzby "na hrane" a nové možnosti spojenia aj pre Petržalku z týchto oblastí. Zároveň by to nebolo dramatické navýšenie vzkm - podľa môjho názoru - win-win...
Reply on: 810zssk #213098:
Nie že sa nerozmýšľalo, ale bolo to zamietnuté, resp. nikto sa potom nezamýšľal nad potenciálnou premávkou autobusovej linky (svojho času Lepšia doprava navrhovala premávku linky 50 cez Šafko a Starý most).
Reply on: 810zssk #213114:
K spusteniu trate by mala fungovať provizórna zastávka električiek pred Starou tržnicou.
Reply on: david1 #213115:
Obavam sa ze si to predstavujes podstatne jednoduhsie ako to naozaj je. Hoci by som bolo tiez velmi rad keby to vyriesene bolo.
Reply on: 810zssk #213114:
Na začiatku Štúrovej by kludne mohla byť taká istá ako bola celé veky na Šafku v smere do centra. Veď uvidíme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.