lebo keby to malo byt jak na Blumentali tak neviem, sem tam su tam ludia na tej zastavke stale jak telce, ze aj ked tam neni spoj MHD prechadzaju sa po perone, cize to asi nebude pre Bratislavu vhodne riesenie. Inak keby bolo na mne z hladiska elektriciek by som do Petrzalky skor preferoval 1 + 8. Ale tak chapem, ze 3 obsluzi aj Blumental aj Racko + Racu. Ale 8 by mala potencial bez prestupu ludi doviest na Trnavske Myto.
nemyslel som ze len niekto dojde a zacne malovat na cestu, ked sa vybavia papiere a povolenia, bude sa malovat , no, neviem ci tam budu vediet nieco take spravit, kedze u nas je vsetko komplikovane.
Ono keby sa velmi chcelo tak tato zastavka sa dorobi ako trvaly peron a auta mozu jazdit po kolajach, zase az taka husta premavka tam nie je.
Tak nemoze si hocikto podla nalady malovat ciary po ceste, tak to nefunguje.
A osobne dufam ze tam bude aspon provizorne nastupiste (nieco na sposob niekdajsej docasnej zastavky Odbojarov), nie zastavka s vystupom na cestu. Tam sa to fakt nehodi.
Tak ono ta provizorna zastavka by nemala byt az taky problem z hladiska osadenia, nahodi sa oznacnik, namaluju sa ciary na zem a hodi sa tam pripadne daka dopravna znacka, pozor chodci, zastavka hromadnej dopravy, ale skor bude problem s papierovackami a povoleniami ako vzdy. Ved ked si len zoberiem, ze je koniec februara a elektricky do Petrzalky este nechodia a ani este nebudu tak skoro. V takej Cine to za pol roka postavia a aj sprevadzkuju.
Včera bola chytačka vodičov vo vyhradenom jazdnom pruhu na Lamačskej. Použila sa civilná modrá fabia s trnavskými EČV ?. Len tak ďalej. Škoda, že len cez víkend.
I mne už takáto šotoušina napadla, už keď teda tak vyplakávajú za tou 34, ktorá i tak ten úsek vymetala okruhom. Každopádne, až taký win-win to nie je, nakoľko z takej Povrazníckej by si sa 84kou nedostal...
Konsenzuálnym riešením by mohlo byť vedenie 84-ky v smere do Petržalky cez Šancovú - Račianske mýto a Mýtnu s napojením na Zochovej. Prinieslo by to opätovné prestupné väzby "na hrane" a nové možnosti spojenia aj pre Petržalku z týchto oblastí. Zároveň by to nebolo dramatické navýšenie vzkm - podľa môjho názoru - win-win...
Nie že sa nerozmýšľalo, ale bolo to zamietnuté, resp. nikto sa potom nezamýšľal nad potenciálnou premávkou autobusovej linky (svojho času Lepšia doprava navrhovala premávku linky 50 cez Šafko a Starý most).
Určite hej zo spustením trate aj keby zatial provizóriom. Linka z Rače a z Hlavnej ináč prejde centrom bez zastavenia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Palo1987