Dalo by sa teoreticky zlucit 83 a 84 s tym ze by mala dve konecne ako 80, ale to by nebolo dobre riesenie, alebo by jazdila len 83 s tym ze skolaci by mohli vyuzit 184 alebo 83+99. Potom by sa dala spravit spickova 34 ako expres napr z Dubravky cez Patronku, prazsku, racko, mozno aj blumental, hodzko a spet.
Suhlasim ze to skoda je, ta linka by tam bola zmysluplna, poskytovala by zaujimavu prestupnu vazbu na elektricku (v oboch smeroch) a zaroven by sa skoncila nutnost tohto kruzenia po meste co dnes predvadza. Zial, pri projektovani sa nerozmyslalo.
Odbocenie na most by bolo najmensi problem, mohla by ho realizovat presne tak ako v minulosti: zachadzkou cez Safarikovo namestie.
Skoda ze sa to nespravilo tak aby mohla po nom ist aj 50. To by bolo fajn spojenie a vyuzitie prestupu. Ale aj tak by vlastne nemala ako odbocit dolava na most
Autobusy, okrem NAD, bohuzial most nebudu vyuzivat. Navyse vzhladom na nekvalitne riesenie jazdu a vyjazdu autobusov z/na most na petrzalskej strane by bohuzial ani nebolo mozne tade zmysluplne viest linku 50 (ktora by ako jedina na Starom moste zmysel mala).
Tipujem, že eliny DPB nemajú taký výkon, aby do kopca vytiahli viac ako 30 hm/h a DPB sa nechce dať zahanbiť, tak oficiálne to obmedzili na ich maximum ? ? ?
Na Starý most pôjdu okrem dispečerských vozidiel už len eliny alebo aj busy? Tipujem, že ešte sanitky tadiaľ budú môcť prechádzať.
Elektricka sa tam, zial, neplanuje. Zatrolejovanie hej, ale to na dopravnej obsluhe nezmeni nic - vyuzije ho maximalne tak 210ka, ktora tam aj tak jazdi uz dnes.
Takze namiesto skvalitnovania obsluhy rozvojoveho uzemia na Nivach (Twin City, Panorama City, Eurovea + dalsie planovane projekty) tam este linku uberieme.
Cez Hodžovo a Mýtnu kvôli zachovaniu kapacity Hodžovo - Dúbravka .
Ex. L34 ešte z ÚNS bola dosť využívaná.Vtedy ju do Dúbravky kapacitne dopĺňala L37 z Račka.