Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zavinacsk #213093:
Samozrejme, že majú. Alebo máš pocit, že od Brestovky hore viac ako 30 km/h nedajú?
Reply on: 810zssk #213098:
Pokial viem na safko sa uz nebude dat doprava odbocit teda by sa musela tocit okolo reduty ci sa mylim?
Reply on: 810zssk #213092:
Je dobre deliteľná šiestimi. Keby bola dolu kopcom, tak to ešte pochopím.
Reply on: david1 #213084:
Dalo by sa teoreticky zlucit 83 a 84 s tym ze by mala dve konecne ako 80, ale to by nebolo dobre riesenie, alebo by jazdila len 83 s tym ze skolaci by mohli vyuzit 184 alebo 83+99. Potom by sa dala spravit spickova 34 ako expres napr z Dubravky cez Patronku, prazsku, racko, mozno aj blumental, hodzko a spet.
Reply on: Palo1987 #213097:
Suhlasim ze to skoda je, ta linka by tam bola zmysluplna, poskytovala by zaujimavu prestupnu vazbu na elektricku (v oboch smeroch) a zaroven by sa skoncila nutnost tohto kruzenia po meste co dnes predvadza. Zial, pri projektovani sa nerozmyslalo.

Odbocenie na most by bolo najmensi problem, mohla by ho realizovat presne tak ako v minulosti: zachadzkou cez Safarikovo namestie.
Reply on: 810zssk #213095:
Skoda ze sa to nespravilo tak aby mohla po nom ist aj 50. To by bolo fajn spojenie a vyuzitie prestupu. Ale aj tak by vlastne nemala ako odbocit dolava na most
Reply on: zavinacsk #213093:
Len elektricky a v pripade nudze aj zachranne vozidla.
Reply on: zavinacsk #213093:
Je aj dole kopcom 🙂

Autobusy, okrem NAD, bohuzial most nebudu vyuzivat. Navyse vzhladom na nekvalitne riesenie jazdu a vyjazdu autobusov z/na most na petrzalskej strane by bohuzial ani nebolo mozne tade zmysluplne viest linku 50 (ktora by ako jedina na Starom moste zmysel mala).
Reply on: zavinacsk #213093:
hm/h = km/h 🙂
Reply on: 810zssk #213092:
Tipujem, že eliny DPB nemajú taký výkon, aby do kopca vytiahli viac ako 30 hm/h a DPB sa nechce dať zahanbiť, tak oficiálne to obmedzili na ich maximum ? ? ?
Na Starý most pôjdu okrem dispečerských vozidiel už len eliny alebo aj busy? Tipujem, že ešte sanitky tadiaľ budú môcť prechádzať.
Ta 30ka na staromestskej rampe na Stary most ma prosim aky vyznam?
Reply on: Petto #213090:
Rovnako aj Dubravka (plus na patronke prestup na L63) - na to som narazal 🙂
Reply on: MatejBA #213082:
Karlovka ma spojenie s Rackom predsa s L5, Avion sa planuje spojenim 32+204 po zatrolejovani Mlynskej o ktorej je zase ticho. ?
Reply on: david1 #213086:
Elektricka sa tam, zial, neplanuje. Zatrolejovanie hej, ale to na dopravnej obsluhe nezmeni nic - vyuzije ho maximalne tak 210ka, ktora tam aj tak jazdi uz dnes.
Reply on: Solider #213087:
Vo väčšine trasy L78 či L34 ti moc nepomôže.
Reply on: david1 #213086:
Požadované prepojenie Dúbravky a východnej časti mesta existuje a bude existovať a to formou električiek č. 4 a 5.
Reply on: 810zssk #213085:
Tam sa plánuje zatrolejovanie a časom električka.

Mnou navrhované riešenie by obnovilo požadované prepojenie Dúbravky z východnou časťou mesta.
Reply on: david1 #213084:
Takze namiesto skvalitnovania obsluhy rozvojoveho uzemia na Nivach (Twin City, Panorama City, Eurovea + dalsie planovane projekty) tam este linku uberieme.
Reply on: 810zssk #213083:
Cez Hodžovo a Mýtnu kvôli zachovaniu kapacity Hodžovo - Dúbravka .
Ex. L34 ešte z ÚNS bola dosť využívaná.Vtedy ju do Dúbravky kapacitne dopĺňala L37 z Račka.
Reply on: david1 #213081:
A spojenie 34 a 78 si prosim predstavujes ako?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.