Reply on: david1 #212584:
Ja neviem aky mas problem pochopit ze problem spociva v rozbiti linky medzi dve s roznymi trasami. Predstav si napr. ze by bol suhrnny takt 15 minut. Ak by vsetky vlaky isli z jednej stanice tak nie len ze nemusis skumat kam mas vlastne ist, ale zaroven ak jeden zmeskas (napr. kvoli zapche), tak za chvilu ti ide dalsi. Ak to rozbijes, tak dalsi ti z tej stanice ide o pol hodinu (ak nechces skusat do 15 minut byt na inej stanici, kde zas riskujes ten isty problem). Navyse si stale nevymyslel ako to z toho Trnavskeho myta odvezies. Lebo kym zo stanice chodia busy plne cestujucich z vlaku, na TrMy su plne aj bez nich.
david1
Filialka má určite význam. Za tým si stojím.
Polohou je na tom lepšie pre dosť ludí denne dochádzajúcich.
Potvrdzuje mi to aj vyťaženosť Vinohradov ,kde všetko prestupuje na električky a L75 smer centrum a východ mesta.
Majú to rýchlejšie už teraz ako ísť cez Hlavnú a cpať sa do preplnených spojov , kde okrem L93 nemá atraktívny interval žiadna linka.