Prečo by mal skúmať kam má ísť . Zariadi sa podla taktového CP. Predpokladám samozrejme lepšie intervaly ako sú doteraz.
Filialka má určite význam. Za tým si stojím.
Polohou je na tom lepšie pre dosť ludí denne dochádzajúcich.
Potvrdzuje mi to aj vyťaženosť Vinohradov ,kde všetko prestupuje na električky a L75 smer centrum a východ mesta.
Majú to rýchlejšie už teraz ako ísť cez Hlavnú a cpať sa do preplnených spojov , kde okrem L93 nemá atraktívny interval žiadna linka.
Masaryčka funguje, lebo musí fungovať, nie preto, že by ju niekto pokladal za ideál. Lenže aj tak regionálne vlaky od Berouna, od Benešova končia na Wilsone, lebo sa na Masnu nedostanú. A peší presun medzi Masnou a Wilsonom (takým šiestym - siedmym nástupišťom, kde končia vlaky od Benešova) je chuťovka.
Zhorsila by ju v tom, ze namiesto jednej nosnej linky s dostatocnym intervalom by zavadzala system "odvsadial-vsade" a namiesto pravidelneho spojenia by cestujuci skumal na ktoru stanicu ma prave ist, lebo z nej prave pojde vlak. Nic by sa rovnomernejsie nerozlozilo, lebo aj keby vsetko chodilo na jednu stanicu, tak kym pride dalsi vlak z toho isteho smeru, tak ti MHD odvezie ludi co prisli predchadzajucim. Cize v case prichodov vlakov by autobusy MHD z hlavnej stanice chodili rovnako plne, akurat by v ostatnych casoch vozili vzduch, zatial co by si este viac ludi narval do uz beztak pretazenej MHD okolo Trnavskeho myta.
V čom by zhoršila Filialka dopravnú obsluhu? Skôr by ju zlepšila. Už teraz nestíha pobrať MHD nárazový dopyt z Hlavnej.
Práveže by sa to rovnomernejšie rozložilo. Východ mesta aj širšie centrum by to malo bližšie a rýchlejšie na Trnavské mýto ako ísť už teraz denne upchatou Šancovou ul.
Ano, Masarycka funguje. A to akoze dokazuje ze to je dobre riesenie? Tam na hlavak dalsie vlaky nenapchas.
Nasa hlavna stanica ma limity, ale zatial ma aj velke rezervy, kedze sa tam priestorom plytva. Nehovoriac o tom ze kapacita sa este da zvysovat za predpokladu ze by do toho bola vola investovat - stalo by to pritom pravdepodobne menej ako Filialka, ktora by navyse zhorsila kvalitu dopravnej obsluhy.
Mna napadlo tieto zasatavky riesit odbockou od hlavnej trate kde bude zastavka na lepsie dostupnom mieste(vid patronka (priloha) aj ked to by muselo byt asi riesene tunelom/niakym mostom nad cestou).Zlepsilo by sa hlavne prestupovanie na MHD ale aj by Os nebrzdili R. Podobne by to mohlo byt aj pri Boroch(tam by ziadny tunel neblo treba) a aj v Devinskej. Pri tej Patronke ma este napadlo postavit odbocku do Mlynskej doliny vedla dialnice a dalej ist ako TRAMTRAIN po dualnej e. trati(ked ju budu teraz modernizovat tak by sa to dalo spravit) na safko a odtial do Petrzalky(to by sme kolajnice nemohli v krizovatkach ,,zakryt´´ elektrickovymi. a na stanicu v Petrzalke. Aj ked to uz je skor asi ,,metro´´ a to je preca v Ba zakazane?
To si nemyslím Funguje pre regionálne vlaky v pohode Masarička v Prahe.
Naša Hl.stanica má svoje limity. Ak chceme mať v budúcnosti atraktívne intervaly v reg.doprave všetko cez hlavnú neprejde.
Záujem je už teraz velký. To vidieť na masách ktoré ráno vystupujú na Vinohradoch.
Neviete niekto ci je Klokocova este stale pre chodcov nepriechodna? Predpokladal by som ze ked uz bezi kolaudacne konanie, tak uz je vsetko odpratane, ale pri tomto projekte clovek nikdy nevie... ?
Vsak ten moj argument sa tyka prave tych co idu z Bratislavy, teda tej vacsiny. Ti by po tom tvojom navrhu museli tipovat ci ist na Filialku, alebo hlavnu stanicu. To co navrhujes je spiatocnicke - namiesto posunu vpred a atraktivnej pravidelnej dopravy by doslo k dalsin vynimkam a rozsirovaniu nahodneho cestovneho poriadku.
Čabelka nebol M., on J ako Jozef, plným titulom Prof. Ing. Jozef Čabelka, Dr.Sc.
Materiálový technológ, zvárač, mikrometalurg, zakladateľ VÚZ, výskumník, vynálezca, vysokoškolský pedagóg, držiteľ asi tridsiatky celosvetových patentov, autor teórie "krehkého lomu", vedecký pracovník a čojaviemčoešte...
Postavička v dejinách, s ktorou boľševickí červenoprdelníci veľmi škaredo zamietli, (keď ktorýsi z bývalých sovietskych potentátov po návšteve VÚZ zistil, že bratislavský zváračák je o niekoľko rádov niekde úplne inde, ako ten ich...tak) mu zakázali prax.
A o tom, že to bol Pán Praktik, svedčí aj taká drobnosť, že ešte v asi 74 rokoch veku pobiehal po VÚZ v montérkach, zváračskej zástere a kukle.
Neprehánaj
Gro cestujúcich končí v BA. Písal som o čisto reg.špičkových vlakoch.
Poloha Filialky je ideálna .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Filialka má určite význam. Za tým si stojím.
Polohou je na tom lepšie pre dosť ludí denne dochádzajúcich.
Potvrdzuje mi to aj vyťaženosť Vinohradov ,kde všetko prestupuje na električky a L75 smer centrum a východ mesta.
Majú to rýchlejšie už teraz ako ísť cez Hlavnú a cpať sa do preplnených spojov , kde okrem L93 nemá atraktívny interval žiadna linka.