Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Gryzly65 #212576:
Ale ma, lebo v slusnych DP nieco take ako odchod zo zastavky pred planovanym je nemyslitelny. Akurat v DPB sa to toleruje.
Reply on: david1 #212573:
"Filialka má určite význam."

Samozrejme, že má, ale úplne iný, ako si ty predstavuješ 😉
Ad 1 - koľko štúdií, projektov a pod. sa dá na ňu spraviť (podobne ako generácia projektantov, ktorá prežila vďaka projektovaniu metra v BA)
Ad 2 - koľko peňazí sa dá vďaka tomuto preliať správnym smerom k svojim ľuďom
Ad 3 - na oblbnute voličov ideálny projekt, podobne ako im už takmer 30 rokov otrieskavajú o hlavu stavbu metra, ktoré je v BA úplne zbytočné

A určite sa nájdu aj ďalšie...
Reply on: toso0077 #212574:
A niečo také, že L65 išla v pluse a L70 sa omeškala ti asi nenapadlo, všakže? 🙂 papierové (plánované) a reálne odchody nie sú to isté. A taktiež mi nedá nespomenúť fakt, že ten prestup tam nie je plánovaný, takže fakt nemáš byť prečo napálený 😉
Reply on: toso0077 #212574:
Tá posledná veta ma vskutku pobavila. Čiže vodiči liniek 69, 82 a pod. robia v podstate zadarmo? ?

Ale aby som sa aj k veci vyjadril, ak necháš na prestup "až" 2 minúty medzi linkami s dlhými intervalmi, si si toho vedomý že to nemusí vyjsť, a napriek tomu do toho ideš - no tak ti treba. Stokrát sa tu už riešilo, že prestup neznamená skákať z voza do voza na zastávke a dúfať, že ťa vodič neprivrie do dverí (lebo to by ho zrejme čakal ďalší "pozdrav"). Ovšem, ak by trebars L70 niekde nabrala meškanie a na Slovnaftskej už uvidíš akurát tak zadné svetlá tej odchádzajúcej 65-ky, tak čo spravíš?
Viem, že sa tu poznáte navzájom aj viem, že si viete zistiť kto bol vodičom, len mu odkážte, že ho bude čakať pozdrav.

Dnes 30.1.2016, Zastávka Slovnafská, prestup medzi linkami 70 a 65.
Podla CP som mal naplánovanú cestu Malá Scena 21:42 - 21:59 Slovnaftská L70 a 22:01 Slovnaftská - Čiližská 22:06 L65
Ako to, že odchádzal minútu vopred je ešte akceptovateľné, ale to, že v Spätnom zrkadle videl prichádzať L70 a vodič zatvorí dvere a odíde? Aj napriek tomu, že L65 má realne odjazd po L70! Na križovtke (pri Kauflande) obaja vodiči stály na červenú! Takže sa museli vidieť! Keby to bolo, cez pracovný deň, dalo by sa to zniesť, ale vzhľadom na polohu zastávky, zimu vonku a najmä fakt, že najbližší spoj ide o cca 20min, nie je priateľné!!! Ked mi Cestovný poriadok ukazuje, že mám stihnúť prestup, tak to má aj tak byť!
Chcem aby vodič Linky 65 uvedomil, že jeho plat je na základe cestujúcich ktorých vozí, nie na základe, že sa vozí po meste.
Reply on: 810zssk #212569:
Prečo by mal skúmať kam má ísť . Zariadi sa podla taktového CP. Predpokladám samozrejme lepšie intervaly ako sú doteraz.
Filialka má určite význam. Za tým si stojím.
Polohou je na tom lepšie pre dosť ludí denne dochádzajúcich.
Potvrdzuje mi to aj vyťaženosť Vinohradov ,kde všetko prestupuje na električky a L75 smer centrum a východ mesta.

Majú to rýchlejšie už teraz ako ísť cez Hlavnú a cpať sa do preplnených spojov , kde okrem L93 nemá atraktívny interval žiadna linka.
Reply on: 810zssk #212571:
Však môj príspevok bol na podporu tvojho.
Reply on: S499.1023 #212570:
Ja viem, preto ta prva veta..
Reply on: 810zssk #212564:
Masaryčka funguje, lebo musí fungovať, nie preto, že by ju niekto pokladal za ideál. Lenže aj tak regionálne vlaky od Berouna, od Benešova končia na Wilsone, lebo sa na Masnu nedostanú. A peší presun medzi Masnou a Wilsonom (takým šiestym - siedmym nástupišťom, kde končia vlaky od Benešova) je chuťovka.
Reply on: david1 #212568:
Zhorsila by ju v tom, ze namiesto jednej nosnej linky s dostatocnym intervalom by zavadzala system "odvsadial-vsade" a namiesto pravidelneho spojenia by cestujuci skumal na ktoru stanicu ma prave ist, lebo z nej prave pojde vlak. Nic by sa rovnomernejsie nerozlozilo, lebo aj keby vsetko chodilo na jednu stanicu, tak kym pride dalsi vlak z toho isteho smeru, tak ti MHD odvezie ludi co prisli predchadzajucim. Cize v case prichodov vlakov by autobusy MHD z hlavnej stanice chodili rovnako plne, akurat by v ostatnych casoch vozili vzduch, zatial co by si este viac ludi narval do uz beztak pretazenej MHD okolo Trnavskeho myta.
Reply on: 810zssk #212564:
V čom by zhoršila Filialka dopravnú obsluhu? Skôr by ju zlepšila. Už teraz nestíha pobrať MHD nárazový dopyt z Hlavnej.
Práveže by sa to rovnomernejšie rozložilo. Východ mesta aj širšie centrum by to malo bližšie a rýchlejšie na Trnavské mýto ako ísť už teraz denne upchatou Šancovou ul.


Reply on: Adam3 #212563:
boze neposlal som prilohu. a este som myslel spravit zastacku ZOO co by privitalo asi dost ludi kedze taketo velke ZOO neni v kazdej dedine.,
Reply on: Adam3 #212563:
Ak uz by bolo tolko penazi, tak by som sa skor zaoberal elektrickou Hlavna stanica - Patronka - Dubravka (na nejaku normalnu rychlost, nie 50ku).
Reply on: UltraM #212562:
Parada... Dakujem 🙂
Reply on: david1 #212561:
Ano, Masarycka funguje. A to akoze dokazuje ze to je dobre riesenie? Tam na hlavak dalsie vlaky nenapchas.

Nasa hlavna stanica ma limity, ale zatial ma aj velke rezervy, kedze sa tam priestorom plytva. Nehovoriac o tom ze kapacita sa este da zvysovat za predpokladu ze by do toho bola vola investovat - stalo by to pritom pravdepodobne menej ako Filialka, ktora by navyse zhorsila kvalitu dopravnej obsluhy.
Reply on: Valec #212526:
Mna napadlo tieto zasatavky riesit odbockou od hlavnej trate kde bude zastavka na lepsie dostupnom mieste(vid patronka (priloha) aj ked to by muselo byt asi riesene tunelom/niakym mostom nad cestou).Zlepsilo by sa hlavne prestupovanie na MHD ale aj by Os nebrzdili R. Podobne by to mohlo byt aj pri Boroch(tam by ziadny tunel neblo treba) a aj v Devinskej. Pri tej Patronke ma este napadlo postavit odbocku do Mlynskej doliny vedla dialnice a dalej ist ako TRAMTRAIN po dualnej e. trati(ked ju budu teraz modernizovat tak by sa to dalo spravit) na safko a odtial do Petrzalky(to by sme kolajnice nemohli v krizovatkach ,,zakryt´´ elektrickovymi. a na stanicu v Petrzalke. Aj ked to uz je skor asi ,,metro´´ a to je preca v Ba zakazane?
Reply on: 810zssk #212560:
Samozrejme, ze stale nepriechodna ☺
Reply on: 810zssk #212558:
To si nemyslím Funguje pre regionálne vlaky v pohode Masarička v Prahe.
Naša Hl.stanica má svoje limity. Ak chceme mať v budúcnosti atraktívne intervaly v reg.doprave všetko cez hlavnú neprejde.

Záujem je už teraz velký. To vidieť na masách ktoré ráno vystupujú na Vinohradoch.
Neviete niekto ci je Klokocova este stale pre chodcov nepriechodna? Predpokladal by som ze ked uz bezi kolaudacne konanie, tak uz je vsetko odpratane, ale pri tomto projekte clovek nikdy nevie... ?
Reply on: david1 #212554:
Ani nehovorim o vseobecnej ekonomickej nezmyselnosti konceptu stavby takeho projektu pre "spickove vlaky"..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.