A mne daj na 39tku 5 minutovy interval a pobozkam ta na celo
Co si myslis... ved DPB sa chce zbavit cestujuceho. A este studenti??? - hnusni vlcaci, ktori ani neplatia plnu vysku cestovneho? Kto by si pre nich robil v tomto "meste" starosti???
Inak ešte ma tak napadlo. Nedalo by sa spraviť niečo s L84? Je jasné, kedy je na ňu najväčší nárok a to vďaka koncom a začiatkom prednášok. Na EU to funguje nasledovne:
7:30 - 9:00
9:15 - 10:45
11:00 - 12:30
13:30 - 15:00
15:15 - 16:45
17:00 - 18:30
18:45 - 20:15 (neviem čo aj táto posledná prednáška je)
Nedalo by sa to uspôsobiť tak, že v sedle by boli poradia tak aby v daný čas išli dva vozy naraz. Napríklad z Hroboňky by išli dva o 8:41 (čiže na E.U. by boli 9:05 a z Ovsišťa by išli dva 9:15. Potom by jeden voz čakal na Hroboňovej a o 10:26 by znovu išli dva, na E.U. by boli 10:50 a z Ovsišťa by išli o 11:00. V čase medzi začiatkom a koncom prednášok by bol trebárs aj 25 - 30min. interval. Zvýšila by sa tým kultúra cestovania študentov. Špička by bola robená tak ako teraz.
si: No o tom sme sa tu už raz bavili. Veď práve zmena vzhľadu CP by bola aj cesta k navráteniu istých užitočných vecí, poprípade k pridaniu ďalších. Napríklad niečo takéto napríklad v prípade L93 a L94.
"Náhradné spojenie smer Petržalka, električky 2, 8 a 3 zo zastávky Vazovova na Hlavnú stanicu, prestup na autobus 93." Keďže L94 končí po 22:00 a cez víkend nejazdí.
Vrátil by som sa k nedávnej prezentáci MINIbusov na linke X. Vtedy boli vylepené veľmi pekné cestovné poriadky. A tak ma napadlo, že či by také pekné CP nemohli byť aj na iných linkách zatiaľ na zastávkách s prístreškami JCDecaux. Tieto boli modré. Ja by som navrhoval aby CP pre busy boli červené, pre trolejbusy modré a eliny zelené (neviem či je to tak aj v schéme linkového vedenia, nejak si farby na nej neviem vybaviť) a CP nočákov žlté. Viem, že vytlačiť niečo farebne je drahšie ako čiernobielo, avšak v tých JCDecaux vytrínach ich nikto nestrhne a vydržia tam dlhšie. Farebné CP by prispeli k lepšiemu imidžu DPB keďže by sa to ľuďom viac lúbilo.
Spectre: No jo Mann je MAN.
V KT8D5N ani v Astre som sa neviezol, takže tak.
fobust: No mne je jasné, že Mannheim nemá nič spoločné s MANom, hlavne keď sa tam vyrábajú Citará. Len by to bola sranda, že v Mannheime sa vyrába MAN.
No, ja som v lete vyuzil linku 61. Kvoli intervalu 18 min som si nezapamatal odchod. Pozrel som cez wap. Na letisko prislo par ludi, posledne skupinky vystupili pri Avione SP. A to bolo viac letov zasebou. Vo Varne ma privitala linka s intervalom 15 min. Podobne po prilete. Hoci som nastupil na druhej zastavke, mohol som si vyberat miesto na sedenie.
Teraz ma linka lepsi interval, len tie zastavky su matuce.
Nevkus? To jedine Chavdar s motorom Avia, dverami z mojej izby so sedackami Tambusu, oknami z kostola, hrdzou z Karosy, transpardntami EMtest, kvalitou naprav a la podvozky RT6 a naterom z Ankary alebo Baku. Bleeee zabudol som nieco? Kludne ma doplnte.
pocet ludi z/na letisko zalezi od odletov/priletov ... tie su kazdy den ine. A nejde ani tak o tych par miut, ale ked vidim nejachych "domorodcov" co prave tpridli do BA, sadli do BUSu a musia sa trepat parkoviskom noveho Avionu. Interval linky by mal byt prisposobeny premaveke na letisku v tej ktorej hodine... ale to chem asi moc...
J
7:30 - 9:00
9:15 - 10:45
11:00 - 12:30
13:30 - 15:00
15:15 - 16:45
17:00 - 18:30
18:45 - 20:15 (neviem čo aj táto posledná prednáška je)
Nedalo by sa to uspôsobiť tak, že v sedle by boli poradia tak aby v daný čas išli dva vozy naraz. Napríklad z Hroboňky by išli dva o 8:41 (čiže na E.U. by boli 9:05 a z Ovsišťa by išli dva 9:15. Potom by jeden voz čakal na Hroboňovej a o 10:26 by znovu išli dva, na E.U. by boli 10:50 a z Ovsišťa by išli o 11:00. V čase medzi začiatkom a koncom prednášok by bol trebárs aj 25 - 30min. interval. Zvýšila by sa tým kultúra cestovania študentov. Špička by bola robená tak ako teraz.