1. Tlac listka je samozrejme nezmysel, treba ist po rieseni bez nej (ako je bezne pri listkoch z EP vo vacsine systemov).
2. Dlhe nacitanie karty je vecou kvalitneho systemu od EMtrestu. Citanie bezkontaktnych kariet je inal velmi rychla zalezitost.
Inak aký je/bude osud 6704? Pri starom vedení DPB sa vravelo o jej vyradení a aj o možnom postupnom ukončení premávky 25Tr, nové ich opravilo a a udržiava ako tak pojazdné, ale 6704 slúži len ako zdroj dielov? Som zvedavý aký bude ich osud po roku 2017/2018 keď sa plánuje nákup ďalších trolejbusov, tam im už veľkú životnosť v DPB nedávam...
z EÚ fondov sa platili nové Bdmpeer aj modernizácia Bdgteer. Tieto Bdmpeer, čo jazdia okolo BA boli vrámci prvého projektu dodané do Košíc, kde jazdili na Prešov a po vybývaní išli do BA, pričom Ke dostali dalších 17 nových.
Inak ten infosystém fungoval už od čias vyrobenia Ampeer 002, čo bol prvý vozen tohto typu s IS.
Ono bezkontaktná platba a nákup CL v buse nie tak rýchla ako by sa dalo zdať. SAD TN funguje krajská karta, pričom funguje aj na MDH TN, nákup jednoho lístku je okolo 30s, pretože pomerne dlho trvá načítanie a tlač. Taká 1 stojí ráno pred stanicou aj 5 minút pokiaľ si každý kúpi lístok (ono MHD TN to dorazila aj nástupom do prvých dvoch dverí, pričom aj majitelia PCL si musia "odpínuť")
Sorry, z telefonu som zvyknuty na NFC, neviem ako sa to teraz z hlavy vola (ale asi sa chapeme, nie? )
A az taky problem to nemusi byt. Vsak bezkontaktny terminal sa da vybavit u banky velmi lahko (aj poplatky by sa dali vybavit lepsie pre firmu ako je DPB) a internetove pripojenie by problem nebol - a upravit terminal tak, aby tlacil miesto potvrdenky z terminalu nejaky doklad o zaplateni pre revizorov je otazka desiatok minut
Vazne si myslim, ze az taky problem, zvlast ak u nas je bezkontaktna platba tak rozsirena, tam nemoze byt - ak by DPB a banky chceli, vedeli by rychlo spustit pilotnu prevadzku na overenie
Čo som v nedeľu videl 15Tr v Krasňanoch, tak len jeden z nich mal OCL, ostatné boli bez nich, resp. nebolo dobre rozoznateľné, či tam OCL je (skôr nebol). Otázne je, aká by bola efektivita ich premontovávanie, ak do 15.3. má dodávateľ namontovať tie nové.
To nie je NFC (to len tak pre info). Aby (ne)schopný dopravca mohol zaviesť bezkontakné platby kartou, musí byť aj príslušne technicky vybavený. A to dnes nie je a ešte nejakú dobu ani nebude.
Lebo prekladá sa len menu, zatiaľ čo tarifa je len v slovenčine. Na BID automatoch bude všetko v piktogramoch, takže tých prekladov tam bude výrazne menej.
#212246: aOCL bude stále prijímať dáta aj z PP, takže blokovať sa budú dať.
A (aj) pre tvoju info, OCL na staniciach sú v tvojom smere už aj v Senci, Ivanke a tuším aj v Bernolákove.
Áno, s miestami na bicykle. Nevedel som, že z eurofondov išlo aj na vysokopodlažné vozne. Aj by som si to vygooglil, ale neviem názov tých vozňov. ? Ak som dobre dovidel (neskúmal som zblízka), tak malo to tabuľky na miestenky či ako sa to volá, takže na základe toho som predpokladal, že by mohlo ísť o vozne z IC [ja som s IC ZSSK nikdy nešiel]. Zažili ste to niekto s fungujúcim vnútorným informačným systémom?
Valec