Možno som objavil Ameriku, ale je (predpokladám) od uzavretia Šafka normálne aby bola zápcha na Jesenského a Mostovej? Samozrejme na električkovom páse, čo spôsobuje meškania liniek aj do 15 minút v smere Most SNP a spomalenie električiek smer centum. Plánuje sa s tým niečo robiť, či po otvorení Šafka sa to zmierni?
V poslednych rokoch vzdy na cezhranicnom useku (Breclav-Kuty) jazdil personal ZSSK na EC vlakoch a personal CD na Os vlakoch. Kedze REXy nahradzaju Os vlaky, je dovod domnievat sa ze tam bude jazdit personal CD, hoci s istotou to samozrejme povedat nemozno.
Link z webu som nemohol poslať, lebo po vyhľadaní cez Google to rovno ponúka možnosť stiahnuť do PC. Každopádne odtiaľto z imhd sa to dá stiahnuť keď na to kliknete. Je to dvojjazyčne - po česky aj po slovensky...
Ozaj, čo konkrétne podáva na nástupišti rušňovodič spoločnosti RegioJet z kabíny zamestnankyni ŽSR? Videl som to nedávno v stanici Kvetoslavov. Som si takmer istý, že ide o nejaký bežný železničný postup, ale neviem prečo to tak je a čo to je.
Keďže sa ohlasovaná rekonštrukcia nebude týkať už zrekonštruovaných nástupíšť, tak neexistuje dôvod presmerovať vlaky na iné stanice. Pre prípad demontovania prístavby sa obnovia a sprístupnia priestory v pravom krídle budovy, ktoré budú služiť ako čakáreň pre cestujúcich. Čo sa týka ŽST Predmestie, je to vlastná investícia ŽSR, ktoré priebežne obnovovali staničné budovy v tomto obvode, keďže v tejto budove sídli administratíva, zviezla sa s tým aj časť pre cestujúcich (budova sa rekonštruovala ako celok) a nadchod v nevyhovujúcom technickom stave. Nejedná sa preto o nejakú prvú etapu trate na Filiálku, keďže tá ešte stále nebola potvrdená generelom bratislavského železničného uzla, kvôli ktorému stojí aj rekonštrukcia ŽST Vinohrady.
david1
Na webe sú aj tie jednotlivé etapy popísané...