Možno som objavil Ameriku, ale je (predpokladám) od uzavretia Šafka normálne aby bola zápcha na Jesenského a Mostovej? Samozrejme na električkovom páse, čo spôsobuje meškania liniek aj do 15 minút v smere Most SNP a spomalenie električiek smer centum. Plánuje sa s tým niečo robiť, či po otvorení Šafka sa to zmierni?
V poslednych rokoch vzdy na cezhranicnom useku (Breclav-Kuty) jazdil personal ZSSK na EC vlakoch a personal CD na Os vlakoch. Kedze REXy nahradzaju Os vlaky, je dovod domnievat sa ze tam bude jazdit personal CD, hoci s istotou to samozrejme povedat nemozno.
Link z webu som nemohol poslať, lebo po vyhľadaní cez Google to rovno ponúka možnosť stiahnuť do PC. Každopádne odtiaľto z imhd sa to dá stiahnuť keď na to kliknete. Je to dvojjazyčne - po česky aj po slovensky...
Ozaj, čo konkrétne podáva na nástupišti rušňovodič spoločnosti RegioJet z kabíny zamestnankyni ŽSR? Videl som to nedávno v stanici Kvetoslavov. Som si takmer istý, že ide o nejaký bežný železničný postup, ale neviem prečo to tak je a čo to je.
Keďže sa ohlasovaná rekonštrukcia nebude týkať už zrekonštruovaných nástupíšť, tak neexistuje dôvod presmerovať vlaky na iné stanice. Pre prípad demontovania prístavby sa obnovia a sprístupnia priestory v pravom krídle budovy, ktoré budú služiť ako čakáreň pre cestujúcich. Čo sa týka ŽST Predmestie, je to vlastná investícia ŽSR, ktoré priebežne obnovovali staničné budovy v tomto obvode, keďže v tejto budove sídli administratíva, zviezla sa s tým aj časť pre cestujúcich (budova sa rekonštruovala ako celok) a nadchod v nevyhovujúcom technickom stave. Nejedná sa preto o nejakú prvú etapu trate na Filiálku, keďže tá ešte stále nebola potvrdená generelom bratislavského železničného uzla, kvôli ktorému stojí aj rekonštrukcia ŽST Vinohrady.
Peon