Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #209628:
Počkaj, aby nedošlo k nedorozumeniu. Pod predčasným ukončením si rozumel zmenu v CP? Potom je to v poriadku ? Ja som sa zľakol, že v CP bude premávka do 22:00 a po ôsmej sa v prípade vozenia vzduchu operatívne ďalšie odchody zrušia ?
Reply on: Ike #209627:
Po prvé, nie je zastávka (okremŠulekovej), kde by chodila iba 48.
Po druhé, ide sa robiť zmena. Z 207 a 208 bude 48. Tak do oznamu o zmene trasy a prečíslovaní dám info, že jej premávka sa skracujedo 20:00.
Po tretie, kedysi (do 12/1999) bola tbus linka č. 214, ktorá premávala iba prac. dni a iba do cca 19:30. Ale v prvej polovici 90tych rokov premávala aj cez víkend a aj večer. Takže niekedy musela prísť tá zmena, že naraz som prišiel na zastávku večer/ cez víkend, a 214 nešla. Nie je to tak dávno, čo bola zavedená 211 aj cez týždeň. A tiež končí po 19tej. Takže naraz dôjdeš na zastávku o 20:30 a zistíš, že 211 už nepremáva. Podobne u električiek. Linka č. 9 chodievala do 21:00, linka č. 5 do konca premávky. Prišla reforma električkových CP v roku 2003 a naraz bola linka č. 9 skrátená iba do 19:30 a linka č. 5 do 21:00. Teda po 22:00 keď prišiel cestujúci na takú Kapucínsku, tak zistil že mu tam nejde žiadna linka. A tento stav trval dosť rokov. Nehovoriac o tom, že aj taká L7 kedysi premávala aj cez víkendy a tiež jej niekedy museli zrušiť tú prevádzku. Potom premávala iba nedele večer a nakoniec sa zrušilo aj to.

Proste podľa mňa tak, ako sa dejú zmeny trás, intervalov, čísel liniek atď, mení sa aj doba premávky. Alebo musí byť každá dráhová linka v prevádzke od 5:00 do 23:00, aj keby nikoho nevozila? To potom nech o 21:00 minibusy zo 44 a 147 pokračujú v premávke na 48, aspoň sa tam bude voziť adekvátna kapacita namiesto zbytočných 80 miest.
Reply on: Mike #209613:
Počkať, k tej 48: to akože príde cestujúci na zastávku, pozrie si najbližšie odchody a nepríde mu nič, pretože predtým to vozilo vzduch? V 351/2010 Z.z. sa kladie dôraz na dodržiavanie CP a spoľahlivosť dráhovej dopravy. Operatívne zrušenie linky mi nepríde v súlade so spoľahlivosťou. Jedine, že by tú trasu pravidelne obehával dispečer a informoval cestujúcich.
Reply on: S499.1023 #209625:
Pan odbornik, neviem, nepoznam, len som narazal ze nikto ju tu ani nespomenul ani v diskusii na SMEčku ? . Ja mozem hodnotit pri PESA len design, no to je len subjektivna a hlavne nepodstatna vec.
Reply on: Petto #209623:
A čo je zlé na Pese, pán odborník?
Reply on: Petto #209623:
Tak zrovna ELF-u od Pesy by som sa rozhodne nebránil... Koncepčne dobre riešené a dizajnovo tiež fajn. Len neviem, či robia vôbec verziu aj na striedavinu❓
Reply on: dyspozytor #209622:
no len aby este neprisla Polska PESA ?
Reply on: Petto #209604:
Aj mne to vychádza na RegioPantera od Škody Pilsen. Môj osobný favorit pre regionálnu železničnú dopravu je však jednoznačne Flirt od Stadlera!
Reply on: JaSomTu #209615:
Vsetci ?
Reply on: S499.1023 #209619:
Nemám snahu niekomu fandiť, píšem, čo ako je. Siemens menil prevodovky, škoda zatiaľ nie, majú už nové? chceli ich montovať už v marci... Meranie - nie je problém v samotnom zariadení, problém je v nezaplombovaní a neprístupnosti a teda nepoužiteľnosti, nechce sa im rozoberať strechu. ETCS na 381 schválené je a nefunguje, teda presne naopak. Atď. Nepopieram, že bombardier môže byť najlepší, ale Siemens nie je najhorší.
Reply on: ufo #209617:
Len si nefandi, teda nefandi tyrkysovým. Čo si myslíš, že Vectron je lepší? Nápravové prevodovky sa menili všetkým,meranie spotreby je otázka na ŽSR, nie na Škodovku, meranie aj tak dodáva Unicontrols alebo LEM, lenže ŽSR nie sú zariadené na to, aby to mohli preberať, hoci sa toho už roky dožadujú. A ETCS možno aj funguje, len nie je schválené...
Reply on: ufo #209609:
MDVaRR.... neries 🙂 ale nevyhoda tendru je stale ta, ze to moze vyhrat ktokolvek..i ked je nastaveny na stare stroje...
Reply on: S499.1023 #209611:
Pushpully snáď pri dobrej konštalácii vedenia spoločnosti a skončenia viazanosti projektu sa zosyslizujú. MSV elektronika sa samo ponúklo. K tomu dať syslový UIC protokol do 362, 363 a HMH ho spraví aj do 361. Bude potom dosť možností, čo s tým hliníkovým šrotom.

Siemens je zase stále lepší ako Skoda, 381 prebraté v r. 2012 a dodnes nefunguje ETCS (Siemens vie, prečo dáva Vectronom Alstom :D), meranie spotreby, prevodovky tečú a čo audity z Ministerstva? Nič.
Reply on: JaSomTu #209615:
Chces povedat, ze Zahradnik ci Belfi nemali absolutne nic s primatorom? 🙂
Reply on: 810zssk #209614:
No daj meno.
Reply on: JaSomTu #209612:
"To sme naozaj ešte nemali, aby sa osobne primátor angažoval v dosadení navyššieho manažmentu mestského podniku."
Nie, nikdy ? ? ?
Reply on: diky #209608:
K návrhu:

Sú tam staré názvy: Ružová Dolina, Cinotrín Ružinov
K linkám:
+ zahustenie 201 202 42 na 7.5 min v sedle a poobede
+ zahustenie 210 na 10 min celodenne
+ zahustenie víkendu 201 202 210 na 10 min (naozaj to u 201 202 potrebujeme?)
+ zahustenie 47 48 v rannej špičke na 10 min
+ kĺbaky na 47
+ premávka 48 sa bude môcť večer ukončiť skôr, príp. na víkend zrušiť úplne v prípade, že bude voziť vzduch .. (čo sa dá očakávať).
+ zahustenie 209

- zriedenie sedla z 12 na 15 min na 204 205 a úseku 47 Hodžovo - Zimák
- zriedenie poobednej špičky z 12 na 15 min. na 203 204 205 47 48
- zriedenie poobednej špičky z 12 na 30 min na 211
- "Testy prevádzky týchto vozidiel v kopcovitom teréne na pomocný dieselový agregát neumožnili ich nasadenie na Drotársku cestu" 😞

? "Zavedením novej organizácie linkového vedenia trolejbusov sa:
• podarí eliminovať súčasné kapacitné problémy (napríklad na Miletičovej a v okolí busi-
ness-centier na Prievozskej) - no bodaj by.. ale moc tomu neverím, keďže do businesscentier je najväčší nával z hlavnej stanice, Račka a Trnka do 201 .. tu by najlepšie pomohlo keby sa 45 alebo 46 presmerovala namiesto Mliekarenskej na Hraničnú.. aspoň v špičke.
Odkedy je problém vyhlásiť nové voľby na primátora? To sme naozaj ešte nemali, aby sa osobne primátor angažoval v dosadení navyššieho manažmentu mestského podniku. Buď mal osobne vyhlásiť svojich nominantov v mestských podnikoch a v tom prípade prijímať všetku zodpovednosť na seba, alebo akceptovať výsledky verejných konkurzov. Manipulácie verejných konkurzov sú trestný čin (Machinácie pri verejnej súťaži a verejnej dražbe § 281) a dúfam, že polícia bude konať. Konanie primátora je neprijateľné, primátor je zrelý na odvolanie.
Reply on: ufo #209609:
Hm, 671 sú zastaralé a Panter je vlastne jednoposchodový ešus...
A čo sa Siemensu týka, boh vás (ZSSK) pred ním ochraňuj. Ja s ním mám na rozdiel od ZSSK osobné skúsenosti a viem veľmi dobre, preoč sme napokon pre Vectronmi uprednostnili Traxxy, hoci je Vectron o generáciu modernejšie vozidlo a rozdiel v cene nebol veľký.
A o pušpuloch si dovolím si myslieť, že v historicky krátkej dobe skončia ako klasické vozy bez využitia riadiaceho vozňa a na tejto pozícii sa osvedčia ? .
Reply on: diky #209608:
http://zastupitelstvo.bratislava.sk/samosprava/zasadnutie/id:244 v tej komisii boli aj iné zaujímavé materiály.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.