Nemám snahu niekomu fandiť, píšem, čo ako je. Siemens menil prevodovky, škoda zatiaľ nie, majú už nové? chceli ich montovať už v marci... Meranie - nie je problém v samotnom zariadení, problém je v nezaplombovaní a neprístupnosti a teda nepoužiteľnosti, nechce sa im rozoberať strechu. ETCS na 381 schválené je a nefunguje, teda presne naopak. Atď. Nepopieram, že bombardier môže byť najlepší, ale Siemens nie je najhorší.
Len si nefandi, teda nefandi tyrkysovým. Čo si myslíš, že Vectron je lepší? Nápravové prevodovky sa menili všetkým,meranie spotreby je otázka na ŽSR, nie na Škodovku, meranie aj tak dodáva Unicontrols alebo LEM, lenže ŽSR nie sú zariadené na to, aby to mohli preberať, hoci sa toho už roky dožadujú. A ETCS možno aj funguje, len nie je schválené...
Pushpully snáď pri dobrej konštalácii vedenia spoločnosti a skončenia viazanosti projektu sa zosyslizujú. MSV elektronika sa samo ponúklo. K tomu dať syslový UIC protokol do 362, 363 a HMH ho spraví aj do 361. Bude potom dosť možností, čo s tým hliníkovým šrotom.
Siemens je zase stále lepší ako Skoda, 381 prebraté v r. 2012 a dodnes nefunguje ETCS (Siemens vie, prečo dáva Vectronom Alstom :D), meranie spotreby, prevodovky tečú a čo audity z Ministerstva? Nič.
Sú tam staré názvy: Ružová Dolina, Cinotrín Ružinov
K linkám:
+ zahustenie 201 202 42 na 7.5 min v sedle a poobede
+ zahustenie 210 na 10 min celodenne
+ zahustenie víkendu 201 202 210 na 10 min (naozaj to u 201 202 potrebujeme?)
+ zahustenie 47 48 v rannej špičke na 10 min
+ kĺbaky na 47
+ premávka 48 sa bude môcť večer ukončiť skôr, príp. na víkend zrušiť úplne v prípade, že bude voziť vzduch .. (čo sa dá očakávať).
+ zahustenie 209
- zriedenie sedla z 12 na 15 min na 204 205 a úseku 47 Hodžovo - Zimák
- zriedenie poobednej špičky z 12 na 15 min. na 203 204 205 47 48
- zriedenie poobednej špičky z 12 na 30 min na 211
- "Testy prevádzky týchto vozidiel v kopcovitom teréne na pomocný dieselový agregát neumožnili ich nasadenie na Drotársku cestu"
? "Zavedením novej organizácie linkového vedenia trolejbusov sa:
• podarí eliminovať súčasné kapacitné problémy (napríklad na Miletičovej a v okolí busi-
ness-centier na Prievozskej) - no bodaj by.. ale moc tomu neverím, keďže do businesscentier je najväčší nával z hlavnej stanice, Račka a Trnka do 201 .. tu by najlepšie pomohlo keby sa 45 alebo 46 presmerovala namiesto Mliekarenskej na Hraničnú.. aspoň v špičke.
Odkedy je problém vyhlásiť nové voľby na primátora? To sme naozaj ešte nemali, aby sa osobne primátor angažoval v dosadení navyššieho manažmentu mestského podniku. Buď mal osobne vyhlásiť svojich nominantov v mestských podnikoch a v tom prípade prijímať všetku zodpovednosť na seba, alebo akceptovať výsledky verejných konkurzov. Manipulácie verejných konkurzov sú trestný čin (Machinácie pri verejnej súťaži a verejnej dražbe § 281) a dúfam, že polícia bude konať. Konanie primátora je neprijateľné, primátor je zrelý na odvolanie.
Hm, 671 sú zastaralé a Panter je vlastne jednoposchodový ešus...
A čo sa Siemensu týka, boh vás (ZSSK) pred ním ochraňuj. Ja s ním mám na rozdiel od ZSSK osobné skúsenosti a viem veľmi dobre, preoč sme napokon pre Vectronmi uprednostnili Traxxy, hoci je Vectron o generáciu modernejšie vozidlo a rozdiel v cene nebol veľký.
A o pušpuloch si dovolím si myslieť, že v historicky krátkej dobe skončia ako klasické vozy bez využitia riadiaceho vozňa a na tejto pozícii sa osvedčia ? .
To odkiaľ čerpáš také info? Nemalo by ísť o 671 a s pushpullmi nie sú vďaka skvelému zadaniu dobré skúsenosti.
671 už v dobe vzniku boli zastaralé, niet sa čo čudovať, keď ich vývoj začal v 80. rokoch minulého storočia.
Súťaž je na niečo ako Panter alebo Desiro ML. Snáď to druhé vyhrá...
Včera (21.09.2015) prerokovala komisia dopravy a informačných systémov "Návrh na zmenu organizácie trolejbusovej dopravy" http://zastupitelstvo.bratislava.sk/samosprava/getItemFile/id:2890 Okrem iného sa tu píše: "Zároven, zvýšeniu presnosti trolejbusov by pomohlo... najmä vyznacenie samostatného bus-pruhu pre odbocovanie vozidiel MHD z Patrónky na Kramáre (projekt bol spracovaný, nevyžaduje stavebné úpravy) by výrazne napomohlo presnosti a spolahlivosti trolejbusov v celej sieti.
Som zvedavý kedy niekoho konečne napadne urobiť (stačí domalovať) aj odbočovací BUS pruh z cesty na červený most smerom na Lamačskú cestu/Patrónku/. Každý deň tam trolejbusy bojujú v zápche o možnosť odbočenia - ak na drzovku neprejdú cez priamy pruh, tak stoja 2 červené (t.j meškanie 3-4 minúty hneď z konečnej).
Malo by ist znovu o 671.
MinDop+ZSSk sa usiluju o jednotne vozidla, s PullPushmi a 671 su celkom pozitrivne skusenosti, preto ide tender na tieto + dalsi tender na 861.
Mozno to znie neuvertielne, ale skutocne aj prve bagety uz dozivaju pomalicky. Odrezanim jedneho stanvista nezvysim zivotnost 50 rocnej karoserie....
A kedze zamer u zeleznic je jasny - jedno depo, jeden stroj, tak obnova dalsim typom by isla prave proti vlastnym zamerom
(aby sa to zle nepochopilo, jeden stroj ako typova rada, napr NZ - (951+051+051 a 861), PD (750+861)