Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
What will be the best connection from railway station petrzalka to letisko airport tomorrow at 11:00 am.
is it difficult to find prokofievova bus station to get the 96 bus??
Reply on: ivanbuto #209631:
Vyčkávať na koho alebo na čo? Na cestujúcich so zavretými dverami? Tak to radšej nie.
Reply on: Ike #209629:
Nie, myslel som zmenu cp. Určite nie operatívne, to sa nerobí ani na Balkáne, ani na Ukrajine ?
Reply on: Ike #209629:
Samozrejme sa myslelo urcenie prislusneho CP 🙂 Dopravca nemoze svojvolne nevykonat spoj v CP.
Reply on: ivanbuto #209631:
Na hraničnej bude zrejme drobným problémom aj poloha zastávok, ktoré sú síce blízko, no mimo stopy.
Reply on: Mike #209613:
Áno, s predĺžením 209 na Hraničnú sa uvažuje a je pravdepodobné, že sa aj zrealizuje... i keď na Hraničnej by nám do budúcna pomohla úprava trolejového vedenia, aby sa tam dalo aj vyčkávať v buspruhu.

O intervaloch na 203/204/205/207/208 sa ešte bude diskutovať.
Reply on: diky #209608:
Poloha trolejového vedenia tam je žiaľ taká, že z pravého pruhu sa vychádza len ťažko... nebolo to domyslené pri rekonštrukcii križovatky.

Čo sa týka Patrónky, jedna vec je, čo si píše v dokumente, iná vec je, že plukovník Lechner z KDI odmieta buspruh a iné riešenie neponúka.
Reply on: Mike #209628:
Počkaj, aby nedošlo k nedorozumeniu. Pod predčasným ukončením si rozumel zmenu v CP? Potom je to v poriadku ? Ja som sa zľakol, že v CP bude premávka do 22:00 a po ôsmej sa v prípade vozenia vzduchu operatívne ďalšie odchody zrušia ?
Reply on: Ike #209627:
Po prvé, nie je zastávka (okremŠulekovej), kde by chodila iba 48.
Po druhé, ide sa robiť zmena. Z 207 a 208 bude 48. Tak do oznamu o zmene trasy a prečíslovaní dám info, že jej premávka sa skracujedo 20:00.
Po tretie, kedysi (do 12/1999) bola tbus linka č. 214, ktorá premávala iba prac. dni a iba do cca 19:30. Ale v prvej polovici 90tych rokov premávala aj cez víkend a aj večer. Takže niekedy musela prísť tá zmena, že naraz som prišiel na zastávku večer/ cez víkend, a 214 nešla. Nie je to tak dávno, čo bola zavedená 211 aj cez týždeň. A tiež končí po 19tej. Takže naraz dôjdeš na zastávku o 20:30 a zistíš, že 211 už nepremáva. Podobne u električiek. Linka č. 9 chodievala do 21:00, linka č. 5 do konca premávky. Prišla reforma električkových CP v roku 2003 a naraz bola linka č. 9 skrátená iba do 19:30 a linka č. 5 do 21:00. Teda po 22:00 keď prišiel cestujúci na takú Kapucínsku, tak zistil že mu tam nejde žiadna linka. A tento stav trval dosť rokov. Nehovoriac o tom, že aj taká L7 kedysi premávala aj cez víkendy a tiež jej niekedy museli zrušiť tú prevádzku. Potom premávala iba nedele večer a nakoniec sa zrušilo aj to.

Proste podľa mňa tak, ako sa dejú zmeny trás, intervalov, čísel liniek atď, mení sa aj doba premávky. Alebo musí byť každá dráhová linka v prevádzke od 5:00 do 23:00, aj keby nikoho nevozila? To potom nech o 21:00 minibusy zo 44 a 147 pokračujú v premávke na 48, aspoň sa tam bude voziť adekvátna kapacita namiesto zbytočných 80 miest.
Reply on: Mike #209613:
Počkať, k tej 48: to akože príde cestujúci na zastávku, pozrie si najbližšie odchody a nepríde mu nič, pretože predtým to vozilo vzduch? V 351/2010 Z.z. sa kladie dôraz na dodržiavanie CP a spoľahlivosť dráhovej dopravy. Operatívne zrušenie linky mi nepríde v súlade so spoľahlivosťou. Jedine, že by tú trasu pravidelne obehával dispečer a informoval cestujúcich.
Reply on: S499.1023 #209625:
Pan odbornik, neviem, nepoznam, len som narazal ze nikto ju tu ani nespomenul ani v diskusii na SMEčku ? . Ja mozem hodnotit pri PESA len design, no to je len subjektivna a hlavne nepodstatna vec.
Reply on: Petto #209623:
A čo je zlé na Pese, pán odborník?
Reply on: Petto #209623:
Tak zrovna ELF-u od Pesy by som sa rozhodne nebránil... Koncepčne dobre riešené a dizajnovo tiež fajn. Len neviem, či robia vôbec verziu aj na striedavinu❓
Reply on: dyspozytor #209622:
no len aby este neprisla Polska PESA ?
Reply on: Petto #209604:
Aj mne to vychádza na RegioPantera od Škody Pilsen. Môj osobný favorit pre regionálnu železničnú dopravu je však jednoznačne Flirt od Stadlera!
Reply on: JaSomTu #209615:
Vsetci ?
Reply on: S499.1023 #209619:
Nemám snahu niekomu fandiť, píšem, čo ako je. Siemens menil prevodovky, škoda zatiaľ nie, majú už nové? chceli ich montovať už v marci... Meranie - nie je problém v samotnom zariadení, problém je v nezaplombovaní a neprístupnosti a teda nepoužiteľnosti, nechce sa im rozoberať strechu. ETCS na 381 schválené je a nefunguje, teda presne naopak. Atď. Nepopieram, že bombardier môže byť najlepší, ale Siemens nie je najhorší.
Reply on: ufo #209617:
Len si nefandi, teda nefandi tyrkysovým. Čo si myslíš, že Vectron je lepší? Nápravové prevodovky sa menili všetkým,meranie spotreby je otázka na ŽSR, nie na Škodovku, meranie aj tak dodáva Unicontrols alebo LEM, lenže ŽSR nie sú zariadené na to, aby to mohli preberať, hoci sa toho už roky dožadujú. A ETCS možno aj funguje, len nie je schválené...
Reply on: ufo #209609:
MDVaRR.... neries 🙂 ale nevyhoda tendru je stale ta, ze to moze vyhrat ktokolvek..i ked je nastaveny na stare stroje...
Reply on: S499.1023 #209611:
Pushpully snáď pri dobrej konštalácii vedenia spoločnosti a skončenia viazanosti projektu sa zosyslizujú. MSV elektronika sa samo ponúklo. K tomu dať syslový UIC protokol do 362, 363 a HMH ho spraví aj do 361. Bude potom dosť možností, čo s tým hliníkovým šrotom.

Siemens je zase stále lepší ako Skoda, 381 prebraté v r. 2012 a dodnes nefunguje ETCS (Siemens vie, prečo dáva Vectronom Alstom :D), meranie spotreby, prevodovky tečú a čo audity z Ministerstva? Nič.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement