z clanku - Magistrát uvažuje o nižšej dotácii pre Dopravný podnik, čo môže viesť k rušeniu spojov a rovnako menej peňazí do opráv ciest, čo považujeme za neprípustné. Naopak, bežné výdavky úradu narástli. Takto postavený rozpočet určite nie je v prospech obyvateľov a budeme žiadať jeho úpravy.
Cena vozidiel má byť predsa zohľadnená v odpisoch a tie v celkových nákladoch na výkon... nN základe disponibilných prostriedkov si následne HMB objedná príslušný rozsah výkonov.
Jediné, čo by mohlo byť pomimo sú náklady na údržbu dráhy (ak nie sú celkovo zohľadnené v cene výkonu), lebo tá patrí mestu.
Tak to funguje všade, len v BA si DPB vykazuje splátky za lízing/úvery vozidiel osobitne.
Ja by som skôr povedal Tehnická - Rádiová - Mierová kolónia - Jurajov dvor a ďalej ako 57. Otázne je, koľko by sa tým ušetrilo. Voz z 58-ky by si zrejme musel dať na 57-ku, keďže by sa jej predĺžila trasa. Navyše, obe linky majú odlišný interval aj prevádzkovú dobu, no a 57 má zložitý CP už teraz, tak si nechcem predstaviť, ako by vyzeral potom.
Inak keď už je reč o tom redukovaní, napadlo mi, či by nebolo vhodné zlúčiť L57 a L58. Navrhovaná trasa novej linky Variant 1: ŽST Nové mesto - Odborárska - Magnetová - Mierová kolónia - Vihorlatská - Vozovňa Trnávka - Jurajov dvor a ďalej ako L57. Variant 2: Vozovňa Jurajov dvor - Magnetová - Mierová kolónia - Vihorlatská - Vozovňa Trnávka - Jurajov dvor a ďalej ako L57. ?
Akurat tie zoznamy obyvatelov su casto zle. Robia sa z nich napr. zoznamy volicov a tam sa uplne bezne objavuju mrtve osoby, ktore obec ako mrtve neeviduje.
"Napriklad milion € vyplatenych za sms listky. To uz je suma, pri ktorej je rentabilne zakupit vlastny system a neprevadzkovat ho outsorcingom" - Ono je otazne kolko z toho ide operatorom, ti tam proste ako medziclanok vzdy budu, toho sa nezbavis (ak teda nenahradis predaj cez SMS nejakym inym sposobom, ale to je zlozitejsie).
Na základe akej metodiky sa prišlo k záveru, že klesá počet cestujúcich? Všimol si niekto, že by chodili prázdnejšie električky alebo autobusy? Ak majú výpadok tržieb, tak sa skôr treba pozrieť na to, prečo si ľudia nechcú kupovať lístky. Nakoniec, ak je výrazný podstav revízorov a existuje mnoho pravidelných cestujúcich, ktorí revízora počas celého roka neuvidia ani raz, myslím si, že sa nemožno čudovať, že niektorí cestujúci si povedia, že platiť jednoducho netreba.
Na druhej strane sa ani nečudujem, že majú problém obsadiť tieto pracovné pozície, keďže výpalnícky spôsob práce a celková prezentácia tohto povolania vytvorili z revízora úhlavného nepriateľa Bratislavy. Dlhé roky navrhujem prechod od poloanonymného spôsobu k uniformovaným revízorom, kde bude rozdelenie práce v jednotlivých okresov zverejnené vopred na stránke dopravcu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk