Pozdravujem vodiča 28čky , kiež by sa riešilo meškanie,"oščané "sedačky bordel a podnapitý , agresívny cestujúci tak promptne a dôkladne ako košík môjho 5kilového psa.
?
da sa dakde zistiť kde daný autobus bol o ktorom čase resp aké autobusy šli zo zastávky ...
8:40 CSU->Lafranconi linka 39
následne bus buď 8:41 zmeškaný alebo 8:53 linka 37 pod most SNP
jedno dievča stratilo mobil ... tak reku či sa dá dáko to takot zistiť
Zas ale:
- podľa údajov na tomto webe bolo pre minulý rok plánovaných 44,895 mil. vzkm. (otázne je, koľko z nich sa skutočne realizovalo),
- pokles o 1,5 mil. prestavuje pokles o 3,34 %,
- pokles počtu cestujúcich len v porovnaní 2014/2013 je cca 4 %, rok predtým cca 3%.
Takže, ak by sa redukcia spravila s rozumom (viď Petržalka 2005) a zoškrtali by sa všetky politické linky, tak k žiadnej tragédii nemusí prísť. Naviac, DPB by aspoň dokázal všetky vyjazdiť a aj na záložné vozidlá by vystačilo.
Aby bolo jasné, nie som zástanca takéhoto riešenia, ale zasa v záujme nejakej efektivity treba prispôsobovať ponuku dopytu (jedným aj druhým smerom).
Obávam sa však, že skutočnosti príde nie len k zníženiu výkonov, ale zároveň aj k zvýšeniu cien a to bude skutočným klincom do rakvy MHD.
Pan primator predstavil rozpocet Bratislavy. Zistil, ze mesto je vo vaznej financnej sitiuacii, co samozrejme ako predseda financnej komisie v minulom volebnom obdobi nemohol vediet. (Bud je teda klamar alebo 4 roky nic nerobil a praci predsedu financnej komiesie sa vobec nevenoval)
A tak sa rozhodol, ze bude setrit na DPB, ktory dostane o niekolko milionov € menej ako minuly rok. Nechal sa pocut, ze treba znizit vykony a setrit. Takze budeme sa viac tlacit, natiahnu sa intervaly a z MHD oddidu dalsie desattisice cestujucich.
Pritom ten babrak pri ratani dlhu zaratal ako dlhy DPB tak aj dlh mesta voci DPB vo vyske 16 mil. €. Vobec pritom ale netusi, ze keby mesto uhradilo svoj dlh, DPB by mohlo uhradit svoje dlhy. A tak 16 mil. € ma v tych svojich 212 mil € dvakrat. Bohvie kolko takychto skolackych chyb vo svojich vypoctoch ma.
Hlavne ze ma 5tich poradcov a ze si naplanoval 700 tis € na svoje vydavky, o ktorych bude moct rozhodnut iba on. Cely Fico! Dufam, ze mu ich poslanci skrtnu a presunu do kapitoly DPB.
Celkovo je Nesroval velke sklamanie, jednoducho na to nema. Bratislavu zda sa cakaju 4 roky stagnovania.
Valec
- podľa údajov na tomto webe bolo pre minulý rok plánovaných 44,895 mil. vzkm. (otázne je, koľko z nich sa skutočne realizovalo),
- pokles o 1,5 mil. prestavuje pokles o 3,34 %,
- pokles počtu cestujúcich len v porovnaní 2014/2013 je cca 4 %, rok predtým cca 3%.
Takže, ak by sa redukcia spravila s rozumom (viď Petržalka 2005) a zoškrtali by sa všetky politické linky, tak k žiadnej tragédii nemusí prísť. Naviac, DPB by aspoň dokázal všetky vyjazdiť a aj na záložné vozidlá by vystačilo.
Aby bolo jasné, nie som zástanca takéhoto riešenia, ale zasa v záujme nejakej efektivity treba prispôsobovať ponuku dopytu (jedným aj druhým smerom).
Obávam sa však, že skutočnosti príde nie len k zníženiu výkonov, ale zároveň aj k zvýšeniu cien a to bude skutočným klincom do rakvy MHD.