Reply on: vejuska159 #205652:
z www.dpb.sk"Odporúčame Vám bezodkladne oznámiť stratu telefonicky na callcentrum 02/5950 5950, kde v úradných hodinách naše pracovníčky dennodenne riešia zabudnuté predmety v spojoch MHD. V súčinnosti s dispečingom dokážu kontaktovať vodiča, ktorý uskutoční prehliadku vozidla, zistí či je stratený alebo zabudnutý predmet vo vozidle. Ak cestujúci popíše zabudnutý predmet a nie sú pochybnosti o pravdivosti jeho tvrdenia, vodič mu nález vydá a má právo si vyžiadať od cestujúceho doklad totožnosti na vykonanie zápisu o strate a náleze, ktorý je cestujúci povinný potvrdiť svojim podpisom.
Dopravný podnik Bratislava zhromažďuje a vydáva straty a nálezy. V deň straty Vám nález vydá vodič, do siedmych dní príslušná výpravňa a po siedmich dňoch zamestnanec v doplatkovej pokladni na Olejkárskej ulici."
vejuska159