Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #205395:
Safko bol dobry prestupny uzol, cize to chvalim. Ale ak som spravne pochopil zostanu zastavky po starom ? Mala scena v starej podobe ?
Btw. Ked im tak vadila nova zastavka , mohlo to ist dohodou ze budu 50,70 premavat cez zastavku NB SND obosjmerne. Ale aj to mi pride nevhodne skrz ten 1. semafor ako vychadza 28 z konecnej
Ake je logicke vysvetlenie uzatvorenia takejto "dohody"? Teda ano viem je to pre ***ka a trtka plus korbaca. Ale zaujimalo by ma ako by argumentoval prǐmator preco taku dohodu uzatvoril. Ved to nie je v zaujme mesta, mesto nema ziadne prava ani povinnosti voci Eurovei. Si moze davat zastavku kde chce, tam kde ono usudi kde je to najlepsie, ma predsa na to ludi, tak preco zbytocne podpisuje nejake "dohody"?? Toto by uz Ftacnik fakt nemal ako vyargumentovat...
Reply on: tr3mp #205400:
Na druhú stranu, v texte nie sú ani žiadne sankcie za vypovedanie (ako na toto mohlo JTRE zabudnúť ?), takže zmluvu je zrejme možné vypovedať a ide sa ďalej. ?
Reply on: ivanbuto #205395:
"Touto dohodou strany deklarujú svoj spoločný záujem na zachovaní čo najväčšej dopravnej priepustnosti dopravného uzla – Šafárikovo námestie"

Takže krok, ktorý je treba spraviť, je zrušiť prejazdnosť nábrežia pre tranzitnú IAD niekde pri propeleri. Tým pádom sa Šafárikovo námestie odbremení od tranzitu a zastávku MHD bude možné spraviť na vyústení Gondovej na Šafárikovo námestie (teda pred nájazdom na Starý most). A bude vymaľované.

V texte sa nepíše, podľa akých kritérií sa meria dopravná priepustnosť (samozrejme všetci vieme, že ide o max. počet autíčiek). Ak už teda J&T nepovolilo (?) mestu vybudovať zastávku, môže mesto zvýšiť priepustnosť križovatky definovaním kritérií a ich naplnením. Napr. vybudovanie bus pruhu (viac prepravených osôb ako len autami), predĺženie cyklotrasy po Pribinovej (zase väčšia prepravná kapacita ako pruh pre autá), širší chodník...

Inak super "výhodná" dohoda pre mesto. Dohoda by mala poskytovať výhody pre obe strany. Vie mi niekto povedať, aké výhody má z tejto "dohody" mesto?
Reply on: ivanbuto #205395:
Je mi z toho nagrc. Večná škoda, že Eurovea padla do rúk nenažraných JaTy.
Reply on: 810zssk #205396:
Aspoň budeš nabudúce vedieť, či máš podporovať s*****ného červenofašistického zmrda s filmovým úsmevom.
Reply on: ivanbuto #205395:
Je dobré vedieť, že investor diktuje mestu podmienky a nie naopak...
Reply on: ivanbuto #205395:
Toto sa uz ani neda komentovat.
Reply on: trolejbus6207 #205392:
Peniaze. A vôľa. Tá križovatka pri Jurajovom Dvore išla z rozvojových fondov OSN (UNDP).
Lebo napr. na tej Karlovesko-Dúbravskej radiále často stačí zmeniť iba logiku riadenia križovatky - teda preprogramovať ju. Ale taký nový program na jednu križovatku stojí tisíce €. A toľko mesto žiaľ nedá.. Alebo ak raz za 100 rokov dá siemensu vrámci platnej zmluvy, tak u nich sa to nejako pokútne spraví a reálne to nikto nemôže skontrolovať...
Reply on: trolejbus6207 #205392:
trebalo by v celom meste, niektoré križovatky sú hrozné, na námestí F.Listza či ako sa to píše sme v električke čakali 2 minúty cca, následne sme skoro nestihli vlak, lebo sme už išli aj tak dosť na tesno, ale proste viacero miest je kritických
Reply on: Mike #205391:
viem, že sa o tom tu popísalo mraky príspevkov, ale keď to ide tu, čo bráni tomu, aby sa takáto preferencia nastavila aj inde, najmä na karloveskej radiále ❓
Reply on: trolejbus6207 #205389:
Dynamické riadenie s preferenciou.
Reply on: trolejbus6207 #205389:
Preferencia
svetelná signalizácia na križovatke Vajnorská-Bojnická funguje v troch fázach:
1.fáza - zelená Vajnorská priamo oba smery (Zlaté piesky/mesto), doprava na Bojnickú
2.fáza - zelená Vajnorská doľava na Bojnickú, oba odbočovacie pruhy (od ZP aj z mesta)
3.fáza - zelená Bojnická oba smery priamo, doľava

dnes ráno som bol svedkom zaujímavého úkazu - prebehla 1. a 2.fáza a znovu naskočila 1.fáza, človek by povedal, že radič preskočil 3.fázu, ale smerom od Zlatých pieskov zrovna prichádzala električka, znamená to, že by nedajbože fungovala preferencia ❓ ❓ ❓

električkári, pomôžte mi to objasniť, vďaka
Ahojte,cez vikend som navstivil prahu a rad by som sa podelil o par fotiek.
Kam ich mam poslat? Mam tam aj nieco uviest(datum,popis,miesto fotenia....)?
Dik

A keby sa nieco vybralo date mi vediet,kedy to mozem ocakavat v Update?
Reply on: zizazi #205385:
to je asi iba výjazdový spoj linky 209, nič sa nemení 🙂
Reply on: zizazi #205385:
To je spoj, ktorý ide z garáže (Vozovňa Hroboňova) na trasu (NOÚ) a cestou berie ľudí. Zopár takých je aj na linke 206.
Reply on: Mike #205384:
nechodila cez Kramáre, teda zastávku Nemocnica Kramáre nemala ale išla z Bárdošovej cez Magurskú na Vlársku. Teraz chodí Pri Suchom mlyne - Nemocnica Kramáre - Vlárska. Teda ráno o cca 5.55 takto ide, nemám info o ostatných.
Reply on: zizazi #205382:
209 chodí cez Kramáre od jej vzniku - v 90tych rokoch..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.