Reply on: 810zssk #204954:
Možno reagujem po funuse, ale načo je dobré mať na internete voľne dostupné dáta JDF? Obyčajný cestujúci ich nijak neprelúska, nijak ich nespracuje, nič mu nedajú - pre cestujúceho sú na webe dopravcu tabuľkové CP, vývesky, vyhľadávače apod.Kto potrebuje strojovo spracovateľné dáta (JDF), ten nadviaže kontakt priamo s dopravcom aj bez toho.
Osobne mám skúsenosť s app-kou, ktorá domrvila poskytnuté dáta. Osobne mám skúsenosť s tým, že cestujúci nadávajú dopravcovi za dáta na tretích stránkach (najmä na takých, s ktorými nemá dopravca uzavretú ŽIADNU dohodu o preberaní informácií). Pýtam sa, prečo v prípade voľne dostupného JDF by zrazu nadávali vývojárovi?
petoo
Napríklad tu ( https://dennikn.sk/18141/fico-narusil-nas-biznis-stazuje-si-sef-regiojetu-niektore-vlaky-bude-zdrazovat/ ) tvrdia že "na trati je asi päťdesiat miest, kde vypadáva prúd" a preto maju problémy s kúrením. Aj keď nemôžem si pomôcť ale toto si neviem moc reálne predstaviť lebo keby bol vlak bez prúdu takú dobu že by v nom až začalo byť zima, tak bez štavi by už dávno zastavil a je jedno ci je to vlak zssk alobo RJ .... takže toto mi príde ako výhovorka. Teda pokial do toho niekto vidí viac a vedel by objasniť čo je na tom s tými výpadkami pravda bol by som celkom rad lebo celkom ma to zaujíma ?
Ešte k tomu že u nás ma RJ dosť často take poruchy , tak podla mne je to hlavne spôsobene tým že pokial sa niečo podobne stane ZSSK tak nemajú problém zohnať inú mašinu alebo supravu lenže RJ na slovensku nič svoje volne nemá. Takže sa môže zdať že ma častejšie podobne problemy ako napríklad zssk .