Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
MHD v kopcoch opäť s problémami (od 21:30)
Z dôvodu nepredvídaného sneženia sú opäť nezjazdné komunikácie na Dlhých dieloch a v Lamači, preto linky 32 33 30 a 63 nepremávajú, resp. premávajú s meškaním a po skrátených trasách.

S meškaním premávajú aj linky 203 a 207 v okolí Palisád a Mudroňovej ulice.


si robíte srandu???!!!! nepredvídaného snezenia??? .... o 13:05 som dával príspevok, že bude snezit...dufam, ze to bolo myslené ironicky? ? ?

btw...uz asi tri dni je v predpovedi, že malo dnes snezit...❗ ❗ ❗
Reply on: Palo1987 #204751:
ja osobne so všetkými tromi bodmi súhlasím, bohužiaľ vedenie DPB má iný názor ?

k zatrolejovaniu trasy L30 - myšlienka súbehu električky a trolejbusu po nábreží tu nemá veľkú podporu, aj keď by sa dala využiť pre linky L31/39
Reply on: Solider #204747:
Osobne nevidím logiku v zatrolejovaní linky 68, teda kvôli jednej linke zatrolejovávať taký dlhý úsek v Petržalke. Osobne by som Petržalku riešil čisto električkou a busmi.

Je pravda, že zatrolejovanie liniek 32 a 63 by malo byť prioritné. Inak možno by nebolo úplne od veci zatrolejovať potom aj linku 30. Ďalej myslím, že ešte stále nie je zatrolejovaná odbočka z hlavnej stanice smerom na Hroboňovu.

Ja osobne by som staré trolejbusy všetky nevyraďoval, jednak uvidíme ako budú funkčné tie nové a druhak nie sú všetky až v takom zlom stave, že by ešte chvíľu neposlúžili, aspoň do času nutných opráv pre možnosť prejazdu NP vozov.
Reply on: TomJ #204730:
A tocit L204 cez vozovnu?
Reply on: Solider #204747:
Slovami 1 básnika v DPB. "Na L32 mozno pojdu Skody 30 TrDG - lepšie ako nič." Este mensia kapacita oproti TEDOMom na hlavnu stanicu je fakt super napad. ?
Reply on: trolejbus6207 #204741:
Pretoze ziadne stare vozy tam za chvilu jazdit moct nebudu, kedze ziadne stare vozy by vo vozovom parku zostat nemali.
Reply on: Palo1987 #204744:
Nijako. Schlosser spolu s Bánovcom úplne stratili rok 2013, 2014 a vďaka tomu aj 2015, keďže zatrolejovanie komplet linky 63 do Lamača, čo je v platnom územnom pláne, sa nijako neposunulo. Rovnako pri linke 32 sa nijako neposunula príprava na zmenu územného plánu týkajúca sa vyznačenia trolejbusovej trate v Mlynskej doline. Z tohto dôvodu sa realizovali šuflíkové projekty, pretože žiaden väčší projekt výstavby nových tratí podnes NEBOL pripravený.

Slovami jedného z vyššie menovaných je odpočet ich práce iba: aktuálne pripravovaný generel dopravy. To nám očividne musí stačiť. Namiesto pripravovania istých a naozaj potrebných projektov (linky 32 a 63) v oblastiach, kde trolejbusy využijú svoje prednosti, sme boli svedkami nešťastnej stagnácie, kedy akákoľvek snaha-nesnaha išla na vrub prípravy zbytočného zatrolejovania linky 68 v rovinatom teréne.
Reply on: Palo1987 #204744:
plány na rozvoj trolejbusov sú v územnom pláne(predĺženie po Avion, zatrolejovanie Brnianskej a Lamačskej po Tesco + Holíčska), realizácia zatiaľ v nedohľadne, čaká sa na € fondy...
Reply on: trolejbus6207 #204740:
OK, díky. No, každopádne som zvedavý, čo vymyslia. A nové linkové vedenie bude až po postavení trate do Lamača a k Avionu?
Reply on: trolejbus6207 #204742:
a ako to momentalne vyzera s uzitocnym rozsirenim trolejbusovych trati? Napriklad po Tesco Lamac, alebo az Lamac, Avion, pripadne az po Letisko?
Reply on: 810zssk #204738:
Ja si tiez myslim, ze je to blbost, ved aj DH a Vrakuna maju dost rozbite cesty, aj ked je pravda, ze CV je extrem. Niekolko krat som videl, ako sa klb na 15 Tr suchol o zem pri vyjazde z obratiska. Ale mne zase aktualny stav vyhovuje, v 208 chodim casto, radsej sa odveziem v 15 Tr.
Reply on: Palo1987 #204739:
k tomuto riešeniu to speje, akurát sa musí zmeniť zadelenie, ak sa 15TrM presťahujú na Trnávku...
Reply on: 810zssk #204738:
prečo by sa tam rozbíjali? len nech sú tam staré vozy, pokiaľ sa mocipáni nedohodnú a pokiaľ viem, k dohode o rekonštrukcii Čučoriedkovej a obratiska CV je hoooodne ďaleko ☠
Reply on: TomJ #204737:
za starých čias pri Zimáku nič nebolo, pokiaľ sa nemýlim, odvtedy sa nič nezmenilo, L212 má sociálku pri Vojenskej nemozcnici, na Búdkovej takisto nič, len na Kolibe...
Reply on: 810zssk #204738:
tak prezatial by bolo fajn ked su klby navyse posielat na 201 a 202 vylucne NP trolejbusy a klbaky 15 Tr/Trm presunut komplet na 208, pripadne posielat aj inde.
Reply on: skopi #204732:
A neni jedno ci tam rozbiju 30Tr alebo 31Tr? 14/15 coskoro pojdu do historie a skratka tam budu jazdit NP vozy, tak preco nie klbaky.
Reply on: trolejbus6207 #204735:
Vidíš, to ma nenapadlo. Ešte k sociálkam, na Búdkovej a pri Zimáku je sociálka?
Reply on: 810zssk #204731:
Na 204 jazdili kĺby v čase, keď na Trnávku kvôli výluke na Záhradníckej nejazdila 205. Minulý rok sa tiež objavoval kĺb na 204, ale len na jednom poradí, čo ešte nie je problém.

https://www.google.sk/maps/place/R%C3%A1diov%C3%A1,+821+04+Bratislava/@48.1738115,17.1664989,3a,75y,26.64h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sovOFSjtUb9d3svkxbkMD-w!2e0!4m2!3m1!1s0x476c8ee07b733c4b:0x7ef7bf6e0cec572e

Mám pocit, že ak by na Rádiovej stáli dva kĺby za sebou, že by ten druhý už trčal zadkom do cesty alebo minimálne blokoval vjazd do Banšelovej ulice.
A mimochodom, nemôže mať 204 dlhé prestávky na Valašskej?
Reply on: TomJ #204730:
skrátená L205 po Hanácku je rozumný návrh, ale problém je tým pádom sociálne zariadenie ?
Reply on: TomJ #204730:
ak by išli kĺby na L204 a L205 naraz, na Rádiovej by sa naozaj nezmestili do obratiska, pokiaľ by boli len na L204, myslím, že by sa to zvládnuť dalo, okrem toho si osobne myslím, že na L205 je kĺb zbytočný, na L204 určite zmysel má, aj na L210 by mohli ísť, ale miesta na šťanici aj na Nivách je málo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.