Malo obojsmernych ? obojsmernych 30T bude 30 ks, s tym ze len v 1.faze budu jazdit do Petrzalky a taku scifi L10 na trase CSU - HS co takmer kopiruje celu L31 okrem TrMy a RacMyby stacilo aj 6-7 ks pri int. 8 min.
hah, ja som to mal skoro rovnako ? len 207 normal v tej trase co dnes v hustejsom intervale (z toho klbove poradia len po/z Budkovej) a 212 zrusit...a ak by na 204 boli klby v lepsom intervale, tak 205 len po Zimak ?
Chápem budúci čas tvojho príspevku, no moja osobná skúsenosť je taká, že napriek neustálemu opakovaniu v médiách som sa od júna neúmyselne (t.j. nevyhľadal som spoj) viezol v novom trolejbuse asi trikrát. A najviac ma vytáča, ako každý deň vidím vo Vozovni Hroboňova stáť niekoľko nových kĺbov na vzduchu pod vplyvom poveternostných podmienok so závejmi snehu a ľadu vo výzbroji, zatiaľ čo staré 14Tr a 15Tr spinkajú v garážach, alebo jazdia. Ako vlastník osobného motorového vozidla viem, čo niekoľkomesačné státie vozidla v poveternostných podmienkach znamená a preto mám ako daňovník podozrenie, že s mojim príspevkom do príslušného rozpočtu nebolo narábané s odbornou starostlivosťou ? Viem, že toto nie je miesto na riešenie a viem aj o problémoch prečo to tak je, len ti chcem trocha napraviť zbytočný optimizmus.
Osobne pochybujem, že električková odbočka na CSU by bola lacnejšia ako zatrolejovanie po Zochovu, ale reálne nevidím ani jedno, na trať bez obratiska bude málo obojsmerných električiek.
31/39 tam by sa skor hodila odbocka pre elektricky ( CSU bez obratiska ) s obsluhou len 30T a nejakou kratsou trasou HS- Obchodna - tunel - CSU. Stale to vide lacnejsie ako zatrolejovat cele nabrezie ci uz na Kollarko alebo k AS MN. K blbosti typu L68 ako trolejbus sa vyjadrovat radsej ani nebudem
Nové linkové vedenie môže byť aj od zajtra, ale nikto ho ešte nevymyslel. Verzia, ktorá bola vo februári 2012 prezentovaná na imhd, má viacero nedostatkov. Možno aj kvôli nim nebola schválená. Osobne odporúčam z predmetného návrhu realizovať len 46, 47, 62, linku 204 ponechať v pôvodnej trase s kĺbovými vozidlami, na 47-ke kĺbové vozidlá, okrem toho len posilnenie intervalu v špičke na 201/202 a 204/205. Linka 149 tak nebude potrebná a linky 64 a 206 si nevyžadujú systémový interval, ktorý by bol na tieto linky zbytočne silný.
MHD v kopcoch opäť s problémami (od 21:30)
Z dôvodu nepredvídaného sneženia sú opäť nezjazdné komunikácie na Dlhých dieloch a v Lamači, preto linky 32 33 30 a 63 nepremávajú, resp. premávajú s meškaním a po skrátených trasách.
S meškaním premávajú aj linky 203 a 207 v okolí Palisád a Mudroňovej ulice.
si robíte srandu???!!!! nepredvídaného snezenia??? .... o 13:05 som dával príspevok, že bude snezit...dufam, ze to bolo myslené ironicky? ? ?
btw...uz asi tri dni je v predpovedi, že malo dnes snezit...
Osobne nevidím logiku v zatrolejovaní linky 68, teda kvôli jednej linke zatrolejovávať taký dlhý úsek v Petržalke. Osobne by som Petržalku riešil čisto električkou a busmi.
Je pravda, že zatrolejovanie liniek 32 a 63 by malo byť prioritné. Inak možno by nebolo úplne od veci zatrolejovať potom aj linku 30. Ďalej myslím, že ešte stále nie je zatrolejovaná odbočka z hlavnej stanice smerom na Hroboňovu.
Ja osobne by som staré trolejbusy všetky nevyraďoval, jednak uvidíme ako budú funkčné tie nové a druhak nie sú všetky až v takom zlom stave, že by ešte chvíľu neposlúžili, aspoň do času nutných opráv pre možnosť prejazdu NP vozov.
Slovami 1 básnika v DPB. "Na L32 mozno pojdu Skody 30 TrDG - lepšie ako nič." Este mensia kapacita oproti TEDOMom na hlavnu stanicu je fakt super napad. ?
Nijako. Schlosser spolu s Bánovcom úplne stratili rok 2013, 2014 a vďaka tomu aj 2015, keďže zatrolejovanie komplet linky 63 do Lamača, čo je v platnom územnom pláne, sa nijako neposunulo. Rovnako pri linke 32 sa nijako neposunula príprava na zmenu územného plánu týkajúca sa vyznačenia trolejbusovej trate v Mlynskej doline. Z tohto dôvodu sa realizovali šuflíkové projekty, pretože žiaden väčší projekt výstavby nových tratí podnes NEBOL pripravený.
Slovami jedného z vyššie menovaných je odpočet ich práce iba: aktuálne pripravovaný generel dopravy. To nám očividne musí stačiť. Namiesto pripravovania istých a naozaj potrebných projektov (linky 32 a 63) v oblastiach, kde trolejbusy využijú svoje prednosti, sme boli svedkami nešťastnej stagnácie, kedy akákoľvek snaha-nesnaha išla na vrub prípravy zbytočného zatrolejovania linky 68 v rovinatom teréne.
plány na rozvoj trolejbusov sú v územnom pláne(predĺženie po Avion, zatrolejovanie Brnianskej a Lamačskej po Tesco + Holíčska), realizácia zatiaľ v nedohľadne, čaká sa na € fondy...
Petto