Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #204231:
to bolo zbytocne
Reply on: S499.1023 #204224:
no to je tazko povedat ?
Ale zvrsok na SNP nie je v zlom stave. Ale zas bolo 2.30 rano, vtedy clovek hluk vnima inak....
Reply on: 1994 #204225:
Predtým, ako si začneš robiť hanbu, si naštuduj legislatívu, 20 ročný adminík zbytočnej stránky.
Reply on: 810zssk #204229:
Pretože tú službu v jej parametroch nevykonáva. Ak je napríklad po ceste na l-21 niekde na Magnetovej, tak to ťažko môže byť na nejakej zastávke l-21.
Reply on: S499.1023 #204223:
Preco by vodic nemal mat sluzbu nalistovanu uz cestou na bod kde sa napaja? To moze byt uzitocne z roznych dovodov: vodic vidi kolko ma casu do odchodu, po prichode ovela jednoduhsie nahodi spravny ciel (ak sa napaja na trase, toto moze byt vhodne), dispecing ho lahsie kontaktuje. Naopak, nevyhody ziadne nevidim.
Reply on: Trolley #204217:
To záleží od okolností...
prečo nezachádzajú autobusy aj k Hornbachu,ked sú tam vybudované zástavky ... vid napr
.Kika
Reply on: 1994 #204225:
samozrejme to nebola reakcia len na mike-a ale vseobecne na vsetkych adminov
Reply on: Mike #204148:
poprosím linky na tie články poslať na email, ktorý nájdeš na tom zakázanom webe... v opačnom prípade sa jedná o ohováranie a šírenie zlého mena, dufám, že odškodné dáte preplatiť adminovi, ktorý vymyslel to"vykradaci.eu"... to že imhd odtiaľ kradne vyradené vozy, CVR reklamy zo sekcie reklamy na vozidlách a ďalšie veci je v poriadku? a píšem to niekde?

predpokladám, že tento príspevok bude zmazaný ako aj všetky, v ktorom si niekto dovolí kritizovať imhd alebo názorom oponovať jednému zo zakomplexovaných adminov ?
Reply on: Ámos #204222:
To je zaujímavé, človek z DPB, ktorý je veľmi proti Škodovkám, mi hovoril, aký je pozitívne prekvapený, aké je to tiché. A to, čo si počul, bola hlučnosť vozidla, nie zvršku, hej?
Reply on: 810zssk #204221:
Logicky má byť prihlásený na službu len jeden voz - záložák niekde skončí, odhlási sa a ide Mn, voz, vracajúci sa Mn z dielne, sa na ňu prihlási. Služba má nejaké parametre, odchody, proste na nej nemôžu byť súčasne dva vozy. Teda v normálne fungujúcom systéme riadenia.
Reply on: ufo #204220:
Porovnavam to s testovanym Bombardierom.
Ostatne nic ine, moderne na nasich tratiach nejazdilo, takze len z hlucnostou tohto vozidla sa to da porovnat.
Reply on: trolejbus6207 #204213:
Ludi (spravidla) vezie len jeden voz, ale z celkom logickych dovodov je do sluzby prihlaseny uz aj ten co sa ide napojit.
Reply on: Ámos #204219:
Tizsie, to je aké?
V Plzni je už takmer dokončená 7502 a hrubá stavba od prvej 30T, teda asi 7401.
Reply on: diwi #204212:
naposledy dnes rano o 2.30 videna mnou ist cez namSNP. Od podvozkov isli cez okna do salonu kable.
Celkom si to dole SNPckom sinuli, no priznam sa ocakaval som tizsie vozidlo.
Reply on: Mike #204215:
ok, je to síce proti mojej logike, ale beriem, keď to takto funguje...
Reply on: Valec #204183:
Nie je, ale rozumní ľudia dokážu spolu spolupracovať. 🙂
Reply on: diwi #204212:
Jazdí po meste, už bola viac krát v noci vonku.
Reply on: trolejbus6207 #204213:
Vo väčšine prípadov v reálnom čase je na trase iba jeden spoj (aj keď boli už prípady pre chybu dispečingu že išli celú jazdu zasebou aj hradený spoj aj ZV..). Ale tú istú službu majú nahodenú dva vozy.. ten ktorý vypadol (a to môže ísť do vozovne na poruchu, alebo stáť pokazený na jednom mieste hodiny a čakať na dielňu, alebo stáť na konečnej s revízormi a čiernymi pasažiermi čakajúcimi na políciu - ale službu má stále nahodenú, je prihlásený v systéme) a potom ZV, ktorý ho hradí..
Reply on: trolejbus6207 #204211:
Ráno ju tu do výpravy vyhodilo. Ešte som nebol vonku, takže uvidím potom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.