Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #204049:
Veď predpokladám, že išlo, alebo má ísť, o niečo podobné ako opisuješ.
Reply on: ivanbuto #204048:
na to staci odpojit kanalizacne vpuste zo systemu, prekopat sa k strkoveku/kamenistemu podlaziu a urobit tratovody. s bezpecnostnym prepadom, ak bude podlozie nasytene, aby voda isla do kanalizacie a nestala na ploche parkoviska. na to netreba vyburavat kompletny povrch parkoviska.

A keby som bol zenska, tak sa jej za take P+R podakujem, ked v opatkoch budem mat problem odist od auta a v dazdivych mesiacoch budu mat ludia topanky ako prasata.
Reply on: Mike #204043:
Pokiaľ viem, hlavná architektka hovorí o tom, že plocha parkoviska môže byť priepustná, t.j. nemusí sa všetka dažďová voda odliať do kanalizácie. Je teda problém u HA alebo niekde inde?
Reply on: Mike #204045:
Stromy mozu - a podla mna by mali - byt aj priamo na parkovisku.
Reply on: VLK #204041:
A kto tam nakreslil tie dva pruhy? Policajti?
Reply on: Ámos #204044:
http://bit.ly/1zN0MRE

Tu sú nejaké stromy. Možno by tam mohli vysadiť ďalšie. Ale ona chcela zelené priamo parkovisku, tú plochu. Teda aspoň takto nám to bolo interpretované. Ja som s ňou nehovoril.
Reply on: Mike #204043:
A to je taky problem tam dat zelen?
Kazde parkovisko by malo mat aj zelen vratane vzrastlych stromov, pre zamedzenie prehrievania mesta v letnom obdobi.

Reply on: endrucio #204039:
Mala to byť druhá etapa vrámci budovania záchytného P+R Cintorín Vrakuňa. Zatiaľ sa nikam neposunula ani prvá etapa (samotná rekonštrukcia a vyznačenie P+R), lebo hlavná architekta to blokovala (lebo parkovisko nebolo zelené, ona tam chcela na parkovisku zeleň, lebo vraj tak majú vo Viedni..)
Reply on: Ámos #204037:
Samozrejme, však 3- a 5-dverová karoséria maju úplne iné pevnostné vlastnosti. Pričom u áut je to jednoduchšie, proste sa pár karosérií zničí na crashtesty, únavové testy etc.. Električka je na to príliš drahá, tak sa musí všetko riešiť matematicky.
Reply on: ivanbuto #204035:
mesto sa nebojí ich zrušiť, však samo to odsúhlasilo a aj projekt na to nakreslený je, ale bez pečiatky od policajtov to jednoducho nejde... snaha je kvôli tomu zmeniť zákon, ale to bude ešte nadlho
Reply on: endrucio #204039:
peniaze... v minulom roku sa nám podarilo konečne na to nakresliť projekt, ale myslím že MČ Vrakuňa to tiež bojkotovala z nejakého dôvodu (myslím tým súhlas s dokumentáciou a stavebným povolením)... neviem či v tom nemá prsty istý predajca, ktorý zastávku používa ako parkovisko
Chcel by som sa opýtať znalých tejto témy, čo konkrétne bráni tomu, aby na zastávke Cintorín Vrakuňa smer Dolné Hony bol vybudovaný zastávkový priestor (ostrovček, prístrešok a normálny chodník)?
Reply on: Ámos #204034:
Ja mám niekedy pocit, že keby slovenské úrady mohli, vyžadovali by homologizáciu každého kusu samostatne
Reply on: m@rtin #204036:
aj sa homologizuje zvlast napr. 3 a 5 dverova kia? to sem blazen.....
Reply on: Ámos #204034:
Obdobně jako u automobilů - většina produkce Volkswagen Group jezdí na podvozku MQB, většina typů od Audi po Seat používá stejné motory, většina aut má 4 nebo 5 dveří a 4 nebo 5 míst k sedění, a přesto se každý typ homologuje zvlášť. Tak to prostě je.
Reply on: JaSomTu #204000:
Zaseklo sa to, lebo polícia trvá na dvoch pruhoch z Vazovovej a mesto sa bojí ich zrušiť.
Reply on: m@rtin #204033:
dost zvlastne. Identicke vozidlo, koncepcia, sposob vyroby aj udrzby. Naco tolka byrokracia.

Este by som to pochopil keby to bolo naopak ze 30T musi mat nove schvalovanie aj ked by ho uz 29T mala. Z lajckeho pohladu mi pride obojsmerne vozidlo komplikovanejsie ako to jednosmerne.
Reply on: Ámos #204032:
Nevím jak na Slovensku, ale v ČR by se každý z vozů homologoval zvlášť. U obou tramvají se jedná o odlišný typ s odlišnou kapacitou, koncepcí i označením. Nepředpokládám, že by to na Slovensku mělo být jinak. Obdobně se homologovaly v ČR 13T pro Brno a 14T pro Prahu, i když se fakticky jedná o tatáž vozidla. Jen s tím rozdílem, že první dveře vedou v Praze do kabiny řidiče, zatímco v Brně do salonu pro cestující.
Reply on: 1adad1 #204024:
Inak skusky 7501 budu platne aj pre 29T, alebo jednosmerna si ich bude musiet urobit zvlast? Vie mi to prosim niekto ozrejmit?
Reply on: 810zssk #204025:
Nuz brania sa a ani sa necudujem ?
V kazdom pripade je skandalozne, ze zastupca ovcanov takto chrani sukromne spolocnosti.
Uz nech tam ten nas kokainovy kral z ministerstva dopravy zacne stavat tu "TGV" trat ?
Potom sa bude byt uz len ZSSK a Regiojet ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.