Reply on: zakaznik #200221:
"buď obmedzenie práva na podnikanie alebo neexistencia organizovanej verejnej dopravy"Chceš mi teda povedať, že za rovnaké/nižšie/žiadne náklady pre mesto aj cestujúcich, by si v Bratislave uvoľnením trhu dokázal zabezpečiť rovnaký alebo lepší rozsah mestskej dopravy? Už by som chcel vidieť tú bitku dopravcov o vykonávanie nočnej dopravy za 1 € / cestujúceho.
To, že sú ulice plné áut nemá na svedomí obmedzenie podnikania v doprave (koniec koncov, ak by sa robil tender na dopravcov, tak všetci majú rovnaké šance ho za daných podmienok vyhrať), ale obmedzenie/zaostávanie ponuky a kvality dopravných služieb za želanými potrebami užívateľov. Túto disproporciu vidno najmä v Bratislave, kde už len samotná verbálna podpora verejnej dopravy je míle za požiadavkami, pričom skutočné činy sú desiatky až stovky míľ za týmito rečami.
MatejBA
Amos: To, ze bola v roznych obmenach neznamena, ze nepadla pre prebujnely aparat a pohodlnost obcanov. A pokial ma pamet neklame (a nebudem to teraz hladat na Googli nech nevyzeram, ze vsetko viem), zapadorimska risa sa rozpadla niekde medzi 300-500 nasho letopoctu. To, co hovoris, ze vydrzalo dlhsie, bola vychodorimska risa (samozrejme ma oprav, ak sa mylim) co bolo vlastne grecko a turecko.