Reply on: gejza #199056:
môžeme len dúfať, že po komunálnych voľbách príde nejaká rozumná zmena na čele magoriátu a tým pádom aj v DPB, aj keď u trolejbusov to bude úplne jedno - spolu s opčnými tu bude 120 trolSOR-ov, čiže na 25 rokov "vystaráno" (podľa vyjadrenia Delfína)...
Petto
DPB: "Skutočne dobrým technickým riešením pre kopcovitý profil trate (s viacerými výhodami aj v rovinnej oblasti) je riešenie s pohonom strednej a zadnej nápravy (dvoj nápravový pohon)..
Toto riešenie je však ekonomicky nákladnejšie a preto je na ústupe.
Od pohonu strednej strednej nápravy sa očakávajú isté zlepšenia, je nutné ich overiť v praxi.
Rozjazd trolejbusov na zasneženej vozovke neovplyvňuje iba druh pohonu ale spôsob riešenia kĺbu trolejbusu a aj spolupráca regulácie pohonu s inými elektronickými systémami (zablokovanie jazdy na šmykľavom teréne). "
ale inymi slovami: JT nam to este nevyraba, tak nic nebude
potom v Usti nad Labem su asi idioti, ked si objednali SKoda 27 Tr SOlaris so strednou hnanou napravou.