neviem, čo myslíš pod pojmom bystrická schéma, môžeš mi to objasniť, prosím? nie som v obraze ani o tom Prešove, aký projekt im neprešiel? ak je tu o tom zmienka, pošli odkazy, vďaka
čo sa týka Bratislavy, je to jasné - bez čerpania peňazí z EU by sme si v obnove vozového parku ani neškrtli...
Je to vyzva len na trolejbusy, takze teoreticku sancu maju vsetky krajske mesta s trolejbusmi. Neviem ci sa Kosiciam podari zopakovat bystricku schemu, v ostatnych mestach mozu ziadat len trolejbusy s APU. Presov uz taky projekt mal, len neuspel.
Ako ja tiež nie som odborník, ale minimálne jeden rozdiel medzi odstavnými koľajami v KV a v Ružinove vidím - tie v KV sú elektricky prestavované, na rozdiel od ružinovskej. Z čoho mi vyplýva, že s KV koľajami sa asi počíta.
neudržiavanie a nevyužívanie asi vedie k zániku... netuším... musel by som klamať... v karlovek je podobné ale to sa občas aj využíva...
neviem asi bolo nejaké obmedzenie kvôli pantografom možno na starých električkách a na T3/T6 a modernizovaných K2 nie ale dlai všeobecne pre všetky električky.. ak je nízky ten podjazd tak je proste nízky a musia regulovať výšku pantografu tým pádom.. rovnako ej to aj v košiciach.. kde pantograf ide až pomaly tak, že je zarovno strechy... v jednom videu to bolo neviem kde
Na zaklade coho sa vyhodnotilo, ze toto nudzove odstavisko je zbytocne? Na zaklade toho, ze ho nechceli udrziavat? Alebo su aj dake relevantne argumenty?
Tiez by som sa rad opytal plena, ako sa mysli popis k fotke podjazdu pod bajkalskou. Su dnes zberace riesene inak, nez boli pri zavedeni obmedzenia, alebo sa upravovalo vedenie, alebo ako je to? Som len laik tak sa pytam
Presne, moja mama vyrastala na Rendezi a hovorila mi o časoch, keď zriaďovacia stanica nebola elektrifikovaná. Dnes je to oproti tomu vzduch ako v Tatrách.
A to si musíme uvedomiť aké normy a aká je primerná spotreba dnešných automobilov. Škodu 105 je cítiť na celú ulicu. Kedysi tu jazdilo iba to.
Cital som studiu SHMU o ovzdusi v BA a vermi, dychame ovela ovela cistejsi vzduch ako nasi rodicia a stari rodicia pred 50 rokmi. A to vratane latok, produkovanych automobilovou dopravou.
Dnes ma Bratislava vsetky latky v normach okrem PM10 a mensie. A aj tu by si mesto vedelo velmi pomoct keby dalo urobit pasportizaciu funkcnosti kanalizacnych vpusti a dala ich vycistit.
môžeme len dúfať, že po komunálnych voľbách príde nejaká rozumná zmena na čele magoriátu a tým pádom aj v DPB, aj keď u trolejbusov to bude úplne jedno - spolu s opčnými tu bude 120 trolSOR-ov, čiže na 25 rokov "vystaráno" (podľa vyjadrenia Delfína)...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolejbus6207