Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #199056:
môžeme len dúfať, že po komunálnych voľbách príde nejaká rozumná zmena na čele magoriátu a tým pádom aj v DPB, aj keď u trolejbusov to bude úplne jedno - spolu s opčnými tu bude 120 trolSOR-ov, čiže na 25 rokov "vystaráno" (podľa vyjadrenia Delfína)...
Reakcia na: Dispecer #199055:
jasne, že som to myslel zo srandy, ale nízkopodlažné troleje Ti nikdo neponúkne, neviem, či je niečo k dispozícii na západ od Česka a české DP si "stariny" vo forme 21Tr posúvajú medzi sebou, nejaké 21Ab skončili v Szegede, kde sú z nich po rekonštrukcii krásne 21Tr ?
Reakcia na: trolejbus6207 #199051:
bolo by síce fajn, ak by Delfína vyrazili, ale problém je v tom, že JT si tam zase dosadia svojho koňa (alebo delfína alebo gorilu alebo inú obludu) ... skôr by bolo treba vyraziť JT ... keby bolo treba, zafinancujem šibenicu ....
Reakcia na: trolejbus6207 #199054:
Nič v zlom, ale so 14 a 15 Tr choďte do prdele, to chce prinajhoršom nejakú nízkopodlažnú ojazdeninu... ?

Ono, pokiaľ sa v DPMK údržbe trolejbusov bude venovať taká starostlivosť akú predvádza v posledných rokoch, tak aj nová trolejSORka by vyzerala po pár rokoch obdobne ako ktorákoľvek zo súčasných 15 Tr. A tento stav nie je vďaka zamestnancom... (Keby bol, tak by tie trolejbusy, ktoré si zažili VP nevyzerali až tak dobre... ? Nápoveda: dĺžka trvania prehliadky.)
Reakcia na: Dispecer #199053:
tak to som prekvapkaný ? možno by sa u vás mohli uplatniť niektoré bratislavské 15Tr, ktoré sa budú vyraďovať(aj keď by sa museli prerobiť na 750V) ? inak v diskusii pod článkom to niektorí dobre okomentovali, aj Tvoj odkaz na článok z roku 2012 hovorí o niečom inom, než sa prezentuje teraz...
neviem či sa niektorí ľudia nudia alebo čo ale ako tie pozitívne negatívne reakcie dávate na absolútne blbosti.... 😑 podaktorí
Reakcia na: Petto #199045:
zasa sa raz ukázala stupídnosť vedenia DPB, keď oficiálne prezentuje takéto názory, toho Delfína by už mali konečne vyraziť ?
Reakcia na: luky133 #199043:
je to aktuálne len pre mestá, kde už trolejbusy sú, takže by som videl najväčšiu šancu využiť túto možnosť pre Prešov(pri šikovnosti vedenia DPMP), Košice sa, pokiaľ ma pamäť neklame, rozhodli nechať trolejbusy "dožiť", čo je zasa krátkozraká politika a Žilinu s Banskou Bystricou neviem posúdiť
dnes som šiel X13 z nám SNP na hlavnú stanicu a nemeškala takže úprava pomohla dosť výrazne 🙂
Reakcia na: Petto #199046:
cez víkendy chodí vložená 31 až pobede tak to neodľahčuje mu asi 🙂
Reakcia na: luky133 #199044:
Presne ako aj doteraz.
Špecifickým cieľom výzvy je znižovanie emisií základných a ostatných znečisťujúcich látok v ovzduší...
Tak Bratislava má asi málo emisií a nepotrebuje ich znižovať ?
Reakcia na: DeathWay #199039:
a to inu moznost nemas ? Vsak v rannej spicke mas najvyssiu frekvenciu spojov
Reakcia na: luky133 #199044:
DPB si vie cez EU fondy postavit sam TT trate vratane zatrolejovania Mlynskej doliny. Namiesto dalsich "duobusov" ( 5 ks 25 Tr a 15 ks 30 Tr uplne staci ) by mal uvazovat ked tak o klbakoch s 2 hnanymi napravami do kopcovitych oblasti pre L32,33. Ale nezmyselny argument voci tomuto typu vozidla uviedol na oficialnej FB stranke.

DPB: "Skutočne dobrým technickým riešením pre kopcovitý profil trate (s viacerými výhodami aj v rovinnej oblasti) je riešenie s pohonom strednej a zadnej nápravy (dvoj nápravový pohon)..
Toto riešenie je však ekonomicky nákladnejšie a preto je na ústupe.
Od pohonu strednej strednej nápravy sa očakávajú isté zlepšenia, je nutné ich overiť v praxi.
Rozjazd trolejbusov na zasneženej vozovke neovplyvňuje iba druh pohonu ale spôsob riešenia kĺbu trolejbusu a aj spolupráca regulácie pohonu s inými elektronickými systémami (zablokovanie jazdy na šmykľavom teréne). "

ale inymi slovami: JT nam to este nevyraba, tak nic nebude

potom v Usti nad Labem su asi idioti, ked si objednali SKoda 27 Tr SOlaris so strednou hnanou napravou.
Reakcia na: luky133 #199043:
A tak pozerám, že tento krát je z toho Bratislavský kraj vyňatý takže nič.
http://www.opzp.sk/wp-content/uploads/01_Vyzva_OPZP-PO3-14-2.pdf

Náhrada autobusovej verejnej dopravy trolejbusovou dopravou vrátane duobusov (trolejbusov s pomocným dieselovým pohonom)

Síce o to idú zabojovať Košice, ale pri tom popise a cene (na cca 5-6 ks trolejbusov) by sa to úplne hodilo na zakúpenie ďalších trolejbusov s APU, ale tento raz v kĺbovom variante aby sa vyriešili problémy s 25Tr. Podmienkou čerpania je nahradenie autobusovej dopravy, ale možno, že by to išlo vyargumentovať tým, že z dôvodu vysokej poruchovosti musia byť za 25Tr nasadzované autobusy (i keď je to čiastočná pravda). Ale zrejme do toho DPB nepôjde.
?
Reakcia na: DeathWay #199039:
určite sa nájde aj lepší spoj ako 39 🙂
Reakcia na: DeathWay #199039:
fajn, tak v tom prípade Ti odporúčam kontaktovať priamo DPB a.s. ... možno si si to nevšimol, ale toto NIE SÚ oficiálne stránky Dopravného podniku ....
Ten spoj č.39 mi už fakt strašne leze na nervy... už 3 roky chodim zo zastavky zochova do ružinova a nenastalo žiadne zlepšenie... musim chodiť do práce o 20 minut z domu skôr, teda o jeden spoj skorej, keby sa zase stalo že sa nebudem zmestiť do autobusu... takto mam aspon dvojitu šancu... bol by som naozaj rád keby aspon v rannych hodinach cca od 7:00-8:00, ked cestuje najviac ludi do školy a do práce, keby tento spoj premával častejšie...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.