Reply on: jokl #196073:
jasne, ze by take stare vozy jazdit nemali, ale ma toto mesto na nove vozy? nema, lebo vsetky prachy sa minu na furu nezmyslov, len aby sa niekto nabalilmame nekonecne stastie, ze sa podarilo presmerovat fondy z Filialky na nove trolejbusy a elektricky, lebo bez toho by za nejaky kratky cas elektricka trakcia zrutila(neviem, ako zle su na tom eliny, ale troliky urcite)
pozri, v akej situacii su momentalne autobusy - lepi sa to, ako sa len da, osobne si myslim, ze jazdi vsetko, co ma kolesa, bez ohladu na technicky stav, napriek tomu su nevypravene vozy v rannej vyprave a to este ani nezacala zima, DPB potrebuje minimalne stovku novych busov, aby vobec dokazal fungovat a na to nema peniaze najsmutnejsie na tom je to, ze sudruh Delfin, ktory je za tento marazmus zodpovedny, sa este chvali, ako on usetril, v kazdej slusnejsej spolocnosti by ho davno vykopli za neschopnost
trolejbus6207
otazka stoji takto - kolko vydrzia tie slavne 31Tr? myslis, ze viac ako 20 rokov, tak ako niektore 15Tr-ky? pri ich "kvalite" asi tazko, ked uz od vyroby maju problemy s praskanim ramov, lebo je to poddimenzovane riesenie vyrobcu polnohospodarskej techniky, osobne si myslim, ze nevydrzia ani planovanu zivotnost trolejbusu. ale panom z hnuSOR-u to zjavne vyhovuje, vsak zasa niekoho podplatia, aby vyhrali tender na dalsi vozy a kseft sa toci dalej...
vies, ti co riadia Ja a Ty, nie su vobec blbi, investovali do odvetvia, ktore im vynasa slusne zisky (pretoze potreba vozidiel MHD vzdy bude), ja im ich nezavidim, akurat ma serie to, ze podstata ich ziskov je zalozena na odrbavani kvality a podplacani, s tym mam nekonecny problem a neviem sa s tym zmierit, lebo potom to na Slovensku vyzera tak, ako v Kocurkove (a to je este slusny vyraz)