Mne to nevidí, len vzhladom na to, ze zastávka je to vnútornom oblúku pravotočivej zákruty, vzniklo vám uz niekolko kolízií. Dementi igk od hrobonky obchadzaju trolejbus v plnej rýchlosti a naslepo. Oproti idúce auta potom musia brzdiť. A to nehovorím o prechode pre chodcov, ktorý stojaci trolejbus zatieňuje
Výluka Valašská dopadla klasicky
- niektoré 207 s cieľom "Vojenská nemocnica"
- jeden trolejbus stojí v obratisku Lovinského a druhý na výstupišti 64 (teda blokuje hlavnú cestu). Keby sa prvý posunul k pošte a druhý bol v obratisku, asi by to bolo málo logické
Inak vzhľadom na interval a víkendovú prevádzku prvý trolejbus (bez ohľadu na linku) príde a zároveň aj prvý odíde, takže žiadne preplietanie palíc nie je nutné.
Mysliet si to nemusis, ale tak sa k tomu pristupuje v civilizovanych krajinach kde to s podporou MHD myslia vazne. V spicke su stojaci ludia ok, lebo nakupovat dvojnasobok vozidielz ktorych by vacsina jazdila len v spicke je blbost. Ale ked je dost vozov (teda v sedlovych casoch a cez vikendy) sa snad vsade v zapadnej Europe planuje preprava iba sediacich vlkov.