Vladimír: No nebol by som si taký istý, keďže po zavedení rádiového prehadzovania výhybok u trolov v BA sa u vodičov rozmohla taká zábavka, že z vodiča pred sebou si chceli vystreliť a tak mu prehodili výhybku skôr ako to stihol on. Neskôr od toho upustili. Asi si medzi sebou vynadali, komu by sa chcelo furt vyliezať z voza.
Avšak ak sa niečo také stane pri trole, vylezieš von a prehodíš parohy. Chcel by som niekoho vydieť prehodiť elinu. jedine, že by sme zamestnali supermana
Je mi jasné, že to nejak vymyslené musí byť a že Praha nekupuje mačku vo vreci, ale ja som skôr chcel mať dopodrobna vysvetlené ako.
si, igorko,...: Ja keď vleziem na elinový pás, hlavne v ružinove) tak prv pozrem do spätného, potom dopredu na elinu potom znovu do spätného a keď v dohladne nejde žiadna vojdem na pás. Až potom sledujem či môžem ďalej. nie je v silách žiadneho vodiča pozorne sledovať dva smery eliny, jeden smer v dvoch prúdoch proti idúcich vozidiel a musíš sledovať aj to čo sa deje za tebou v tvojom prúde(RZP, PO, ktorý púšťajú sirénu tesne za tebou) a ešte eventuélne nejakých chodcov. Okrem iného keby som mal čakať kým mám všetko voľné som tam hádam do dnes. Pretože na väčšine prejazdov,okrem tých račiankých) sa dá postaviť na pás tak, že blokuješ len jeden smer.
Nestretávam sa často s tým, že by vodiči nejak obmedzovali v takomto smere eliny. Vždy sa nájde ten chumaj, ktorý proste vidí na ceste len seba(chudák v posteli mu to moc nejde). Ak si svedkom niečoho takého tak väčšinou sedíš v eline a len ťa to rozčúli avšak nevieš koľko tam už stojí a čaká.
Dnes som videl pár obrázkov z Lodýna a som bol prekvapený aké veľké transparenty majú na busoch v predu. Sú raz také veľké ako tie na krátkych TAMbusoch. V prvom momente som sa začudoval: prečo majú číslo na pravej strane a prečo nemajú bočné transparenty. Potom som si uvedomil že sú to opačníci. (resp. my sme opačníci)
Niektoré busy majú transparenty aj vzadu. Teda nie len číslo ale aj popis.
Martyk: A nemôže to byť proste len tým, že prechádzajú na široký rozchod a do údržby 1000 neinvestujú? A preto je rozhrkaná.
Bol som vo Viedni a viezol som sa aj Duwagom aj ULF a nemal som nejak lešpí pocit z trati ako v BA keby som to mal porovnať s jazdou v súčasnosti na kvalitne rekonštruovaných tratiach ako Kamenné námestie(1998). Uvidíme ešte čo vznikne na Mostovej-Jesenského. Takisto po nedávnej údržbe v Rači je to tam hodne pohodlnejšie a oveľa tichšie.
Qwerty: Ale veď 56 stále stojí na Zlatých pieskoch a 53 tiež. Veď to je taký kúsok prejsť peši do Tesca. Presne ako keby si zaparkoval na konci parkoviska. Nenarsalo ťa skôr, že cukor už nebol a ty si sa zbytočne tlačil v MHD
Avšak ak sa niečo také stane pri trole, vylezieš von a prehodíš parohy. Chcel by som niekoho vydieť prehodiť elinu. jedine, že by sme zamestnali supermana
Je mi jasné, že to nejak vymyslené musí byť a že Praha nekupuje mačku vo vreci, ale ja som skôr chcel mať dopodrobna vysvetlené ako.
si, igorko,...: Ja keď vleziem na elinový pás, hlavne v ružinove) tak prv pozrem do spätného, potom dopredu na elinu potom znovu do spätného a keď v dohladne nejde žiadna vojdem na pás. Až potom sledujem či môžem ďalej. nie je v silách žiadneho vodiča pozorne sledovať dva smery eliny, jeden smer v dvoch prúdoch proti idúcich vozidiel a musíš sledovať aj to čo sa deje za tebou v tvojom prúde(RZP, PO, ktorý púšťajú sirénu tesne za tebou) a ešte eventuélne nejakých chodcov. Okrem iného keby som mal čakať kým mám všetko voľné som tam hádam do dnes. Pretože na väčšine prejazdov,okrem tých račiankých) sa dá postaviť na pás tak, že blokuješ len jeden smer.
Nestretávam sa často s tým, že by vodiči nejak obmedzovali v takomto smere eliny. Vždy sa nájde ten chumaj, ktorý proste vidí na ceste len seba(chudák v posteli mu to moc nejde). Ak si svedkom niečoho takého tak väčšinou sedíš v eline a len ťa to rozčúli avšak nevieš koľko tam už stojí a čaká.
Dnes som videl pár obrázkov z Lodýna a som bol prekvapený aké veľké transparenty majú na busoch v predu. Sú raz také veľké ako tie na krátkych TAMbusoch. V prvom momente som sa začudoval: prečo majú číslo na pravej strane a prečo nemajú bočné transparenty. Potom som si uvedomil že sú to opačníci. (resp. my sme opačníci)
Niektoré busy majú transparenty aj vzadu. Teda nie len číslo ale aj popis.
Martyk: A nemôže to byť proste len tým, že prechádzajú na široký rozchod a do údržby 1000 neinvestujú? A preto je rozhrkaná.
Bol som vo Viedni a viezol som sa aj Duwagom aj ULF a nemal som nejak lešpí pocit z trati ako v BA keby som to mal porovnať s jazdou v súčasnosti na kvalitne rekonštruovaných tratiach ako Kamenné námestie(1998). Uvidíme ešte čo vznikne na Mostovej-Jesenského. Takisto po nedávnej údržbe v Rači je to tam hodne pohodlnejšie a oveľa tichšie.
Qwerty: Ale veď 56 stále stojí na Zlatých pieskoch a 53 tiež. Veď to je taký kúsok prejsť peši do Tesca. Presne ako keby si zaparkoval na konci parkoviska. Nenarsalo ťa skôr, že cukor už nebol a ty si sa zbytočne tlačil v MHD
Vladimír